Gå til innhold

:(


Gjest TS

Anbefalte innlegg

holdt på men en fyr tidligere i vår. Hadde det kjempe fint, selv om det varte kort. Var på mange måter perfekte for hverandre, aldri hatt det sånn med noen før. Merka han også likte meg. Men, han var ikke klar for å binde seg, sa han.

Nå 3 mnd. senere har han plutselig fått seg dame :/

Er over han, men merker jeg allikevel blir såra..Han likte personligheten min, men utseendet var ikke bra nok. Som jeg trodde :(

Knekker alt av selvtillit og lysten til det å finne noen ny.

Hva er det med gutter og utseende fiksering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
holdt på men en fyr tidligere i vår. Hadde det kjempe fint, selv om det varte kort. Var på mange måter perfekte for hverandre, aldri hatt det sånn med noen før. Merka han også likte meg. Men, han var ikke klar for å binde seg, sa han.

Nå 3 mnd. senere har han plutselig fått seg dame :/

Er over han, men merker jeg allikevel blir såra..Han likte personligheten min, men utseendet var ikke bra nok. Som jeg trodde :(

Knekker alt av selvtillit og lysten til det å finne noen ny.

Hva er det med gutter og utseende fiksering..

Slapp av, du vil nok finne en ny :)

Høres ut som om det er den første, husker den selv, det var ganske ille å slå opp da, men man kommer over det!

Alltid noen som er veldig opptatt av utseendet, det gjelder både jenter og gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holdt på men en fyr tidligere i vår. Hadde det kjempe fint, selv om det varte kort. Var på mange måter perfekte for hverandre, aldri hatt det sånn med noen før. Merka han også likte meg. Men, han var ikke klar for å binde seg, sa han.

Nå 3 mnd. senere har han plutselig fått seg dame :/

Er over han, men merker jeg allikevel blir såra..Han likte personligheten min, men utseendet var ikke bra nok. Som jeg trodde :(

Knekker alt av selvtillit og lysten til det å finne noen ny.

Hva er det med gutter og utseende fiksering..

Trist, men sant, gutter er ikke mindre kresne enn jenter når vi skal ha kjæreste. I hvert fall ikke når vi kommer litt opp i 20-årene og jentenes overtak på partnermarkedet begynner å avta.

Det er vel få som har noen illusjoner om at kjærlighet og medmenneskelighet råder i aksjemarkedet, valutamarkedet eller eiendomsmarkedet. Men jeg vil hevde at kjærlighetsmarkedet på mange måter er det mest kyniske av alle disse markedene vi må forholde oss til. Og det kan synes som et stort paradoks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter å tro at han dumpet deg pga utseende, hvorfor ville han da holdt på med deg i det hele tatt? (Om han ikke fant deg tiltrekkende) Vel, kanskje noen gutter er slik :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Men, han var ikke klar for å binde seg, sa han.

Nå 3 mnd. senere har han plutselig fått seg dame :/

~Darling, it's a life of surprises/It's no help getting older or wiser~

Ikke klar for å binde seg eller ikke klar for et forhold, er vendinger som damer og menn bruker overfor personer de rett og slett ikke er hypp på.

Kanskje folk en veldig sjelden gang i blant virkelig mener det, men det tviler jeg på.

Cuckold sa noe veldig lurt. Kjærlighetsmarkedet er det råeste av alt. Hvorfor det, mon tro? Så rart egentlig at dette er noe jeg har tenkt veldig mye på i natt. Jo, det er vel fordi mange i dette markedet bruker våre aller beste og dypeste følelser mot oss. For å få det de vil ha, så sier de at de er glade i oss, og lurer oss på limpinnen.

Akkurat det der slipper en jo å gjøre i aksjemarkedet..

Cuckold er for øvrig litt av et navn. Dere som ikke vet hva det betyr, burde gjøre dere selv en tjeneste og sjekke det opp... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestdeluxe
Kjærlighetsmarkedet er det råeste av alt. Hvorfor det, mon tro?

Fordi det handler om oss selv og vår egen markedsverdi. Det er ganske touchy å takle for en del mennesker. Utseende, personlighet og helhet betyr en del, og markedsverdien vurderes ubevisst ut fra en rekke kriterier.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det handler om oss selv og vår egen markedsverdi. Det er ganske touchy å takle for en del mennesker. Utseende, personlighet og helhet betyr en del, og markedsverdien vurderes ubevisst ut fra en rekke kriterier.

