Gå til innhold

For oss som gifter seg i 2011


Bernermamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt enig, siste uken kommer til å gå fort.. Nå er det siste innspurt her i gården iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt 3 mnd igjen jeg. Men er glad jeg har tatt ferie den siste uka før bryllupet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Deilig med ferie! I dag kom menyene og bryllupsprogrammene i posten. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fortsatt 3 mnd igjen jeg. Men er glad jeg har tatt ferie den siste uka før bryllupet!

Dere skal gifte dere på datoen til bursdagen min, stilig :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg gift! Vi var kjempeheldige med været, solen strålte og ja, i det hele tatt. Jeg følte meg vakker og Mr.S var utrolig kjekk og stilig. Maten var god og festen helt perfekt. Akkurat nå er jeg et lykkelig menneske! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som har giftet seg i sommer. 52 dager til jeg skal gå opp kirkegulvet.

Vi brukte sommerferien til å bli ferdig med det meste, så har heldigvis ikke så mye igjen.

Mangler en pianist til kirken som jeg skulle hatt til å spille en sang (organisten ville bare spille orgel og kunne ikke springe frem og tilbake)

Så om noen kjenner/vet om/har brukt en pianist (i Bergen) blir jeg kjempe glad om noen gir meg en lyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Yvonne og dere andre som har giftet dere di siste helgene ;)

---

Her er det en drøy uke til vi gifter oss, har ferie nå så det går i forberedelser ;)

Kjenner jeg begynner å bli spent, og ligger våken til langt på natt og grubler og tenker på alt som skal gjøres.

Er også spent på været da det er hagebryllup - men det får man uansett ikke gjort noe med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu... 8 dager igjen til vårt bryllup - var i brudesalongen i går og skulle prøve kjolen for siste gang og gjøre de siste justeringene - og da var kjolen bare helt FEIL :(

Jeg har jogget i gjennomsnitt 3 ganger i uken siste måneden - og det har nok gjort utslag på pupper eller noe, for plutselig var den overhodet ikke pen.

Jeg holdt på å få hjerteinfarkt - men snartenkt venninne - og dyktig brudekjole-eksepert tryllet frem en vakker! kjole som satt helt perfekt!

Så da var det problemet ute av verden ... sølv og perler som i den andre - og i ivory så alt annet passer fortsatt til.

Da hun kom med kjolen gispet jeg og tenkte - NEI! den der var da ikke pen - men guuud så vakker den var når den kom på!

Helt utrolig.... den ble 590,- dyrere enn den jeg i utgangspunktet skulle ha, og jeg endte opp med å kjøpe slør, noe jeg iallefall ikke skulle ha.

Det følger med sjal til kjolen og det er jeg glad for... KAN jo bli grått vær også.

Brudesalongen har jubileum i år, så alle som kjøper kjole får brudebukett gratis, jeg betaler 400 kr for kirkepynten, og da kjolen ble en annen fikk jeg gratis knapphullsblomster til guttene også... Utrolig snilt gjort.

En fantastisk service.

Alt er egentlig på plass til bryllupet - har igjen å handle inn litt til middagen, og farge håret mitt - negler skal jeg sette på på torsdag, general prøve og borddekking fredag... og kjøre alt opp til lokalet.

Jeg kjøpte meg smykker tidligere, og valgte ha bare armebånd og ørepynt siden jeg skulle ha halterneck-kjole.. kjolen jeg skal ha nå er tube-kjole og jeg trengte halssmykke.

Valgte ett flott sett i fra hjerter-serien av det andre, og dro innom den lokale butikken for å høre om de kunne bestille kjedet til meg med A-post så det rakk å komme til lørdagen, de sa sist at de bare hadde bestilt ett og det ble solgt med en gang så jeg regnet ikke med at de hadde det inne.

Med min flaks så hadde de det - og jeg fikk kjøpt det!

Mammaen min har sponset alle smykkene <3 snille mammaen min.

Vært i bryllupssamtale med presten i dag - en fin opplevelse, og jeg gleder meg til å høre talen hans!!!

En fantastisk prest, og jeg er så glad det er han som vier oss...

Jeg har hatt eksamen i 14 dager nå - og har to arbeidsdager igjen før jeg skal ha fri helt frem til jeg er gift! Jeg gleder meg til rolige dager med solarium, egenpleie og trening - før den store dagen.

Jeg har litt nerver, men har ikke rukket å grue meg så veldig med alt som har skjedd siste ukene.

Nå skal detaljer gåes over - og siste finish legges på alt.

Ha en fin helg alle sammen - og gratulerer til dere nygifte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Gratulerer alle sammen :)

Der var det en 2011 bruder tråd også ja :fnise:

Har endelig fått kjolen i hus etter små justeringer på lengde etc. Utrolig lettelse at den sitter fint! Venter på noen siste ting fra ebay. Servietter og pynt er så og si i boks. Dress til mannen er fikset, mangler bare sko og skjorte. Venter på at alle skal svare så kan vi begynne å se litt mer på mengde på mat og drikke :)

Hvilken frisyre skal dere ha (eller hadde dere)? Jeg tenker litt på frisyre med en flette, men ønsker ikke å ha alt håret oppsatt siden ansiktet mitt er litt "firkanta". Føler ikke jeg finner helt det jeg leter etter på google heller. Noen forslag? :)

Sliter også med å finne sko uten åpen tå, spesielt i grått eller sølv som jeg ønsker, så hvis noen har noen forslag her også setter jeg stor pris på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du sjekka skobutikker på nett? Søk opp skobutikk på nett, og mye kommer opp :) Eller prøv ebay!

Når er Dagen forresten?

Jeg har virkelig trålet alt av norske nettbutikker (som jeg vet om), ebay og googlet, men det meste er med åpen tå eller så er fargen feil dessverre. Skal ha de til 12. november så det begynner jo nærme seg. Vet at det er slike sko man kan få farget, men de som jeg har sett av slike koster over 2000,- og det er mer enn jeg hadde sett for meg å bruke på sko :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde brudesko uten åpen tå, men jeg kjøpte de i butikken "store sko" i Oslo. Ellers har jeg sett brudesalonger og eBay ha brudesko uten åpen tå.

Jeg hadde utslått hår med litt krøller og en bøyletiarasak. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde brudesko uten åpen tå, men jeg kjøpte de i butikken "store sko" i Oslo. Ellers har jeg sett brudesalonger og eBay ha brudesko uten åpen tå.

Jeg hadde utslått hår med litt krøller og en bøyletiarasak. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Jeg finner mange sko uten åpen tå, bare ikke i rett farge :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...