Gå til innhold

For oss som gifter seg i 2011


Bernermamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi snuser litt på februar 2011, men har ikke helt bestemt oss. Når, hvor og hvordan har altfor mange muligheter... *ler*

Kjenner til det. Har da satt en dato, men mye kan jo skje i mellomtiden. Men satser på å gjennomføre bryllupet i juli 11 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Pippelipp

Vi tenker også på juli 2011. Vi vil så gjerne få det til før, men det er så mye annet som allerede er planlagt i 2010... Det blir så dumt å klemme inn bryllupen innimellom andre ting, da vil vi heller legge det sånn at vi kan planlegge ting rundt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser også for oss 2011. Men det er så fryktelig lenge til!! Og blir jo helt satt ut av alle som reagerer når jeg sier det mest sannsynlig ikke skjer før da.. Men har satt opp budsjett og dette blir på ingen måte gratis! Så kjekt å ha litt tid å spare på. Og enklere å få tak i lokale såpass langt frem i tid..

Anyway - Vi har siktet oss inn på 25.juni 2011 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi satser på juni eller september 2011 :) synes det er greit å ha litt tid til å spare og planlegge, da får vi det akkurat sånn som vi vil..

Men har fått noen kommentarer på at folk synes vi venter for lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vi har bestemt oss for å gifte oss siste helga i juli, evt. tidlig august. :)

Er ferdig med alt av brudeutstyr, nå er det bare de "store" og dyre tingene igjen, hehe. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss 21.mai 2011.

Vi har booket lokale, fotograf og frisør. Mest pga tilfeldigheter, kjenner de litt så ble liksom snakk om det sist vi møttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Vi skal også gifte oss i 2011 :)

Men jeg er så ubestemmelig på hele byllupet på hvordan vi skal gjøre det så sikkert like bra det er lenge til..

Er jo så mye å tenke på og aner ennå ikke om vi skal ha stort eller lite, hjemme eller utlandet, kirke eller kontor? Eneste jeg vet er at jeg har funnet mannen i mitt liv og er ikke verst bare det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Vi ser også for oss 2011. Men det er så fryktelig lenge til!! Og blir jo helt satt ut av alle som reagerer når jeg sier det mest sannsynlig ikke skjer før da.. Men har satt opp budsjett og dette blir på ingen måte gratis! Så kjekt å ha litt tid å spare på. Og enklere å få tak i lokale såpass langt frem i tid..

Anyway - Vi har siktet oss inn på 25.juni 2011 :)

Jeg må nok "melde meg ut av denne tråden". Endring i planene - vi gifter oss om 4 måneder!!! Vi skal gifte oss på 10-årsdagen vår :yvonne:

Så jeg går fra å ha "et hav av tid" til "litt" hastverk :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi gifter oss 25. juni 2011. Kirken er booket og vi skal på befaring av evt. lokale i dag. Trodde jeg hadde allverdens av tid, men flere av lokalene vi har sett oss ut er allerede booket på dagen vår. Spent på dette lokalet, og er igrunnen glad for at vi har god tid til planlegging og oppsparing av penger! Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har bestemt oss for å flytte datoen til 6. august 2011. Vi ønsker å gifte oss ute, og leie lokaler hos Norsk folkemuseum. Andre som har kjennskap til lokalene der?

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss i 2011,men hvor og når en enda ikke bestemt..

Tror vi ønsker oss slutten av juni=)

gleder meg masse! syns egentlig det er deilig at det er en liten stund til, siden jeg da har laaang tid på å glede meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt oss for å flytte datoen til 6. august 2011. Vi ønsker å gifte oss ute, og leie lokaler hos Norsk folkemuseum. Andre som har kjennskap til lokalene der?

Mvh Yvonne :heiajente:

Vi skal også gifte oss 6 august 2011 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi skal også gifte oss i 2011. Datoen er ikke helt bestemt enda, men jeg håper det blir 11.juni. ;D Vi skal begynne å titte på lokaler den uka her, men kirken får vi ikke bestilt før på nyåret da den er veldig populær og gifte seg i. Gleder meg veldig! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen vår var sommeren 2010, men på grunn av jobb har vi måtte utsette det. Nå diskuterer vi vinterbrylup i februar 2011 i stede.

Så henger meg på her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...