Gå til innhold

Min lille verden


Doratheexplorer

Anbefalte innlegg

Ja nå er jeg her igjen. Klarer ikke holde meg unna KG :sjenert:

For de av dere som ikke kjenner meg så er jeg nordfra. Gift og har 3 barn, tre jenter på 10 - 7 og 1 år :hjerte:

Sitter på jobb og øyelokkene er tunge som bly. Da er jo en ny dagbok her inne ett fint alternativ for soving :Gjesp:

:fnise:

Bare halvtime igjen så er denne dagen også over, og når jeg er tilbake på jobb i morgen er det praktisk talt helg ;)

Endret av Jekka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Titter innom. Håper du har hatt en fin ferie

Bestemmer meg stadig for å bruke mindre på KG, men jeg lykkes ikke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Titter innom. Håper du har hatt en fin ferie

Bestemmer meg stadig for å bruke mindre på KG, men jeg lykkes ikke :fnise:

Heeeia!

Fint at du har bestemt deg for noe du ikke klarer gjennomføre :fnise: Er ikke lett holde seg unna når man først er begynt å henge her inne... selv har jeg har ikke vært mye innom de siste månedene, kun vært innom ett par dagbøker og holdt meg oppdatert ;)

Ferien ja, var fin den...eller ikke hele da :briller:

Var med campingvogna i nabolandet. Eldstetøtta ble syk på tur nedover, så vi måtte innom sykehuset med henne der. Da de vurderte å legge henne inn for nøyere undersøkelse fikk vi en nedtur og tenkte - nei da kjører vi heller hjem. For de snakket om å sende henne til ett annet sykehus ett par timer unna. Men det gikk seg nå heldigvis til, og vi ble der vi var :)

Så ble mannen syk, forbigående da og ble heldigvis fort frisk igjen.

Da vi skulle starte hjem og kjøre innom IKEA så fruen kunne få shoppe litt ble faktisk fruen selv syk :( Snakk om typisk uflaks. Hangla sånn da vi kom til IKEA at jeg røsket med meg litt småtteri, fikk mannen til å stå i kø for og betale og etter det kjørte vi rett hjem. En kjøretur på 8 timer :fnise: Snakk om crazy!

Så dro jeg og de to største jentene til hovedstaden en langhelg. Det var topp :strix:

Kommer innom dagboka de plutselig, når jeg får tid :nigo:

:klemmer: Hei Jekka!

Lenge siden sist! Håper på å få lov til å følge deg i denne boka også! :)

Nææmen Rekaaa, så kos da.

Jaa, altfor lenge siden - huff! :nigo:

Selvfølgelig får du følge meg her også, skulle bare mangle ;)

Stikker innom din bok også snart :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Innom for å si hei og følge med videre :)

Så koseligt at du kikker innom *liker* :)

Ser vi har jevngamle småttiser. Har ei som ble ett år 12.juni :babyjente:

Regner med det er like full rulle i heimen hos deg som hos meg da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg kommet hjem etter en herlig trimtur. Har gått tre dager på rad nå, og det føles bare så godt!! :strix:

I morgen står Spenst for tur, phu... :trene:

Har bakt brød og boller i dag, skal ha med på hytta i helga :)

Men nå må jeg hoppe i dusjen, brette litt klær og pakke klart til i morgen. Vi drar rett etter jobb, gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Godt å se deg igjen, lurte veldig på hvor du hadde blitt av!

:klem:

Takk skal du ha :)

Har ikke vært så langt unna da... og du har jo sett meg på FB :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag og heeeelg :strix:

Varmt i dag, men ingen sol, foreløpig....mye vind, så spørs om vi kommer oss på hytta i dag :sur: Typisk vår uflaks, men kan jo roe seg til ettermiddagen :sjenert:

Vi må med båt for å komme oss dit så er greit at det er fint vær liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koseligt at du kikker innom *liker* :)

Ser vi har jevngamle småttiser. Har ei som ble ett år 12.juni :babyjente:

Regner med det er like full rulle i heimen hos deg som hos meg da :fnise:

Ja, jeg så deg i en annen dagbok og at du har ei tøtte på samme alder som mi :ler: Her går det i ett ja, lurer på hvordan det blir med flere unger i hus ;) , men man kommer vel inn i det.

