Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?


kristian82

Anbefalte innlegg

Lurer meg på om vi bør begynne å speide etter noen nye stortalenter i nyhetsbildet.

Vedder på at K straks er oppe i det skiktet. :jepp:

Men, hva om han spiller incognito? Vil du kjenne han igjen likevel?

Hrmf. Synes jo han burde stikke innom når jeg er tilbake :jolie: Mumlemumle..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MUMLEKOR

(Hvis vi sier tutu mange ganger etter hverandre med misbilligende smatting lenge nok blir det jo ekte engelsk tutting)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fascinerende bilde det ble i mitt hode nå. Jeg ser mange små prester som går rundt i "den nye hagen"

og flakser med armene og sier akkurat det derre der (ispedd ett kurr eller to innimellom), mens de leter etter fuglefrø.

De er så søte atte..... :rodmer:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fascinerende bilde det ble i mitt hode nå. Jeg ser mange små prester som går rundt i "den nye hagen"

og flakser med armene og sier akkurat det derre der (ispedd ett kurr eller to innimellom), mens de leter etter fuglefrø.

De er så søte atte..... :rodmer:

:skratte: Nå gir du meg et fascinerende bilde, en slags blanding av Monty Python, Gardening World og ut i naturen med sir David Attenborough.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får plante litt fluffy ting her inne også, så det ser ok ut NÅR han dukker opp igjen. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh...jeg skal notere det bak mitt høyre øre, men først må jeg ha Fjordlandmiddagen min.

:spise: Oksekjøtt, ertestuing, poteter og brun saus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe...litt senere på kvelden hadde jeg den nye bringebærisen med fylt bringebærsjokolade i.   :gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi...det bildet ble tatt på den lykkeligste dagen i livet hennes. Det kan jeg tydelig se på uttrykket.  :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Hihi....jeg syns nok at jeg kan høre han mjaue "katt-matt"-sangen sin når han har vunnet et parti sjakk.... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh...det ser ut som om det er laget av hvit sjokolade og rosa bringebærsukker....og brettet er av marsipan. :daane:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...