Gå til innhold

Hel kosedress for voksne


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som vet om hvor jeg kan få kjøpt hel kosedress for voksne? Og om noe av dette er "in" akkurat nå.

Jeg har funnet denne siden på nettet; http://www.onepiece.no/ og kunne tenkt meg et par alternativ å velge i før jeg bestiller.

På forhånd, tusen takk for all hjelp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhh, vet du, jeg husker jeg så de i et butikkvindu idag på Trekanten storsenter i Asker :P

Lurer på om ikke det var på en eller annen sportsbutikk? Ville sjekket ut sportsbutikker så finner du kanskje en slik.

Vil tro det er in siden jeg så slike kosedresser utstilt i butikkvinduet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Hehe: No offence altså, men jeg må bare få si at jeg synes dette var dødskomisk!

Jeg husker også at jeg hadde slik da jeg var yngre... visste ikke at det fantes for voksne!

Deilig :)

men kan jeg spør når og hvor du har tenkt å bruke den??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Takk for tips. :)

He, he, he.. kan lett innrømme at de kanskje ikke er av de "lekreste" plaggene, meeeeeeen de virker kanon god!! Brukes sen kveld, med kakao og film i sofa'n... tidlig søndagmorgen til frokost og sef. på hytta... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som har en av disse dressene som kan si noe om kvaliteten? Gidder ikke bruke 1000 kr på noe som er ødelagt etter et par vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Hehe: No offence altså, men jeg må bare få si at jeg synes dette var dødskomisk!

Jeg husker også at jeg hadde slik da jeg var yngre... visste ikke at det fantes for voksne!

Deilig :)

men kan jeg spør når og hvor du har tenkt å bruke den??

Man kan jo bruke den når man eller vlle brukt joggedress/joggebukse. Med andre ord når man ikke skal vise seg offentlig. Når man først skal gå i slækketøy kan man like gjerne gjøre det gjennomført. Faktisk synes jeg vanlig joggebukse er styggere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider
Man kan jo bruke den når man eller vlle brukt joggedress/joggebukse. Med andre ord når man ikke skal vise seg offentlig. Når man først skal gå i slækketøy kan man like gjerne gjøre det gjennomført. Faktisk synes jeg vanlig joggebukse er styggere.

Hva er det du bruker å jogge i da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du bruker å jogge i da?

Trang løpebukse ;) Treningsklær må ikke forveksles med joggedress da, joggedress er det samme som grilldress og ikke noe man viser seg i offentligheten med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider
Trang løpebukse ;) Treningsklær må ikke forveksles med joggedress da, joggedress er det samme som grilldress og ikke noe man viser seg i offentligheten med.

Fysj, det er jeg enig i :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Turi-lita!

Har du bestilt fra Onepice? Har du sett disse "live", eller finnes de bare på nettet pr. i dag? Ser at mesteparten av kolleksjonen er på lager fra begynnelsen av desember. Jeg er 1,64 høy... vet du om de er VELDIG baggy? Eller blir Small OK tror du?

:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har helt dress, elsker den. Er 170 og har m, ganske baggy! Har vasket den mange ganger, kvaliteten virker grei. Ville helst hatt hyggepic fra slakkline.no, synes de er de fineste, men også endel dyrere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gutt_*

Fra en gutts synspunkt. Disse er jævlig stygge og turn-off. Typisk damer å pynte seg når de skal gå ut, men forfalle hjemme i stuen og se ut som en dass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he,he... til gutt... er fullstendig klar over at den er en turn-off, meeeen når jeg skal benke meg i sofa'n med kakaon og en skikkelig klissete jentefilm så kan jeg liksågodt være litt "turn off".... tar det igjen ved andre anledninger. :) :)

Apropo til deg som skriver om hyggepic fra slakkline.no... jeg finner bare onepice drakt der... kunne tenkt meg å se på disse også før jeg bestiller.

:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm, mulig de har byttet litt navn på ting og sånn, fra de kom for ett par årsiden... Hyggepiece

Synes Slakkline sine er de fineste og de mest forseggjorte, og de er liksom de "orginale" da...

Det er super turn-off... Bruker den bare når jeg skal kose meg hjemme alene eller på tur med jentene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en gutts synspunkt. Disse er jævlig stygge og turn-off. Typisk damer å pynte seg når de skal gå ut, men forfalle hjemme i stuen og se ut som en dass.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, mulig de har byttet litt navn på ting og sånn, fra de kom for ett par årsiden... Hyggepiece

Synes Slakkline sine er de fineste og de mest forseggjorte, og de er liksom de "orginale" da...

Det er super turn-off... Bruker den bare når jeg skal kose meg hjemme alene eller på tur med jentene...

Utrolig dyre da!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bestillt fra helt konfeksjon, men råder deg STERKT til å ikke bestille dær. Bestillte den i oktober, fikke beskjed om at jeg ville få den innen 14 virkedager. har ennda ikke fått den. fått 4 ordrebekreftelser hvor det på hver står forskjellige "Bekreftet" ankomst datoer... har ikke fått den ennda=S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...