Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?


kristian82

Anbefalte innlegg

:romeo:

I dagbok land

Der hvor alt går an...

:jepp:

:fnise: Veeeel, er nå ikk helt enig.

Fyfaen...blir så provosert på folk as....UVEDKOMMENDE, hold deg vekk fra dagboka mi a!! Om du bare skal lese for så å klage over at "det er så mye aktivitet der :cry3: :slår:

Til dere andre :vinke::fnise:

:fnise:
Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Legger igjen mitt første innlegg i dagboken din, K82 :)

Dagboktrådene er jo så spredde i og med at de er sortert etter bokstaver. Syns det ble litt uoversiktelig.

Skjønner ikke greia. Snikk-snakk ble jo til og med flyttet til "diverse" pga klager og nå sletter de alle tråder??? :klø:

Endret av Mette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Legger igjen mitt første innlegg i dagboken din, K82 :)

Dagboktrådene er jo så spredde i og med at de er sortert etter bokstaver. Syns det ble litt uoversiktelig.

Skjønner ikke greia. Snikk-snakk ble jo til og med flyttet til "diverse" pga klager og nå sletter de alle tråder??? :klø:

:hug: Bahia..

Ja, nei skjønner ingenting jeg. :vetikke:

Endret av Mette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian82 føler seg litt som han gjorde på barneskolen...uskikkelig...når alle favoritt trådene blir stengt, bortvist hit og ditt, og moderatorer lusker rundt i dagboka mi... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kristian82 føler seg litt som han gjorde på barneskolen...uskikkelig...når alle favoritt trådene blir stengt, bortvist hit og ditt, og moderatorer lusker rundt i dagboka mi... :hoho:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har Mette endret innleggene deres? :klø:

I innlegget jeg skrev sa jeg at jeg skulle sjekke fnisekrise-tråden. Det ble fjernet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I innlegget jeg skrev sa jeg at jeg skulle sjekke fnisekrise-tråden. Det ble fjernet :ler:

:dåne: Det er bra de vet hva de skal bruke tid og energi på. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi burde lage oss et helt eget forum hvor vi får gjøre akkurat som vi vil :jepp: Er jo så og si bare dere jeg snakker med her uansett så :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spørs hvor lenge det varer da, de finner GARANTERT på noen nye regler. Å dagbøkene våres havner jo fort på "siste innlegg på kg" og da er det jo til stor sjenanse og plage for de andre stakkars brukerne her som ikke får fokus på sine innlegg - tydeligvis. :sukk:

Sorry, må bare blande meg borti gjengen her :sjenert:

Jeg syns dere skal få være her jeg! Har ikke blitt irritert eller plaget eller whatever folk sier om dere.

Da jeg kom borti tråden om at alt var stengt, ble jeg overrasket over at de egentlig gadd.

Så, her kom et innlegg uten klager om dere, for jeg liker dere :nigo:

Takk for meg :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, må bare blande meg borti gjengen her :sjenert:

Jeg syns dere skal få være her jeg! Har ikke blitt irritert eller plaget eller whatever folk sier om dere.

Da jeg kom borti tråden om at alt var stengt, ble jeg overrasket over at de egentlig gadd.

Så, her kom et innlegg uten klager om dere, for jeg liker dere :nigo:

Takk for meg :enig:

:helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...