Gå til innhold

Skravletråd for 2010 mammaene :)


Gaupa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*lister meg forsiktig inn*

Etter at alt såg tilfredsstillande ut på UL i dag, 6+4, tør eg i det minste å leggja igjen eit spor. Ting er alt anna enn sikkert ennå, sidan eg har mista etter 9 veker to gonger tidligare, men eg håpar å følga denne gjengen heilt i mål.

Terminen min er akkurat i månadsskiftet juli/august, alt etter om ein bruker ny eller gammal terminrekning. Sjølv bruker eg ny terminrekning, som gir meg termin 1. august, sidan det er bedre å bli flytta fram enn tilbake. ;)

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaupa: Kan du slette meg fra 1. august? :sukk:

Det er gjort. Huff. Trasig at du skulle miste. Kan ikke gjøre annet enn å gi deg en stor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*lister meg forsiktig inn*

Etter at alt såg tilfredsstillande ut på UL i dag, 6+4, tør eg i det minste å leggja igjen eit spor. Ting er alt anna enn sikkert ennå, sidan eg har mista etter 9 veker to gonger tidligare, men eg håpar å følga denne gjengen heilt i mål.

Terminen min er akkurat i månadsskiftet juli/august, alt etter om ein bruker ny eller gammal terminrekning. Sjølv bruker eg ny terminrekning, som gir meg termin 1. august, sidan det er bedre å bli flytta fram enn tilbake. ;)

Så gøy at du er kommet inn her.Gratulerer så mye. Har sniklest litt på din ferd en stund, og den har ikke bare vært enkel, så jeg krysser fingrene for at dere får beholde denne gangen :klemmer:

Skal jeg føre deg opp på terminlisten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med enda flere i klubben vår :klem: Du har jo kommet et lite stykke allerede du, Anamelona :jepp:

Ja, jeg har det.. Men har ikke fått meg ticker før idag. Hadde jo en ticker på Vesla som kom i februar, og utsatte å erstatte hennes med graviditetsticker. :sukk: Men jeg bestemte meg for at jeg skulle få meg ticker når jeg fant hjertelyd med monitoren min, og i ettermiddag fant jeg masse små dunkedunkedunk'er! :strix:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, kan man finne det så tidlig! :nigo: Da skal jeg sørge for å ha en monitor i huset i 11 uke :) Er det angelsound den heter? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, kan man finne det så tidlig! :nigo: Da skal jeg sørge for å ha en monitor i huset i 11 uke :) Er det angelsound den heter? :klø:

:Nikke: Angelsound! Man skal igrunn ikke klare å finne før uke 12, men jeg holdt den i ro på et område i noen minutter, og plutselig ville Minstemelona snu seg rundt og gi lyd fra seg. Har ikke funnet lyd ellers idag.. :) Men ja, man KAN finne lyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Anamelona :) , og gratulerer med graviditeten :kgbaby:

Når er termindato?I tilfelle du vil jeg skal sette deg opp på terminlista? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere andre fortalt det til mange nå?

Vi var på privat UL på onsdag denne uka, og etter det har vi begynt å fortelle det til venner/sjef og slikt. Så nå er det ikke bare familien som vet.

Ellers føler jeg at jeg begynner å få mage allerede. :eeeh: Er jo alt for tidlig egentlig da, for livmoren min ligger jo bare såvidt over skambenet. Det er særlig på kveldene jeg føler at magen er større enn normalt, men folk som ikke kjenner meg tror sikkert jeg bare er feit :fnise:

Gleder meg til magen kommer ordentlig fram og blir gravidrund :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Anamelona :) , og gratulerer med graviditeten :kgbaby:

Når er termindato?I tilfelle du vil jeg skal sette deg opp på terminlista? :)

Takktakk! :nigo:

Ehm.. Slik det ser ut nå så er det 3 juli. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere andre fortalt det til mange nå?

Vi var på privat UL på onsdag denne uka, og etter det har vi begynt å fortelle det til venner/sjef og slikt. Så nå er det ikke bare familien som vet.

Ellers føler jeg at jeg begynner å få mage allerede. :eeeh: Er jo alt for tidlig egentlig da, for livmoren min ligger jo bare såvidt over skambenet. Det er særlig på kveldene jeg føler at magen er større enn normalt, men folk som ikke kjenner meg tror sikkert jeg bare er feit :fnise:

Gleder meg til magen kommer ordentlig fram og blir gravidrund :rødme:

En del venner og jobb som vet her, men familie får vite i form av UL-bilder i julegave! :nigo: Skal på UL 12+5 den 22 desember! :strix: Håper vi får noen flotte bilder å ramme inn som vi kan gi i julegave! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, vi har ikke sagt det til nesten noen. 3 venninner, to gode kollegaer, og mannen har sagt det til en kollega.

Vil vente litt med å si det til flere. Er jo så tidlig enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Anamelona :) , og gratulerer med graviditeten :kgbaby:

Når er termindato?I tilfelle du vil jeg skal sette deg opp på terminlista? :)

Hmm.. Ser vi har termin samme dag.. Men hvorfor er du da lenger?? :klø: Livets store mysterier.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du er kommet inn her.Gratulerer så mye. Har sniklest litt på din ferd en stund, og den har ikke bare vært enkel, så jeg krysser fingrene for at dere får beholde denne gangen :klemmer:

Skal jeg føre deg opp på terminlisten?

Det har ikkje vore så veldig festlig ferd så langt, men me gir oss ikkje heilt ennå. Ting ordnar seg for jenter som ikkje gir opp. ;)

Viss du orkar å fjerna meg frå terminlista når/viss det går gale igjen, kan du jo føra meg opp. :vetikke:

Så langt har eg fortalt det til 3 venninner (+ mannen til eine venninna). Det er omtrent dei som veit at me i det heile tatt prøver, og det er veldig godt å ha dei til å snakka med. Enn så lenge lever familiane våre lykkelig uvitande om alt me har vore gjennom (så vidt me veit iallfall), og me kjem nok til å halda det slik til vel over 12 veker. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikkje vore så veldig festlig ferd så langt, men me gir oss ikkje heilt ennå. Ting ordnar seg for jenter som ikkje gir opp. ;)

Viss du orkar å fjerna meg frå terminlista når/viss det går gale igjen, kan du jo føra meg opp. :vetikke:

Så langt har eg fortalt det til 3 venninner (+ mannen til eine venninna). Det er omtrent dei som veit at me i det heile tatt prøver, og det er veldig godt å ha dei til å snakka med. Enn så lenge lever familiane våre lykkelig uvitande om alt me har vore gjennom (så vidt me veit iallfall), og me kjem nok til å halda det slik til vel over 12 veker. :sjenert:

Hvor langt er det du har kommet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...