Hurra for fredag! :bolledeig:

Veldig skiftende vær for tida, ja, men jeg lever alltid i håpet ;) Håper dere kommer dere på hytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest faerytale

Ny dagbok jo! :bolledeig:

Kan jeg unnskylde på eksamensstress for å ikke ha merket den? :flau:

Nå skal jeg iallfall begynne å henge her :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg så deg i en annen dagbok og at du har ei tøtte på samme alder som mi :ler: Her går det i ett ja, lurer på hvordan det blir med flere unger i hus ;) , men man kommer vel inn i det.

Hurra for fredag! :bolledeig:

Veldig skiftende vær for tida, ja, men jeg lever alltid i håpet ;) Håper dere kommer dere på hytta.

Med flere unger i hus kommer det til å gå enda mere i ett :fnise: Det gjør det nemlig her ;)

Buuuhuu for søndag :tristbla:

Der var jenta jammen tilbake *me like*

:klemmer:

:bolledeig:

Ny dagbok jo! :bolledeig:

Kan jeg unnskylde på eksamensstress for å ikke ha merket den? :flau:

Nå skal jeg iallfall begynne å henge her :hoppe:

:klemmer:

Tja, tjo du kan vel kanskje det :fnise:

Liker at du skal henge her :)

Så flink du er til å trene. Kan jeg få litt av overskuddet ditt? ;)

klæmma

Er egentlig ikke flink nok :sjenert: Må skjerpe meg, bare må! Denne uka har jeg kun gått turer, tre dager.

Du vet at du får overskudd visst du begynner å trene litt :nigo:

Klemmer til alle jentan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er vi kommet vel hjem fra hytta :)

Været var fint da vi dro på fredag så var ingen tvil om vi skulle dra eller ikke :nigo:

Fredag lagde vi bål i fjæra og stekte pølser, tjukkpølser :sikle: Vi satt ute på verandaen til klokka var 23, det var skikkelig deilig vær :) Da hadde vi sitti ute fra vi kom ved 18-tiden.

I går vaske jeg hytta før vi tok oss en liten blåbærtur. Fant ikke så veldig mye bær, ett par liter bare :sjenert: Men kos var det likevel, lillemor var også med. Hun kosa seg masse i bæremeisen :)

På kvelden grilla vi svinefile. Det var nammis med fløtepotet, stekte grønnsaker og rødvin til. La oss rimelig tidlig, var trøtte etter en lang dag.

I dag har det kun vært sløvedag.

En liten krangel med gubben i formiddag, men etter at han krøp til korset og kom med unnskyldning var alt greit igjen ;)

Lillemor gikk sine første skritt forrige søndag. Har ikke gått så mye i uka, men så har det derimot tatt seg skikkelig opp i helga. I går gikk hun kjempemye, så stolt med armene opp i været :nigo: Klarte tilogmed og gå noen skritt, bøye seg ned for å plukke noe opp fra gulvet og gå videre igjen :danser: Har gått litt i dag også.

Nå skal jeg ta meg ett glass vin. Må jo få drukket opp restene fra i går :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag, ny uke og nye muligheta :)

Bare fire dager på kontoret den her uka, skal på fjordcruise med jobben på onsdag...gleder meg maks altså :bolledeig:

Lillemor har fått nok en tann, nå teller vi 9 til sammen :nigo:

Hun har hatt nok en urolig natt i natt, nekter å ta vannflaska, står i senga og gråter, men sovner til slutt da...kanskje etter 10-15 minutter. I morges var hun så trøtt at vi måtte vekke henne kvart på 7, er vel kanskje andre gang det her skjedd ever liksom.

Er akkurat kommet fra fysiomannen. En etterlengta time siden jeg har hatt vondt og kjent meg stokkstiv i helga, så det gjorde godt.

I kveld blir det trimtur med venninne L. :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Flinke gulljenta som har lært seg å gå da! :rødme: Hun er jo blitt så stor! Husker at for et år siden satt jeg og laga et søtt sett til henne og nå er det stor-pike-klær :dåne: Tiden går så fooooort!

Jul ja - det gleder jeg meg til også :danser:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...