Gå til innhold

Hva skjer med fitta når du blir kåt?


Gjest Gjest_Gutt_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest womenwomen
Kåthet hos gutter resulterer i en hard kuk, men hva skjer fysisk med fitta til kåte jenter?

Den sikler og renner av ...går da rundt våt og glatt ...kjenner det veldig godt når jeg er glatt der nede ...

Klitten og leppene hovner opp , blir større og mer følsomt .

Vagina åpningen blir veldig veldig hoven og extra trang trang nederst ...g- punktet hovner opp og kjennes som en liten forhøyning .

En kjenner at vagina da er hoven innvendig og utvendig også .Deilig- men fælt å gå sån hele dagen og ikke få gjordt noe med det : ) For det varer i timesvis - ja gjerne en hel dag kan man gå slik kraftig opphovnet underliv og kåt - om man ikke får tilfredsstilt seg da - enten alene eller med partner .

Prøv å ligg hele natta og prøv å få sove med stå kuk ...Uten å røre pikken ...

Sån er det kansje - å gå rundt kåt for jenter også .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blir varm og våt, hovner litt opp. Klitorisen titter frem og vokser. Jenter får også ereksjon, bare mindre enn gutta. Det er ikke like lett for oss å merke når vi er klare for sex som for dere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Den blir varm og våt, hovner litt opp. Klitorisen titter frem og vokser. Jenter får også ereksjon, bare mindre enn gutta. Det er ikke like lett for oss å merke når vi er klare for sex som for dere. :)

Der er jeg helt uenig med deg . Syns ikke det er noe problem å merke når jeg er klar for sex ...kjenner det extremt tydelig jeg da .

Men mulig enkelte andre jenter ikke gjør det like godt .Man da er de kanskje ikke kåte nok ? Og derfor de ikke kjenner det like tydelig...

Må jo være det som er grunnen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...

Annonse

Den blir våt og lukter mer. Deilig å komme i. Ikke så kult når du er ferdig......

Anonymkode: 422e3...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva gynekolog heter på islandsk? Fittur tittur :ler:

Anonymkode: 2f0ea...291

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet dere hva gynekolog heter på islandsk? Fittur tittur :ler:

Anonymkode: 2f0ea...291

:skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.9.2009 den 17.15, Gjest womenwomen skrev:

 

 

Den sikler og renner av ...går da rundt våt og glatt ...kjenner det veldig godt når jeg er glatt der nede ...

Klitten og leppene hovner opp , blir større og mer følsomt .

Vagina åpningen blir veldig veldig hoven og extra trang trang nederst ...g- punktet hovner opp og kjennes som en liten forhøyning .

En kjenner at vagina da er hoven innvendig og utvendig også .Deilig- men fælt å gå sån hele dagen og ikke få gjordt noe med det : ) For det varer i timesvis - ja gjerne en hel dag kan man gå slik kraftig opphovnet underliv og kåt - om man ikke får tilfredsstilt seg da - enten alene eller med partner .

 

Prøv å ligg hele natta og prøv å få sove med stå kuk ...Uten å røre pikken ...

Sån er det kansje - å gå rundt kåt for jenter også .

Har ofte stå på natta. Helt normalt det. 

Vi gutter har ofte stå uten å være kåt. Trenger ikke å være noen sammenheng her. Penisen styrer seg selv den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...