Gå til innhold

Svelger du?


Gjest Coolaid

Pleier du å svelge?  

76 stemmer

  1. 1. Pleier du å svelge?

    • Ja
      56
    • Nei
      49
    • Noen ganger
      20


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Psykolillmissy skrev:

Grøss, nei :kvalm:

Så kjedelig... Hva med å spytte det ut da? Har du prøvd flere ganger? Hva med at han kommer mens du gir han deep throat? Da kan han være så langt nede at du ikke merker noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ekkelt! Er ment for å produsere barn med inn gjennom kjeden og opp til livmor. Kun mat og drikke som skal i munnen. Så det så!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er deilig å svelge så lenge det ikke smaker vondt. Tror smaken på sæden påvirkes av hva mannen har spist og drukket. Reker gir for eksempel en ekkel smak på sæden.

Har noen andre erfaringer med dette?

Anonymkode: 26cd8...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.8.2003 den 22.06, Nusse skrev:

Men gutter da! Skjønner ikke hvorfor dere skal komme i munnen på dama! Munnsex er forspill, og man skal da ikke la det gå under forspillet? :o

 

I alle fall må Nusse passe seg for det, han er slik en gammel oldtimer som bare har et skudd i våpenet, og da skal man ikke skyte for tidlig! :oops:

 

Også tar det så forbannet lang tid å lade på nytt, munnlader skjønner dere! (he he) :ler:

Hi hi love you 😉 Men en  kvinne må jo få lov å komme under munnsex  syns jeg. Og gjerne flere ganger :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, skjønner ikke at noen orker å få sæd i munnen i det hele tatt, og enda mindre svelge det. Utrolig ekkelt.

Anonymkode: 563b7...7f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svelger som regel bestandig, med unntak av hvis sæden har en veldig sterk og rar smak. 

Anonymkode: a4f69...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2003 den 12.31, Coolaid skrev:

For å føre debatten om å sprute i ansiktet videre. Lure på hva dere jenter og kvinner syns om å svelge. Som mann syns jeg at det er deilig at hun ikke stopper selv om det går for meg. Dessuten syns jeg det er veldig personlig når hun gjør det.

Ja, jeg liker det!

 

Anonymkode: dc30d...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Brisinga skrev:

Ja, har ikke noe imot det. Liker jeg mannen liker jeg alt. 

Samme her! Er opphissende :) 

Anonymkode: dc30d...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noen ganger men må ha noe å skylle det ned med i umiddelbar nærhet.

synes det smaker helt forferdelig, som om man har tatt en svett gym bag og klemt ut saften og drukket det.

Æsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugde en nydelig mann med en guddommelig stor pikk. Sæden smakte grusomt, og det var ikke små mengder som kom heller.  Men jeg svelgte jo, siden jeg synes det hører med og når en er revet med i akten...Jeg elsker det vanligvis,  og dette var første gang jeg fikk "funniest tasting spunk. " 

Anonymkode: 2a146...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klart jeg svelger maten. Ellers er det ingen vits i å spise og en blir underernært

Anonymkode: 057ac...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2017 den 19.48, AnonymBruker skrev:

Er deilig å svelge så lenge det ikke smaker vondt. Tror smaken på sæden påvirkes av hva mannen har spist og drukket. Reker gir for eksempel en ekkel smak på sæden.

Har noen andre erfaringer med dette?

Anonymkode: 26cd8...458

Hva med jordbær syltetøy, gir det god smak? 😀 

Anonymkode: 6ffac...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...