Gå til innhold

Hel kosedress for voksne


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke syntes at det har sett så altfor teit ut på bildene (selv om jeg aldri hadde tatt på meg noe slikt selv!) men en dag gikk ei på jobben med en. :dåne: Det så så vanvittig teit ut, at jeg ikke klarte å tenke på annet hver gang jeg så henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt kler den smukke vet du. Går sikkert helt fint å se bra ut i en sånn

Det tviler jeg ekstremt mye på. Jeg tror ikke engang Angelina Jolie ville sett fin ut i en slik en! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tviler jeg ekstremt mye på. Jeg tror ikke engang Angelina Jolie ville sett fin ut i en slik en! ;)

Personlig har jeg aldri syntes Angelina har vært så nydelig som så veldig mange skal ha det til. Pen, ja, men av de vakreste som er? Nope! :)

Men ellers er jeg enig i kommentaren din :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig har jeg aldri syntes Angelina har vært så nydelig som så veldig mange skal ha det til. Pen, ja, men av de vakreste som er? Nope! :)

Men ellers er jeg enig i kommentaren din :ler:

Endelig fant jeg en person til som ikke synes hun er så nydelig som mange skal ha det til. :helen:

Hun er pen, men munnen hennes er litt rar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fant jeg en person til som ikke synes hun er så nydelig som mange skal ha det til. :helen:

Hun er pen, men munnen hennes er litt rar.

Hehe, ja det er ikke mange av oss skal en vite :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud, jeg lurer på om KG-mafiasene kan komme hjem til meg og gi meg råd. Jeg har noen plagg som noe synes er stygge, jeg har malerier som kanskje ikke er "ekte" og jeg tror jeg har fjorårets hvitfarge på veggen. Nå er det vel ingen her som har spurt om noens mening, men siden dere så velvillig tilbyr den så regner jeg med at dere komme lille julaften klokken 13 så jeg rekker å få en etter-deres-smakfull jul med riktig kjole og pynt.

Fankens gnellinger!

Hvis noen synes crocs eller onepiece er noe de vil kjøpe av hvilken faens grunn de bare vil, så må de da få lov!

*husker hvorfor jeg må ha laaange pauser fra KG*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, jeg lurer på om KG-mafiasene kan komme hjem til meg og gi meg råd. Jeg har noen plagg som noe synes er stygge, jeg har malerier som kanskje ikke er "ekte" og jeg tror jeg har fjorårets hvitfarge på veggen. Nå er det vel ingen her som har spurt om noens mening, men siden dere så velvillig tilbyr den så regner jeg med at dere komme lille julaften klokken 13 så jeg rekker å få en etter-deres-smakfull jul med riktig kjole og pynt.

Fankens gnellinger!

Hvis noen synes crocs eller onepiece er noe de vil kjøpe av hvilken faens grunn de bare vil, så må de da få lov!

*husker hvorfor jeg må ha laaange pauser fra KG*

Aldri sagt at noe er riktig eller galt, jeg har sagt at JEG synes det ser helt idiotisk ut og at JEG aldri ville gått i noe som ser ut som det er babyklær for voksne. :roll:

Du kan da kle deg i hva du vil, men JEG synes heldressene ser idiotiske ut. Jeg har rett til å ha min mening om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sagt at noe er riktig eller galt, jeg har sagt at JEG synes det ser helt idiotisk ut og at JEG aldri ville gått i noe som ser ut som det er babyklær for voksne. :roll:

Du kan da kle deg i hva du vil, men JEG synes heldressene ser idiotiske ut. Jeg har rett til å ha min mening om det.

Enig.

Hvis man ikke tåler at andre kommer med sin mening, så har man heller lite å gjøre på et diskusjonsforum. Jeg har heller ikke sagt at andre ikke får lov til å gå i det, men at jeg synes det ser dumt ut, og at jeg ikke ville gått i det om jeg så fikk dem gratis, det er i alle fall sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Aldri sagt at noe er riktig eller galt, jeg har sagt at JEG synes det ser helt idiotisk ut og at JEG aldri ville gått i noe som ser ut som det er babyklær for voksne. :roll:

Du kan da kle deg i hva du vil, men JEG synes heldressene ser idiotiske ut. Jeg har rett til å ha min mening om det.

