Gå til innhold

Svelger du?


Gjest Coolaid

Pleier du å svelge?  

76 stemmer

  1. 1. Pleier du å svelge?

    • Ja
      56
    • Nei
      49
    • Noen ganger
      20


Anbefalte innlegg

Aldri om jeg ville tatt det i munnen! Utrolig ekkelt å få det inn i munnen uansett. Men suge er helt greit, bare at han må komme et annet sted enn i munnen. Aldri vært noe problem med noen av dem jeg har vært sammen med. 

Anonymkode: 563b7...7f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Superbruker7 skrev:

Regner med at du selv passet på å svelge før du fikk dama di til å gjøre det. For om du ikke liker å svelge sperm så kan du vel ikke forvente at dama di liker det?

Seriøst? En 13 år gammel tråd?

Anonymkode: 0fdf7...bc2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gjøre det men er ikke noe glad i det. 

Anonymkode: ae4e7...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Beena skrev:

Jeg vil gjerne gjøre det, men har aldri fått muligheten. :) 

 

Du har herved muligheten :)

 

Anonymkode: 8bb77...9a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå gjør jeg det, lærte sammen med min forrige elsker. Noe Kjære er glad for *ler* 

Husker jeg var redd for både konsistens og smak før, det gikk heldigvis over <3 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2003 den 16.24, Gjest Malena skrev:

 Det har ingenting å si for en manns nytelse om man svelger eller ei.

 

 

Her tar du nok grundig feil gitt. Det har definitivt mye å si både for tenning og totalopplevelsen!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Beena skrev:

Jeg vil gjerne gjøre det, men har aldri fått muligheten. :) 

 

Hvorfor ikke? Jeg tror ikke mange sier nei :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alltid, selv om det smaker fælt. Men man blir fortere kvitt smaken av å svlege, og man slipper alt griset. Jeg liker å suge mannen min uten å få noe igjen hver gang, det tenner meg, og når jeg suger han er vi derfor gjerne påkledd begge to og da slipper vi og kline til klærne våre. Jeg liker spesielt godt å vekke bulen i joggebuksa hans og da suger jeg han uten at han tar av seg buksa. 

Anonymkode: a5e3d...a8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan dessverre ikke svelge, jeg er et merkelig utskudd som blir skikkelig dårlig av å få meg sæd, funker som avføringsmiddel for å si det pent... Men jeg elsker å suge da, og tar det gjerne i munnen. :) Syntes sæd er kjempedeilig 

Anonymkode: e82c7...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ikke. Prøvde en gang og spydde 

Anonymkode: 88f8c...728

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg svelger om vi kommer så langt. Somregel blir han for irvrig og vil heller komme ved penetrering.

Har også vært bort i menn jeg ikke svelger på. Noen har en fæl smak. Glad samboeren ikke er en av de da jeg elsker å suge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, eksentrisk skrev:

 

Hvorfor ikke? Jeg tror ikke mange sier nei :)

Kan ikke bare gå rundt å spørre mannfolk om det da. :klo::fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
38 minutter siden, Beena skrev:

Kan ikke bare gå rundt å spørre mannfolk om det da. :klo::fnise: 

Jo det kan du faktisk :P Du er jo kvinne og da lar det seg gjøre. Om du er et festmenneske og liker å gå ut i helgene, kan du suge til kjevemusklene går i lås (Beklager den)

Det spørs bare på måten du gjør det på og hvilke setting du spør da. Med litt glimt i øyet og humor, pluss en liten dose "jeg vil ha" holdning, er det garantert mange menn som gladelig vil bli sugd og få klisset sitt svelget. Finnes mange mange menn som liker den typen henvendelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, Beena skrev:

Kan ikke bare gå rundt å spørre mannfolk om det da. :klo::fnise: 

 

Enig med HarryDotter. Har du god kjemi med noen og har en flørtende tone tror jeg du kan gjøre deg meget populær ved å gi dem en BJ. Hvis du er litt usikker, så er det bare å kysse han først. Er med han med på det er han garantert med på BJ.

Ellers er det jo mange kjekke menn her. Er vel muligheter for private meldinger hos enkelte her tror jeg. Uten at jeg skal sende navn. Tror til og med de kan holde et gratis BJ-kurs:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg svelger. Får jeg spruten i munnen så er det vel bedre å svelge enn å spytte det ut. Pirrende å gjøre det også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...