Gå til innhold

Dear Diary!


Just-A-Girl

Anbefalte innlegg

Da starter jeg med helt blanke ark! Nytt brukernavn, ny dagbok:)

Jeg er ei jente i 20 årene som er ferdig studert, jakter på drømmejobben og har en kjæreste som rett og slett er perfekt :hjerte: Når jeg har fått drømmejobben er drømmen videre å finne et sted å bo/kjøpe sammen med kjæresten! :yvonne:

Nå i skrivende stund sitter jeg på min vikarjobb og venter på at kunder skal komme! Litt stille akkurat nå, kan man jo trygt si :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har så lyst på noen nye høstklær, trenger noe også, men aner ikke helt hva som er lurt å kjøpe! Vil ikke bruke så alt for mye penger..

Mulig jeg må starte med å rydde ut av skapet, kaste alt jeg ikke bruker! Det er på tide, er så fult, men bruker kanskje halvparten. :sjenert: Høres ut som et prosjekt for helgen dette!! :) Det er sannelig på tide, og etter det kan jeg handle klær!

Det jeg vet jeg mangler er:- En lang god cardigan, i nøytral farge, grå tenker jeg meg!

- En varm genser/tunika/kjole!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei frøken! :hallo:

Hyggelig å se deg tilbake igjen, og gratulerer med ny dagbok! :)

Er bare innom å abonnerer egentlig da - men du, ta deg en shoppingtur! Det er sunt for både deg og lommeboka (liker iallefall jeg å tro) og det er mye enklere å gå mørketiden i møte med en ny og velfylt garderobe :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei :velkommen:

Ja, herreguud jeg trenger klær!

Jeg ryddet ut av skapet, men merker jo nå at jeg må rydde ut enda mer. Har latt ting henge som egentlig ikke passer. Må bynne på nytt og være enda strengere!!

Så blir det shopping!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke så mye skriving her da. Mest fordi jeg bare er innpå kvinneguiden når jeg er på jobb, og har et øyeblikk ledig :) Hvorfor det? Jo, lang historie! Haha! Logg er en ufin ting liksom blæh :ler:

Iallefall!

Skapet er ryddet ut, GUD så LITE klær jeg har!!

Det jeg trenger er iallefall cirka klart!

- Cardigan - nøytral farge, grå kanskje?

- Kjole/tunika, grå tenker jeg, fra hm..

- Et par enkle topper for å ha under cardigan

- Varm vintergenser

- Litt mer undertøy, som passer :ler:

Har kjøpt meg vintersko! Yey! Faktisk mamma som viste meg de og syntes de var så kule til meg! :jepp:

Og så har mamma en gang kjøpt seg mørkegrønne støvletter, som hun aldri har brukt, hun skulle kaste de, men jeg prøvde, og de passet perfekt. Og utenom farger var de rå lekre! Så vi skal farge de brune ;) Får se om det blir noe suksess da, men satser på det! For da har jeg fått de for, gratis! Utenom 100 kr for sånn skofarge da, men om det ikke funker skal mamma betale for skofargen, og funker det, skal jeg det! Flott deal.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Passende undertøy :ler: Kjenner igjen den! Sånt no er det manko på her oxo, syns bare det er så utrolig kjeeedelig å shoppe undertøy! Det er jo ingen som ser det uansett, bortsett fra kjærsten, men han bryr seg fint lite om undertøyet uansett, han liker det som er under undertøyet best han :lol: Så ja, ser den, kjedelig!

Ellers så det jo ut som du hadde en del shopping å gjøre ja, gøy :nigo: Hva er det du jobber med? eller går du på skole? Jeg har visst falt litt ut her :sjenert:

Oxo en liiiten ting på slutten her, goood helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja kjempe kjedelig!

Ferdig å studere, så jobber enda bare som ekstravakt, ikke fått noe fast jobb enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Wow, jeg vet, har glemt det litt!

Går bare flott her :D

Reiser til Thailand i morgen, 2 uker! YEY!!!

Gleder meg syyyykt!!!!!!!

Jeg og kjæresten som skal dra :) Kommer med referat etter ferien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, jeg vet, har glemt det litt!

Går bare flott her :D

Reiser til Thailand i morgen, 2 uker! YEY!!!

Gleder meg syyyykt!!!!!!!

Jeg og kjæresten som skal dra :) Kommer med referat etter ferien ;)

ja, det har jeg sett på face! :) så gøy! håper dere får en super tur, også gleder jeg meg til å lese referat når du kommer tilbake!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Gud her er det lenge siden jeg har vært! Men nå føler jeg for å skrive..

Oppdatering: Jo, ble dumpet for 3 uker siden :sukk: Er knust, elsker han, savner han, vil ikke være uten han. Vet ikke hvor jeg skal gå, gjøre av meg, eller noe som helst!!

Vet han savner meg, er glad i meg og angrer seg til tider for at han gjorde det slutt, men han vil ikke prøve igjen, for han mener det ikke kommer til å funke! Men jeg vet jeg kan få det til å funke :sukk:

Elsker han så mye!!!!!!!!!! Gud, det gjør så vondt...

Har bestemt meg for å ikke gi opp, rett og slett.. Lå over til han i natt, vet ikke om det er så lurt egentlig, men når jeg lå over var det AKKURAT som før. Han koser på meg, holder rundt meg og nusser på meg! Alle bildene av oss henger fremdeles på veggen hans. Det er nok håp, vet bare ikke hvordan jeg skal gå fram for å vinne han tilbake..

Huff! Valentines day er en dritt dag å være dumpet på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...