Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:fnise: Hvor skal dette ende? 

Anonymkode: b08c1...b81

Ja, det kan du spørre om. :) Rart menneskeheten har overlevd så lenge, med tanke på at halvparten er kvinner.

Bra du fikk noe ut av innlegget mitt, da. Oppsettet ble noe kaotisk da jeg hadde postet det. Kanskje det har noe å gjøre med det limbiske systemet i kvinnehodet mitt? :laugh:

 

Endret av pantertante
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, og så har jeg lært at kvinner ikke har evnen til å se sammenhenger. 

Anonymkode: b08c1...b81

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, sol87 skrev:

Jeg har lært at alt er feministenes feil, til og med teite ting menn gjør.

Og kvinner generelt. :dry:

Anonymkode: cd85a...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lært at de aller fleste servitører tar jobben fordi det ikke finnes andre ledige jobber i nærheten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG er litt som å sitte å se på en ping-pong match. Hvor de fleste server uttafor.

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lært mye her inne!

1) Jeg skal ALLTID slå opp med kjæresten om han tråkker meg på bena, eller om han ikke er perfekt. SPESIELT om han får farts- eller parkeringsbot.

2) Jeg må bli flinkere til å overreagere og lete fram følelser jeg ikke har. Er vant med slibrige kommentarer fra menn i jobben min (kunder). Bryr meg ikke noe om dem. Ifølge KG må jeg neste gang kjefte opp vedkommende og be han handle et annet sted, for hans oppførsel er totalt uakseptabel.

Hvorfor skal jeg bli fornærmet av noe, bare fordi noen her inne blir fornærmet av noe?

3) Har lært at ALLE er vakre, uansett hvordan de ser ut :rolleyes: (lol)

4) Å stille spørsmål om p-piller er noe bare idioter gjør. Har man mistet eller ikke tenker på at svaret kan stå i pakningsvedlegget, er man ikke moden nok for å ha sex (dette ser jeg gang på gang her inne).

5) Vil du ta abort, var du i utgangspunktet ikke moden nok for sex.

6) Er du redd for å føde, er du ikke moden nok for å få barn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg har et problem som plager meg i større eller mindre grad, så må jeg gå til psykolog! Psykolog nå!! Det er ingen skam å gå til psykolog!! 

Anonymkode: b08c1...b81

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun er syk og gjerne vil at kjæresten skal være der for henne så er han en slave. Dessuten har folk i Afrika det mye verre så det er ingen grunn til å sutre hvis han ikke gidder.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå bidrar en bruker med et oppkomme av lærdom. Den pussigste lærdommen derfra pt er:

- "...kvinnetilværelsen er veldig langt fra sannheten , siden omverdenen lyver for dem og skjermer dem for realiteter hele tiden".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har lært at kg-brukerne vet bedre enn politiet hvordan man håndterer politisaker. Spesielt hvis det er alvorlige saker som innebærer akutt fare for vold og drap. Og man trenger ikke politifolk til etterforskningen - det kan arbeidsledige gjøre etter et kurs.

 

Det er også slik at kg-brukerne er dyktigere medisinsk enn leger, som tross alt er helt inkompetente. Norske helsemyndigheter vet ikke noe om smittevern, og fakultetene har visst sluttet med skikkethetsvurdering, skal man tro hva som skrives her. Nesten alt man behandler noen for er man helt inkompetent om hvis man ikke er spesialist. Og er man spesialist, så ser man ikke helheten hos pasienten, så pasienter skal ALLTID oppsøke Balderklinikken først. Hvis ikke de spiser seg friske på overpriset tang, alger og pulvere først, da.....

 

 

Anonymkode: e4e34...ee4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Det er bare menn som skal ha ansvar for prevensjon. Kvinner har selvsagt ikke noe ansvar for dette.

Anonymkode: 5551a...b4f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare menn som skal ha ansvar for prevensjon. Kvinner har selvsagt ikke noe ansvar for dette.

Anonymkode: 5551a...b4f

Jeg har lært det motsatte. Andre ting jeg har lært er at man automatisk er sur og kjip og festbrems fordi man ikke drikker seg kanakkas på fest. Det er revnende likegyldig om man selv syns man har det gøy og er livat edru. Det går bare ikke an å invitereedru mennesker på fest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har lært at dersom man er uenig i premissene i hovedinnlegget kan man bare starte å diskutere et nytt tema, for det regnes ikke som avsporing.

Anonymkode: 9b635...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at en mann kan lyve om at barnet er hans til abortfristen går ut, slik at kvinnen blir sittende igjen med et "far-løst" barn, uten at dette er kritikkverdig for noen andre enn moren.

Anonymkode: de685...9f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at nåværende abortlov er til fordi kvinner er imot likestilling

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det å kalle menn for drittsekker, fjotter, idioter, egoister eller tapere er både legitimt og innafor. Å betegne kvinner som naive, annerledes, korttenkte, navlebeskuende eller hysteriske derimot - det er HAT, må vite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...