Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?


kristian82

Anbefalte innlegg

Sorry, må bare blande meg borti gjengen her :sjenert:

Jeg syns dere skal få være her jeg! Har ikke blitt irritert eller plaget eller whatever folk sier om dere.

Da jeg kom borti tråden om at alt var stengt, ble jeg overrasket over at de egentlig gadd.

Så, her kom et innlegg uten klager om dere, for jeg liker dere :nigo:

Takk for meg :enig:

:helen::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

P.S. Håper jeg får lov til å skrive i dagboka di K :)

Såååklart. :nigo: Jeg håper alle sammen fra snikk snakk kommer hit :hug: Må passe på at alle finner veien :opplyser:

Sorry, må bare blande meg borti gjengen her :sjenert:

Jeg syns dere skal få være her jeg! Har ikke blitt irritert eller plaget eller whatever folk sier om dere.

Da jeg kom borti tråden om at alt var stengt, ble jeg overrasket over at de egentlig gadd.

Så, her kom et innlegg uten klager om dere, for jeg liker dere :nigo:

Takk for meg :enig:

:helen::klem:

Æsj.. jeg er fortsatt litt sur egentlig.. :snurt:

Ja, men vi får etablere oss med noen tråder her. :sukk:

Jeg er bare veldig, veldig skuffet.

Samme her... :sukk: Men det viktigste er at vi er sammen :hoho: Det værste er at jeg mener det litt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, må bare blande meg borti gjengen her :sjenert:

Jeg syns dere skal få være her jeg! Har ikke blitt irritert eller plaget eller whatever folk sier om dere.

Da jeg kom borti tråden om at alt var stengt, ble jeg overrasket over at de egentlig gadd.

Så, her kom et innlegg uten klager om dere, for jeg liker dere :nigo:

Takk for meg :enig:

:helen:

Og det er det som er; alle er :velkommen: i gjengen. Det er ingen som blir holdt utenfor, og de tingene vi snakker om kan ALLE snakke om. Og det er bare å tenkte tilbake i alle snikk snakk trådene: Hvor mange ganger :vinke: ikke vi til gjester som var innom å leste. Var ingen som vinket tilbake :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, må bare blande meg borti gjengen her :sjenert:

Jeg syns dere skal få være her jeg! Har ikke blitt irritert eller plaget eller whatever folk sier om dere.

Da jeg kom borti tråden om at alt var stengt, ble jeg overrasket over at de egentlig gadd.

Så, her kom et innlegg uten klager om dere, for jeg liker dere :nigo:

Takk for meg :enig:

Cutie :hjertesmil:

Jeg er bare veldig, veldig skuffet.

:hoho:

Good one!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbøker dukker jo også opp under "siste innlegg" om det var det som var problemet!

Var problemet at trådene "tok over" snikk-snakk, hadde vi faktisk kunne blitt enig om å slette noen :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagbøker dukker jo også opp under "siste innlegg" om det var det som var problemet!

Var problemet at trådene "tok over" snikk-snakk, hadde vi faktisk kunne blitt enig om å slette noen :snurt:

Ja, det er det jeg ikke klarer og forstå? Hvorfor MÅTTE de stenge ALLE trådene? Greit de hadde enkelte brukere sine nick i emnefeltet, men that's it. "Problemet" meg siste innlegg er jo like ille nå som da?? Blir ikke klok på dette, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det jeg ikke klarer og forstå? Hvorfor MÅTTE de stenge ALLE trådene? Greit de hadde enkelte brukere sine nick i emnefeltet, men that's it. "Problemet" meg siste innlegg er jo like ille nå som da?? Blir ikke klok på dette, jeg.

Ikke jeg heller :sukk:

:Nikke: "Problemet" er der fortsatt, ja.

Snikk-snakk ble jo flytte til diverse, nettopp fordi det skulle gå an å sortere ut under "siste innlegg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke jeg heller :sukk:

:Nikke: "Problemet" er der fortsatt, ja.

Snikk-snakk ble jo flytte til diverse, nettopp fordi det skulle gå an å sortere ut under "siste innlegg".

Og dem kan om dem vil, kutte vekk snikk snakk og dagbøker fra siste innlegg, men dem gjør det ikke. Jeg skjønner bare mindre og mindre. Og er faktisk fremdeles irritert. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dem kan om dem vil, kutte vekk snikk snakk og dagbøker fra siste innlegg, men dem gjør det ikke. Jeg skjønner bare mindre og mindre. Og er faktisk fremdeles irritert. :kjefte:

Jeg også! :snurt:

Når jeg poster dette innlegget, vil det fremdeles dukke opp under siste innlegg, uansett om jeg skriver i snikk-snakk eller dagbøker :opplyser:

Jeg skjønner faktisk ikke greia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! :snurt:

Når jeg poster dette innlegget, vil det fremdeles dukke opp under siste innlegg, uansett om jeg skriver i snikk-snakk eller dagbøker :opplyser:

Jeg skjønner faktisk ikke greia!

Nei??

Dem burde opprette en egenhendig skravleside, hvor ALLE som vil og hvor alle er :hjerte::velkommen: til å skrive det dem vil. Hett tips:! Fjern den skravlesiden fra siste innlegg, og "problemet" løst! Fantastisk :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...