Gå til innhold

Hel kosedress for voksne


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_seigmann_*

XS = 155-165cm

S = 165-175cm

M = 175-185cm

L = 185-195cm

....og hva gjør man om man er så uheldig å være nettopp akkurat 165 cm på strømpelesten da??? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XS = 155-165cm

S = 165-175cm

M = 175-185cm

L = 185-195cm

....og hva gjør man om man er så uheldig å være nettopp akkurat 165 cm på strømpelesten da??? :overrasket:

Da velger man Small

- for det er bedre at den er litt stor - og dessuten - det aller meste krymper litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Når ble det moderne for voksne å gå i babyklær? :forvirret: Det er sikkert veldig behagelig, men altså- det ser jo ganske så rart ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hvor mange som skal skrive tulball om kosedressene. De er ekstremt behagelige og sånn er det bare, syns du ikke det så har du ikke prøvd en. Og utrolig praktisk hvis du for eksempel skal ut i stå på ski og ikke vil få snø på ryggen. Dette plagget er da ikke for å se fin ut, eller for at det skal være lett å tisse. Det er for å kose seg hjemme, eller kanskje hvis du har en jobb som du må bevege deg litt i så slipper du at toppen glir opp.

Personlig synes jeg det ser mye værre ut med en gammel utslitt joggebukse og en treningstopp, enn en fin kosedress i en fresh farge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hvor mange som skal skrive tulball om kosedressene. De er ekstremt behagelige og sånn er det bare, syns du ikke det så har du ikke prøvd en. Og utrolig praktisk hvis du for eksempel skal ut i stå på ski og ikke vil få snø på ryggen. Dette plagget er da ikke for å se fin ut, eller for at det skal være lett å tisse. Det er for å kose seg hjemme, eller kanskje hvis du har en jobb som du må bevege deg litt i så slipper du at toppen glir opp.

Personlig synes jeg det ser mye værre ut med en gammel utslitt joggebukse og en treningstopp, enn en fin kosedress i en fresh farge!

Tullball? Hva er tullball med at jeg synes den ser utrolig teit ut?

Jeg har aldri sagt den ikke er deilig å gå i og kjempebehagelig, det kan godt være. Men jeg ville aldri ikledd meg et sånt plagg, det ser jo ut som en sparkebukse/nattdrakt til baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tullball? Hva er tullball med at jeg synes den ser utrolig teit ut?

Jeg har aldri sagt den ikke er deilig å gå i og kjempebehagelig, det kan godt være. Men jeg ville aldri ikledd meg et sånt plagg, det ser jo ut som en sparkebukse/nattdrakt til baby!

Jeg skrev ikke til deg egentlig :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var snø ute i dag, å jeg har ikke skiftet til vinterdekk.... jeg hadde lovet å passe tantungen så jeg var nødt til å "jogge" bort. Jeg hadde selvfølgeli heldressen på meg, for jeg hadde ikke planer om å gå ut noen plass...

er ca 2 km fra meg til tantungene.

skal si jeg fikk mange merkeige blikk fra eldre folk som kjørte forbi:p

Skjønner at folk synest det ser litt teletøbbi aktig ut, men de er helt fantastisk deilige å ha på!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev ikke til deg egentlig :gjeiper:

Ok.

det var snø ute i dag, å jeg har ikke skiftet til vinterdekk.... jeg hadde lovet å passe tantungen så jeg var nødt til å "jogge" bort. Jeg hadde selvfølgeli heldressen på meg, for jeg hadde ikke planer om å gå ut noen plass...

er ca 2 km fra meg til tantungene.

skal si jeg fikk mange merkeige blikk fra eldre folk som kjørte forbi:p

Skjønner at folk synest det ser litt teletøbbi aktig ut, men de er helt fantastisk deilige å ha på!:)

:fnise: Ser det for meg, joggende teletubbie! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis folk har slike dresser kun fordi de er behagelige, hvorfor kommer de i så mange fargevarianter? :lur: Blir det samme som med Crocs og Ilse Jakobsen-støvler, "de er jo stygge, det vet jeg, men de er jo bare såååå gode å gå i!" Å neida, den kjøper jeg ikke. De har slike fordi "alle andre" har det.

Dette er det rareste klesplagget jeg har sett, jeg tror nesten jeg hadde følt det litt klaustrofobisk å være inni en sånn.

Endret av Meaty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis folk har slike dresser kun fordi de er behagelige, hvorfor kommer de i så mange fargevarianter? :lur: Blir det samme som med Crocs og Ilse Jakobsen-støvler, "de er jo stygge, det vet jeg, men de er jo bare såååå gode å gå i!" Å neida, den kjøper jeg ikke. De har slike fordi "alle andre" har det.

Dette er det rareste klesplagget jeg har sett, jeg tror nesten jeg hadde følt det litt klaustrofobisk å være inni en sånn.

Den perfekte kombinasjon ville blitt en slik "kosedress" med enten Crocs eller Ilse Jakobsen-støvler. :skratte:

Blir jeg bedt på bad tasty-party tror jeg jammen meg jeg skal gå i noe sånt! ;)

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den perfekte kombinasjon ville blitt en slik "kosedress" med enten Crocs eller Ilse Jakobsen-støvler. :skratte:

Blir jeg bedt på bad tasty-party tror jeg jammen meg jeg skal gå i noe sånt! ;)

:ler: God idé! Men billig blir det ikke. Hvordan kan noe så stygt koste så mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til nå hadde jeg bare sett de på bilde og tenkt, det ser ok ut. Men i dag så jeg en person som gikk med. Baken henger jo ned på knærene, det så veldig teit ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bianca26
Hei!

Noen som vet om hvor jeg kan få kjøpt hel kosedress for voksne? Og om noe av dette er "in" akkurat nå.

Jeg har funnet denne siden på nettet; http://www.onepiece.no/ og kunne tenkt meg et par alternativ å velge i før jeg bestiller.

På forhånd, tusen takk for all hjelp. :)

Åå. Vil ha. Så gode ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne virkelig aldri falt meg inn å gå i noe sånt.

Legg også merke til at alle sidene hvor de reklamerer for produktene, så er det tatt humoristiske, småteite bilder. Ergo bruker de humor for å markedsføre disse draktene. Det gjør egentlig inntrykket enda mer latterlig for min del.

Men for all del, de som orsker å bruke så mye penger på disse, må da gjerne gjøre det. Jeg bruker heller penger på litt andre ting. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri gått i noe slikt. De er sikker behagelige, men det finnes veldig mange andre ting som også er behagelig og i tillegg ser bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bianca26
Jeg ville aldri gått i noe slikt. De er sikker behagelige, men det finnes veldig mange andre ting som også er behagelig og i tillegg ser bra ut.

Alt kler den smukke vet du. Går sikkert helt fint å se bra ut i en sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt kler den smukke vet du. Går sikkert helt fint å se bra ut i en sånn

Sikkert, men selve plagget i seg selv synes jeg ikke er noe fint. Hver sin smak, for all del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...