Gå til innhold

Svelger du?


Gjest Coolaid

Pleier du å svelge?  

76 stemmer

  1. 1. Pleier du å svelge?

    • Ja
      56
    • Nei
      49
    • Noen ganger
      20


Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid

For å føre debatten om å sprute i ansiktet videre. Lure på hva dere jenter og kvinner syns om å svelge. Som mann syns jeg at det er deilig at hun ikke stopper selv om det går for meg. Dessuten syns jeg det er veldig personlig når hun gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs på om mannens sæd smaker ekkelt eller ikke. Noens sæd er rett og slett for jævlig, mens andres smaker ikke no.

Nå om dagen svelger jeg ikke i det hele tatt, sexløs som jeg er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp :briller:

Men ikke alltid, det er jo godt å få spruten andre steder også :sjarmor:

Men om jeg suger til sprut så svelger jeg, ja....Hva skal jeg ellers gjøre? Spytte ut? Hvor fornærmende er ikke det, liksom?? :ler:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir vel ikke noe tungekyss etterpå da Lillian...? :sjarmor:

Jo, hvorfor skulle det ikke bli det? :roll:

Får da vel tungekyss etterpå likevel :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillian skrev:

Men om jeg suger til sprut så svelger jeg, ja....Hva skal jeg ellers gjøre? Spytte ut? Hvor fornærmende er ikke det, liksom??

Hvorfor skulle det være fornærmende? Trenger jo ikke spytte det rett i fjeset hans :ler: ... jeg spytter det diskret i et håndkle, jeg ... og mannen holdt allikevel ut med meg i 15 år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Neida, man spytter jo ikke i fjeset håper jeg.... (med mindre for å gi igjen til de som spruter i ansiktet på dama si :ler: )

Men om en fyr hadde slikka meg og så spytta etterpå..... :o Tror jeg hadde sett på det som en fornærmelse da, ja....At han ikke likte å smake på meg.......For jeg er hårfri så det kunne ikke vært hår han skulle ha spytta ut, liksom :wink:

Folk hadde vel tatt det som en fornærmelse om man spytta ut igjen maten man fikk når man var på besøk også?!?! :ler: (litt av en sammenligning......hehe)

Lillian *spytter ikke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sammenligner ikke jeg det å slikke en kvinne og å suge en mann, Lillian ... det er jo litt forskjell der, da ... Jeg synes konsistensen på sæd er avskyelig ekkel - og orker ikke svelge det. Det har ingenting å si for en manns nytelse om man svelger eller ei.

Å sammenligne det med å spytte ut mat ?? Hallo, sier jeg, da !

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er forskjellen på å slikke en kvinne og suge en mann? Menn spruter mer, ja, men det er jo egentlig ikke mange andre forskjeller.... Jeg mener, begge deler er oralsex, begge deler medbringer diverse væsker, osv....

Jeg vet det ikke har noe for å si for en manns nytelse om man svelger eller ei, men om man liker det så gjør det vel ingenting...

Det at jeg sammenligna med å spytte ut mat var en spøk, da! :o

Kjønnshår er selvsagt ikke en fornærmelse å spytte ut! Men jeg er mest erfaren med barberte, jeg :sjarmor:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvis det havner mellom fortennene så går det jo an å putte hodet diskret under dynen og dirke det ut med en tannstikker. Litt verre hvis man har det på tunga, liksom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillian skrev:

Men om jeg suger til sprut så svelger jeg, ja....Hva skal jeg ellers gjøre? Spytte ut? Hvor fornærmende er ikke det, liksom??

Jeg bare sa at det går an å spytte det ut på en diskret måte, Lillian, jeg sa ikke at ikke at det gjorde noe om andre velger å svelge det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lillian skrev:

Jeg bare sa at det går an å spytte det ut på en diskret måte, Lillian, jeg sa ikke at ikke at det gjorde noe om andre velger å svelge det.

:forvirra: Men så hadde vel i utgangspunktet ikke noen av mine svar noe med deg å gjøre heller......... :lol: Tro vi bare snakker forbi hverandre her..... :blunke:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neivel, men nå var det jo bare jeg som skrev at jeg spyttet det ut igjen ... men vannari. Det spiller overhodet ingen rolle hvem som svarte hvem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...