Seriøst har det utviklet seg en krangel om hvorvidt hele kosedresser er fine eller ikke???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, jeg lurer på om KG-mafiasene kan komme hjem til meg og gi meg råd. Jeg har noen plagg som noe synes er stygge, jeg har malerier som kanskje ikke er "ekte" og jeg tror jeg har fjorårets hvitfarge på veggen. Nå er det vel ingen her som har spurt om noens mening, men siden dere så velvillig tilbyr den så regner jeg med at dere komme lille julaften klokken 13 så jeg rekker å få en etter-deres-smakfull jul med riktig kjole og pynt.

Fankens gnellinger!

Hvis noen synes crocs eller onepiece er noe de vil kjøpe av hvilken faens grunn de bare vil, så må de da få lov!

*husker hvorfor jeg må ha laaange pauser fra KG*

Ta det med ro. Det er en mengde 20 åringer i dette forumet, og da er gjerne verden svart/hvitt. Etterhvert som små og store problemer dukker opp får de nok flere nyanser i fargekartet sitt også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse dressene ser fantastisk gode ut å gå i hjemme! Og de ser fine ut på bildene.. Men jeg har et par ganger sett noen som går i det ute, og det ser rett og slett bare idiotisk ut (etter min mening). Det ser mer ut som de har gått ut i pysj enn noe annet.. Men jeg må innrømme at jeg kunne tenkt meg en slik til sofakroken hjemme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg skal kjøpe meg sparkebukse med rumpeluke til russefeiringen. Resten av klassen har onepiece, så jeg kommer til å overgå dem SÅ brutalt. Min er BÅDE praktisk OG ... fin...

Jeg ser det for meg, egentlig. "Hvorfor i helvete går du med en sånn baby-pysj?" - Åja, fordi femåringsdrakten din er ufattelig mye mer moden.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro. Det er en mengde 20 åringer i dette forumet, og da er gjerne verden svart/hvitt. Etterhvert som små og store problemer dukker opp får de nok flere nyanser i fargekartet sitt også:-)

Slike kommentarer som dette er vel heller barnslig.

Jeg er av disse som har sagt at jeg ikke synes disse draktene er fine. Det er min mening, jeg synes draktene er stygge. Fordi at jeg synes dem er stygge, så lever jeg i en svart/hvitt verden uten opplevelser og erfaringer som har formet meg som person? Kan fortelle deg det at jeg har opplevd mer enn de aller, aller fleste på min alder, og det har også gjort at jeg har nådd et høyt modningsnivå.

Likevel har jeg en mening om disse draktene, og når det kommer en tråd om dem, så ser jeg ingen grunn til å ikke skulle fortelle min mening.

Jeg er sikker på at mange av de andre her som har kommentert draktene også er modne, ordentlige folk og som ser flere nyanser enn svart og hvitt.

Det blir bare tåpelig med slike kommentarer som det der. Folk må få ha sine egne meninger, og sin egen klessmak uten at det skal være grunn til slike bemerkninger.

Har forøvrig ikke noe i mot at folk kjøper seg disse draktene. Men som sagt så velger jeg å prioritere pengebruken til noe annet, for personlig, synes jeg det ser fryktelig rart ut.

- Men, at de er gode å gå i, det betviler jeg ikke ;)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Jeg vil ha en sånn drakt. Synes de er søte. Godt å føle seg som en liten jente av og til. De ser jo litt ut som sparkebukser hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil ha en sånn drakt. Synes de er søte. Godt å føle seg som en liten jente av og til. De ser jo litt ut som sparkebukser hehe
Også er det så god plass til bleien i dem ^_^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jazz_*
med denne kan du nok klandre deg selv for null sex-appeal gitt, huff. Praktisk, men huff a meg...

Signerer denne. Ikke rart norske menn vil ha thaidamer etc som kler seg feminint og pent, selv når de er hjemme. Disse sparkebuksene er latterlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne. Ikke rart norske menn vil ha thaidamer etc som kler seg feminint og pent, selv når de er hjemme. Disse sparkebuksene er latterlige.

Ja, for her i Norge går vi ALLE i sparkebukser og bustete hår når vi går hjemme. :)

:sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...