Gå til innhold

- Forrige gang ba vi om 50 milliarder, nå vil vi ha mye mer


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Kongolesisk regjeringsadvokat varsler nytt gigantkrav mot Norge.

Begynner å lure på hva som er greia her, det blir jo mer og mer vanvittig.

Summen er 45 ganger større enn Kongos eget bruttonasjonalprodukt og er 653 milliarder høyere enn det norske oljefondets nåværende verdi.

Og hvordan skulle vi i lille Norge betalt den svimlende summen egentlig- når vi ikke engang klarer å opprettholde en god nok standard for våre egne? Sykehjem, studier, skoler etc...

Hadde ført Norge ut i EKSTREM fattigdom. Ikke at jeg ikke tror at noen her i Norge gladelig ville gitt bort alt, bare fordi de "stakkars folkene der nede.." men det er jo andre ting å bruke pengene på enn å gi dem til et land som antakeligvis hadde brukt pengene på noe annet som ikke vil være til det beste for folket.

I tillegg må de betale én dollar for hver innbygger i Kongo - 68 millioner, eller 405 millioner kroner, for skaden det kongolesiske folket angivelig er blitt påført av affæren.

Slike "krav" er bare med på å opprettholde det første inntrykket de ga sistgang om at de ikke er tilstede i denne verden sammen med resten av oss. Kravet er jo fullstendig tåpelig.

Som om innbyggerne i Kongo ville fått en million hver! Hah! Regjeringen hadde nok grafset til seg alle pengene! :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*
Kongolesisk regjeringsadvokat varsler nytt gigantkrav mot Norge.

Begynner å lure på hva som er greia her, det blir jo mer og mer vanvittig.

Og hvordan skulle vi i lille Norge betalt den svimlende summen egentlig- når vi ikke engang klarer å opprettholde en god nok standard for våre egne? Sykehjem, studier, skoler etc...

Hadde ført Norge ut i EKSTREM fattigdom. Ikke at jeg ikke tror at noen her i Norge gladelig ville gitt bort alt, bare fordi de "stakkars folkene der nede.." men det er jo andre ting å bruke pengene på enn å gi dem til et land som antakeligvis hadde brukt pengene på noe annet som ikke vil være til det beste for folket.

Slike "krav" er bare med på å opprettholde det første inntrykket de ga sistgang om at de ikke er tilstede i denne verden sammen med resten av oss. Kravet er jo fullstendig tåpelig.

Som om innbyggerne i Kongo ville fått en million hver! Hah! Regjeringen hadde nok grafset til seg alle pengene! :filer:

Selv Naive-Norge kommer nok ikke til å betale 5 øre. Si hva du vil om Støre, men han skjønner vel såpass at gir du noe som helst, har du innrømmet norsk spionasje i Kongo. Herregud, at noen kan finne på noe så dumt: Hva skulle nå vi spionere etter der da, bortsett fra kanskje å prøve finne ut hvor det er blitt av alle u-hjelpspengene Norge har pøst inn i ørten år og som det ikke har blitt noen resultater av! Men negeren (ja, ja unnskyld uttrykket) prøver seg! Begynner lure litt på om det er noe i det med hjernecellers mengde og fordeling på rase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv Naive-Norge kommer nok ikke til å betale 5 øre. Si hva du vil om Støre, men han skjønner vel såpass at gir du noe som helst, har du innrømmet norsk spionasje i Kongo. Herregud, at noen kan finne på noe så dumt: Hva skulle nå vi spionere etter der da, bortsett fra kanskje å prøve finne ut hvor det er blitt av alle u-hjelpspengene Norge har pøst inn i ørten år og som det ikke har blitt noen resultater av! Men negeren (ja, ja unnskyld uttrykket) prøver seg! Begynner lure litt på om det er noe i det med hjernecellers mengde og fordeling på rase.

Er du sikker på det?? hehe!Tusen unnskyldninger og en haug med milliarder er da bare rettferdig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Here we go againg:

Håper på millionerstatning - eller dødsstraff

For min del så skjønner jeg ikke hvorfor French og Moland får så hinsides mye publisitet i media, når det er så mange andre ting som skjer i verden som er langt viktigere. :-p Mon om det kun er fordi de er norske? Norge er isåfall ikke et døyt bedre enn USA når det kommer til det punktet- det er så mye at nå kan de godt bare bli henrettet for alt jeg bryr meg om, så slipper vi mer av dette teite tullet.

Det er nok av andre som ikke får den hjelpen de trenger. :-p

Og når skal rettsystemet i Kongo skjønne at de ikke kan stille et helt land til ansvar for det to stk gjør? Det blir som om vi skal si her at ja, hvis en kongoleser voldtar en norsk kvinne så skal vi stille LANDET Kongo til ansvar for det. >_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...