Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

:skratte:

Morsom tråd jeg må ha på mine innlegg. Dessverre kommer jeg ikke på noe nytt, alt det jeg har lært her er sagt.

Jo, forresten:

Når man er gravid må man være kjempeforsiktig og leve inne i sin egen, lille glassboble. Bare at noen nyser på deg kan gjøre at du aborterer. Ikke kan man spise brød eller kulturmelk heller, for dette inneholder jo en ørliten % alkohol og kommer til å gi fosteret store misdannelser.

Det er mye enklere å spørre om noe her inne enn å bruke fem sekunder på google.

KG vet mye bedre enn graviditetstesten om man er gravid eller ikke. Spør her, få 100% nøyaktig svar!

Noen har alt for mye fritid og kan sitte her og oppdatere og svare på spørsmål 24timer i døgnet ...

(ok, ble noen som allerede var skrevet her, men.)

Endret av Knøttet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lært at man må kvitte seg med sin sans for humor før man begynner å planlegge bryllup.

Dessuten har jeg også lært at hvis en pappa svikter barna sine etter samlivsbrudd, så er det slett ikke pappens feil, men myndighetene, "barnevernet" og Mangne Raundalens feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Dessuten har jeg også lært at hvis en pappa svikter barna sine etter samlivsbrudd, så er det slett ikke pappens feil, men myndighetene, "barnevernet" og Mangne Raundalens feil.

Og mor - eh jeg mener bostedsforelder - nei jeg mener selvsagt mor.

Dessuten er det slik at dersom mor har gått fra far - og det har hun nemlig, for hvis far ikke får det som han vil med de deilige elskerinnene sine og mor blir lei av det ja så er det fortsatt mor sin feil ... - så er det jo ikke det minste rart at far er vanskelig, bitter og vrang når det gjelder ungene. Det er jo noe ENHVER oppegående må forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemødre er mest opptatt av å sabotere fars samvær med hans barn fra tidligere forhold.

Biomødre (for det heter biomor og ikke mor) er mest opptatt av å sabotere fars samvær med barna.

Fedre er en forfulgt gruppe som slites hjelpesløst med de to førstnevnte gruppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lært at noen synes det er stas å vise fram til alle når de har eggløsning.

For å sitere TVen; Det blir veldig spesielt.... :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at noen synes det er stas å vise fram til alle når de har eggløsning.

For å sitere TVen; Det blir veldig spesielt.... :fnise:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at noen synes det er stas å vise fram til alle når de har eggløsning.

For å sitere TVen; Det blir veldig spesielt.... :fnise:

"I'm ovulating today!"

Sist aktiv: I går 23:54

... Ja, jeg lurer på hvorfor. :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Motstand'

Jeg har lært at innvandringsmotstand og opposisjon til multikulturalismen blir stadig mer stuerent. Da jeg for noen år siden begynte her på KG var jeg den eneste som talte Roma midt i mot. Nå ser jeg stadig flere som tør å poste innvandringskritiske og innvandringsopposisjonelle innlegg. Det er med glede jeg konstaterer at KG har lært meg at vinden er snudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...OG: "Hva veier du/hvor høy er du" blir bestandig en superpopulær tråd hvor alle tror en lyver dersom man er 1.70 og veier 55 kg. Dermed blir det baluba og drama som bare kvinner med dårlig selvtillit kan kreere. Samtidig elsker kvinner å lese om vekt/høyde fordi det på en eller annen måte er utrolig interessant å lese om hva "fisk85" veier..og dermed er hun feitere/tynner enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det heter IKKE stemor, men bonusmamma! Og det er ikke fyren som løp og satte unger på den første og gærne kjerringa han så det er noe galt med, men henne, den skrekkelige biomoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"alle" har analsex/patnerbytte/gruppesex og for de som ikke praktiserer dette er man fordomsfull og kjedelig.

Og at det å bli bedt i bryllup ikke er hyggelig, men ærefult.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har lært at dersom kjæresten min, som bor et stykke unna meg, ikke har svart på sms-en min innen to dager, da er han ikke interessert i meg lenger.

Grunnen til dette er at det visstnok står i en bok som heter noe sånt som "He isn't that into you." Eller noe. Og da stemmer det nok sikkert.

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og at det å bli bedt i bryllup ikke er hyggelig, men ærefult.

ELLER bare et helsikes ork. Svart/hvitt er fine nyanser :ler:

Også har jeg lært at med "sunt" mener man bare få kalorier og helst at det er fettfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...