:)

Ja, jeg er i hvert fall verdt min vekt i gull - det er sikkert ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det handler om oss selv og vår egen markedsverdi. Det er ganske touchy å takle for en del mennesker. Utseende, personlighet og helhet betyr en del, og markedsverdien vurderes ubevisst ut fra en rekke kriterier.

:)

Det handler vel også om at vi er opplært til å tro på kjærligheten som noe annet enn egoisme og det å finne en å elske som noe litt annet enn en forretningstransaksjon. Så da blir man noen illusjoner fattigere etter hvert som man skjønner at her er det forretningstankegang som preger også dette markedet.

Med det mener jeg ikke at alle jenter er ute etter en rikest mulig mann, men at alle ser ut til å være veldig bevisst at målet er å gjøre en maksimalt god "handel", altså helst få en partner som er et par hakk bedre (mer attraktiv, høyere status ol) enn de man normalt har sjans på. Denne tankegangen fører til at mange av oss, både menn og kvinner venter, og venter, og venter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det mener jeg ikke at alle jenter er ute etter en rikest mulig mann, men at alle ser ut til å være veldig bevisst at målet er å gjøre en maksimalt god "handel", altså helst få en partner som er et par hakk bedre (mer attraktiv, høyere status ol) enn de man normalt har sjans på. Denne tankegangen fører til at mange av oss, både menn og kvinner venter, og venter, og venter...

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ........ eller er det helt sant tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ........ eller er det helt sant tro?

Det er ikke sant. Det er derfor nettdaingsider renner over av kvinner på 35+ desperate etter en mann å formere seg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sandy_*

Er du sikker på at det var pga utseende han dumpet deg, eller er det bare noe du innbiller deg?

Jeg har selv fått den "ikke klar for et forhold"-regla av en fyr som dumpet meg - og ble sammen med ei annen sånn ca to uker etterpå. Her var det ikke utseende som var problemet, jeg vet han syntes jeg var kanskje den vakreste dama i verden. Ikke at det er noe bedre, da lå jeg jo og lurte fælt på hva som var "galt" med personligheten min.

Å bli dumpet er en stor knekk på selvtilliten uansett, man går fra å føle seg som kongen på haugen når man er forelska til den minst attraktive og elskverdige personene på planeten. Det er vel en fase de fleste går gjennom, og nettopp en av grunnene til at en rebound har noe for seg. Om du føler deg som et null, så heng med mennesker som løfter deg opp.

Og ikke la kroppen forfalle helt slik mange med kjærlighetssorg gjør, gå ut og tren og ta litt sol, klipp håret, kjøp noe eksklusivt undertøy eller hva som nå gjør at du har det bedre med deg selv. Sitt for all del ikke inne dagen lang og spis is og dropp dusjing, da går det bare enda mer nedover med selvbildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Herrefred. De aller fleste blir dumpet en gang imellom. At man ikke er klar for et forhold er stort sett bare en unnskyldning for å slippe å si noe om at du rett og slett ikke føles som den rette. At man ikke blir forelsket i deg. Det betyr ikke nødvendigvis at du er for lite attraktiv utseendemessig eller har en bedriten personlighet.

Jeg har truffet mange flotte menn, pene, intelligente osv. Likevel har det bare ikke føltes riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke sant. Det er derfor nettdatingsider renner over av kvinner på 35+ desperate etter en mann å formere seg med.

Interessant. Merkelig at jeg aldri ser noe til dem da men ;) Men jeg har jo bare vært her ennå selvfølgelig hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gidd å bruk energi på en mann som ikke mente du var bra nok for han da. Det sier mer om han enn deg :) Det finnes garantert noen der ute for deg også. Til og med karer som ser ut som Mummitrollet får seg dame, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Interessant. Merkelig at jeg aldri ser noe til dem da men ;) Men jeg har jo bare vært her ennå selvfølgelig hehe

Eksempel på nettdatingsider:

Match

Møteplassen

Sukker

Eksempel på nettside som ikke er datingside (selv om enkelte ser ut til å tro det):

Kvinneguiden.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...