Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?


kristian82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 5. september 2017 den 8.12, Hoppetaujenta skrev:

Oppklaring: vi kan feire at han var innom og ikke at det heldigvis er TRE år siden nå... :fnise: 

Trodde plutselig du sa han var innom :bond: og så ikke :sukk: Men ja, vi kan godt ha en slags festivitas, bare prøve å ikke føle at det er gravøl. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Den savnede har ikke vært å se på tre år og omtrent tre mnd nå, men vi holder ut og holder lykten tent,
i tilfelle han skulle komme denne veien og huske på oss en gang. Måtte 2018 bli et godt et for deg, K. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Veldig masse savnet, men....han har sikkert fått seg hund, kone, unger, stasjonsvogn, hus, hytte, båt
og alt som folk får seg når livet setter i gang på alvor. Han husker nok ikke oss lenger tror jeg.
Jaja, man kan bli litt trist, men jeg velger å tro at han har det bra der han er og det får være hovedsaken. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

August-hilsen er herved sendt til den forsvundne sjakkspilleren med de fine sortbrune voffsene ved sin side.  
30 september er det fire år siden han forduftet i det stille, men vi har et lys tent i det store forumvinduet ennå,          så han kan finne frem i jungelen der ute. :lete:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jøss, dette stakk overraskende mye i brystet gitt. Bare tilfeldig forbipaserende jeg, som ikke kjenner noen av dere. Føler meg fortsatt rørt over hvordan dere fortsatt venter på han etter alle disse åra :( Sender ut en bønn i natten for dere om at Kristian vender tilbake... :lete:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som trofaste ventende venner ligger vi klar og venter på at hans nøkkel blir satt i døra
og at han endelig er hjemme igjen, Sukkerbi.  :)  #forumvennskap 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Nemlig. At han ikke er her akkurat nå betyr jo ikke at vi ikke kan ønske han et nytt og godt, fint rosa år der han er. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2014 den 0.57, kristian82 skrev:

Gjør de de :piske: :ler:  :rulle: sofaen bula til slutt pga alle "godsakene" som hadde havna under den :rulle:

Dette var hans siste muntre ord. :sukk:Jeg kan høre den trivelige latteren hans ennå...
Jaja...tror han likte seg her sånn egentlig jeg. Havnet han i en flaskepost til Timbuktu og fant seg en rosa prinsesse? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 10 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Jeg tar med meg Kristian inn i våren og lever i håpet... :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...