Gå til innhold

"beste sexen jeg noen gang har hatt"


MissCoverdale

Anbefalte innlegg

Kjæresten min sier ganske ofte at han aldri har hatt bedre sex enn med meg.

Jeg synes sexen med han er helt fantastisk, og personlig har jeg aldri hatt bedre sex selv. Jeg har dog ikke vært med så mange før ham.

Han derimot har hatt sex med veldig mange damer, og sannsynligheten for at jeg er best ser jeg egentlig på som ikke så veldig stor?

Dette er ikke noe problem eller noe, men tenkte litt over det sist han sa det, og ville sjekke med gutta her inne. Er dette noe en mann kan si for å glede damen sin? For min del synes jeg det er bedre å la vær å si noe, enn å si noe man ikke mener for å gjøre andre glad.

Til info så har jeg aldri spurt om hva beste sexen hans er, dette er noe han har sagt ut i det blå - som regel rett etter sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det også sånn med fårikål. Lurer på hvor ofte DEN var absolutt best. Så ikke grubl mer på denne logikken og tenk heller at du, og helheten ved deg - alt fra ditt smil til parfymen - er så bra som det kan bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

A) Hvis du ikke opplever dette som et problem, hvorfor kringkaste din bekymring her?

B) Dersom du opplever at dere har fantastisk sex og han sier til deg at du er den beste - hva mer ønsker du?

C) Vi menn sier mye for å glede dama vår, det er både forventet og viktig. Dersom jeg mener at jeg har nydelig sex med dama mi sier jeg det (og ber til høyere makter om at det ikke kommer et oppfølgingsspørsmål om hun er den beste). Dersom jeg mener at sex'en med dama er den beste jeg noen gang har hatt så sier jeg det.

D) Skulle ønske at kvinner bare tok et kompliment for akkurat det vi mener, i stedet for å problematisere om hvorvidt vi egentlig mener det vi sier. Akkurat som når jeg forteller kjæresten min at hun har en utrolig sexy rumpe, hva skjer da? Hvor sexy mener jeg at den er, er det andre som har like/mer sexy rumpe? Ser jeg ikke appelsinhuden? Er den like sexy med eller uten bukse? Er den like sexy når jeg ligger på magen og den liksom sklir litt utover? Sier du dette mest for å glede meg? osv osv osv.................

Please: Dere forventer og ønsker at vi menn til stadighet minner dere om at dere er den utvalgte. Kan dere ikke lære dere å ta i mot komplimenter som dere så gjerne vil motta?

Sukk...........................dagens lille utblåsing. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gorgen; APPLAUS!

Av og til får jeg makk av damer. Si takk, vær glad og smil! Pris høyere makter for at du både har kjæreste og sex, og ikke overanalyser alt mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tuppelure_*

HELT på siden, men jeg jubler også for deg, Gorg!!! Du virker som en særdeles oppegående fyr, rett og slett!

Så til saken: Antakelig er det slik som en annen her oppe sa: At "totalpakken" ved deg gjør at typen din opplever sexen med deg som helt fantastisk. Så hvis jeg var deg, så ville jeg ha tatt til meg det han sier, og vært happy med det. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min sier at jeg er "litt over gjennomsnittet", så jeg går egentlig ut fra at gutter er litt FOR ærlige på det området..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min sier ganske ofte at han aldri har hatt bedre sex enn med meg.

Vil si at det er høy sannsynlighet for at han mener det, særlig siden du også er superfornøyd.

Det betyr ikke nødvendigvis at du må være superelskerinne, men at han liker bedre å ha sex med deg enn alle de andre. Hvor forelsket og tiltrukket man er har mye å si, at man har blitt litt kjent med preferanser begge veier, osv. Bare nyt at dere tydeligvis er en veldig bra match i senga :)

Jeg derimot fikk høre at sexen med exen var ååååhhh, så bra. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...