Gå til innhold

Hvilket parti skal du stemme på


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg får mer og mer lyst til å stemme DLF etter å ha lest hva du har skrevet.

Det hender jeg føler det sånn også. Hvorfor fikk du lyst til å stemme DLF nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du enkelte skal få bruke andre mennesker som slaver, for å få det bedre selv?

Er det ikke sånn det er i samfunner per idag da? Et giga-pyramidespill.

Endret av Relativist1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ha like muligheter til å gjøre det beste ut av eget liv, dvs de forutsetningene det innebærer. Mener du enkelte skal få bruke andre mennesker som slaver, for å få det bedre selv?

*Edit* feil post.

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*
Per dagsdato? Ingen ting.

På sikt: Jeg er redd for at hvis AP og SV får herje for mye, så vil ikke jeg ha noen valgmuligheter for meg selv og min fremtidige familie.

Jeg er redd for at jeg ikke vil ha mulighet til å sende mine fremtidige barn på privatskole, dersom jeg skulle ønske det. Jeg er redd for at jeg ikke skal kunne velge hvem jeg vil ha som hjemmehjelp når jeg blir gammel, dersom dette skulle være aktuelt. Jeg vil ha muligheter til å kjøpe private tjenester dersom jeg skulle ønske dette.

Jeg ønsker forøvrig ingen nedbygging av offentlige tjenester, jeg ønsker en styrking av de private tjenestene.

Får du selge seksuelle tjenester, eller er potensielle kunder krminalisert?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg anar ikkje kva eg skal stemma - men eg veit iallfall at eg IKKJE skal stemma FRP, slik mannen min gjer. :slåss: Det er det siste partiet eg stemmer på. Mannen min seier at eg får lov til å stemma på alle parti utenom SV, for det partiet hatar han. Men eg har stemt SV før, og har nesten lyst til å gjera det igjen, berre fordi mannen mine er så imot det. ;) Eg hatar nemlig FRP like mykje som mannen min hatar SV! :erter:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hender jeg føler det sånn også. Hvorfor fikk du lyst til å stemme DLF nå da?

Jeg har alltid lyst til å stemme DLF, men siden de ikke har en reell mulighet for å komme i regjering til høsten, så stemmer jeg FrP som det nest beste alternativet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Relativist1: Hva har du røykt i dag?

Kan du ikke heller bare fortelle hva jeg skrev som får deg til å reagere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*
Kronidiot. Hvor har du det fra at alle varer og tjenester som produseres utgjør den samme materielle mengden hvert år, og at naturressursene er det begrensede aspektet?

Kakefordelingsmennesker er til å spy av. De som hoppet over sosøk på vg, men som har sterkere meninger om samfunnsøkonomi enn noen samfunnsøkonomer noen gang kommer til å ha.

Hvor mye olje kan skaffes til veie?

Jeg vil ikke påtvinge mennesker en bestemt fordeling, jeg vil at alle skal få konkurere på like vilkår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke heller bare fortelle hva jeg skrev som får deg til å reagere?

Jeg har reagert på alt du skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*
En ting er hvordan kaken fordeles, men viktigste er jo hvem som baker den. Eller i hvertfall at den blir bakt. Ingen baking = ingen kake :)
Har alle like muligheter til å bake?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye olje kan skaffes til veie?

Jeg vil ikke påtvinge mennesker en bestemt fordeling, jeg vil at alle skal få konkurere på like vilkår.

Hvordan skal du få til det da? Det er en kjennsgjerning at japser er mye mer intelligente enn negere i Afrika. (Men ikke nødvendigvis negere utenfor Afrika). Det er en kjennsgjerning at naturressurser er ulikt fordelt på kloden, og at menneskegrupper hevder geografisk rett til landområder og ressurser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_mann_*
Kjenner den. Men den mister en vesentlig dimensjon. Hvordan kan du få inn i det kompasset at jeg på mine kyniske og logiske dager, støtter å stemme på et fascistparti som Ap, mens jeg på "følelsesmessige dager" er en ytterliggående anti-autoritær og ekstremliberalistisk dame?
Den forteller vel også at liberalisme er det eneste rettferdige, dvs et flerttallstyranni må aldri få for mye makt, dvs en humørsyk kvinne må ikke få for mye makt over andre mennesker.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal du få til det da? Det er en kjennsgjerning at japser er mye mer intelligente enn negere i Afrika. (Men ikke nødvendigvis negere utenfor Afrika). Det er en kjennsgjerning at naturressurser er ulikt fordelt på kloden, og at menneskegrupper hevder geografisk rett til landområder og ressurser.

Naturressurser er ikke nødvendigvis nødvendig for å få til et velstående samfunn. Se på Hong Kong før kommunist Kina overtok f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forteller vel også at liberalisme er det eneste rettferdige, dvs et flerttallstyranni må aldri få for mye makt, dvs en humørsyk kvinne må ikke få for mye makt over andre mennesker.

Det er litt slitsom hvis alle må forholde seg til Relativis1 sin mensturasjonssyklus. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Ingen som nevner innvandringspolitikken som faktisk har en av de aller største påvirkningen på samfunnet på sikt. Er skjerfet knytt for øynene allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som nevner innvandringspolitikken som faktisk har en av de aller største påvirkningen på samfunnet på sikt. Er skjerfet knytt for øynene allerede?

Jeg er for fri arbeidsinnvandring, samtidig som jeg er for å ta i mot et begrenset antall asylsøkere hvert år på lukkete asylmottak. Jeg er også for å kaste ut de som begår alvorlig kriminalitet, f.eks voldtekt og drap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...