Gå til innhold

FrkHøne skal visst bli mamma... IGJEN ;)


FrkHøne

Anbefalte innlegg

Du hadde jo skrevet at du hadde fått negativ test lenger "oppi der" jo.. Så ikke det jeg.. he he.. :fnise:

Uansett, aldri gøy med negative tester.. Men man må jo fokusere på det positive som du jo gjør! Du kan kose deg akkurat som du vil på bryllupsreise! :)

Men da er dere jo ganske så snart inne i PP2, så da er det bare å ønske lykke til! :hug:

:vinke:

Leeenge siden jeg har vært inne her jo, har ikke fått beskjed om noen av svarene her så trodde ikke det gjorde noe at jeg ikke hadde vært aktiv her jo.

Men det var visst feil :)

Har nok ikke blitt noen spire her i gården.. Har talt etter og jeg er visst inne i PP9 nå.. Så nå har vi bestilt oss time til legen, skal si at vi vil begynne på utredning..

Lykke til med neste pp :) Kom hjem fra ferie i natt - testet tre positive tester på lørdag :) :)

Heisann!

Har TR akkurat nå, så blir noen dager til jeg kan begynne å teste igjen.. Har vært litt sløv med EL-testing, men denne mnd tenkte jeg jeg skulle gå ordentlig inn for det.

Hei hei frkhøne.....lykke til med nye dagboken!

Tror du har vært innom boka mi, så tenkte å følge litt med deg og...

eg går og venter TR....pp1 ble 49 dager til ho kom, og nu er eg på dag37 og enda ikke noe.....men mannen kommer hjem fra sjøen til uka, håper at det klaffer seg i pp3 :jepp:

Lykke til og god helg :klemmer:

Hei!

For noen lange sykluser du har! Må være slitsomt når dere prøver.. Her har det vært omvendt, gikk ned til 25 dagers sykluser, men nå sist gikk den opp til normalt igjen (28) :)

Hvordan går det her da? :) Regner med at det var positive EL-tester du mente og ikke graviditetstester? Hvis det var EL-tester er det vel snart testetid? :) Er litt spent her.. :fnise:

Det går framover.. Må vel det :) Ja jeg håper både på positive EL tester og graviditets-tester :fnise:

Sist måned hadde vi :sengekos: hver dag rundt da EL skulle være og i den fruktbare perioden.. Denne gangen tror jeg vi skal drøye det til annen hver dag så ikke svømmerne hans blir slitne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så har jeg gjort EN god ting siden sist da..

:hoppe::duskedame::hoppe:

SLUTTET Å RØYKE FOR TRE UKER SIDEN

:hoppe::duskedame::hoppe:

Endret av frkhøne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei,

takk for hilsen i boka mi :goodbye:

Så bra at du har slutta å røyke. Du får tenke at det er bra at du ikke har blitt gravid før, siden det er best å være røykfri når man er gravid.. (kan det hjelpe på utålmodigheten?). Blir spennende å se hva si sier etter utredninga. Trenger ikke å være noe som helst i veien. Har jo "bare" gått 9 mnd.

Ha en fin kveld.

Becky :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei,

takk for hilsen i boka mi :goodbye:

Så bra at du har slutta å røyke. Du får tenke at det er bra at du ikke har blitt gravid før, siden det er best å være røykfri når man er gravid.. (kan det hjelpe på utålmodigheten?). Blir spennende å se hva si sier etter utredninga. Trenger ikke å være noe som helst i veien. Har jo "bare" gått 9 mnd.

Ha en fin kveld.

Becky :)

:fnise:

Ja det er jo forsåvidt riktig, er jo bedre å være røykfri hele tiden.. Er jo heldig som har en mann som ikke røyker så da var det litt lettere :) Men har jo endel venninner som røyker.. Heldigvis går det greit foreløpig å være med dem, de tar hensyn til mitt "røykesug" og prøver å ikke røyke mens jeg er der :)

Ja blir spennende å høre hva legen sier og om hun er villig til å sende oss til utredning i det hele tatt. Er jo veldig forskjellig fra lege til lege hva de vil gjøre så. Hadde bare fastlegen min kunnet pelle seg av permisjon, så hadde alt vært bra, men hun er selv ute i mammapermisjon så...

Syns 9 mnd er lenge nok jeg :sjenert:

Ha en fin kveld du også!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Måtte innom her og feste deg til "mine innlegg".

Har lest hele dagboka di nå, og må få gratulere med røykeslutt. Godt jobba! Dette tjener både helsa og økonomien stort på! :Nikke:

Kjenner til alt med spenning og nedturer rundt IKM, så det vil nok bli godt å komme inn til utredning, uansett om de finner noe eller ikke. En vet litt mer om hva en har å forholde seg til.

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Måtte innom her og feste deg til "mine innlegg".

Har lest hele dagboka di nå, og må få gratulere med røykeslutt. Godt jobba! Dette tjener både helsa og økonomien stort på! :Nikke:

Kjenner til alt med spenning og nedturer rundt IKM, så det vil nok bli godt å komme inn til utredning, uansett om de finner noe eller ikke. En vet litt mer om hva en har å forholde seg til.

Hvor gammel er du?

Takk for hilsen :)

Ja får håpe jeg merker røykeslutten både på økonomien og helsa.. Så kanskje sjangsene for å bli gravid blir LITT større :)

Er veldig spent på hva legen kommer til å si.. Jeg er bare 23 år, så er jo ikke sikkert hun vil sende meg til noe utredning enda pga det. Men får bare krysse fingrene for at hun er snill med meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært å bestilt meg Damiana og Wild Yam. Hadde ikke hørt så mye om disse før for litt siden og ser jo at mange mener de har hatt gode resultater med dette! Så da kan det vel ikke skade å prøve? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen i dagboka mi :)

Du hadde visst falt ut av mine innlegg listen så har ikke fått med meg at det har skjedd noe her på lenge.

Håper dere får komme i gang med utredning, må være frustrerende å gå så lenge uten at det klaffer. Greit å få et "fasit" svar på hvordan kroppen din fungerer, slik at man kan evt komme i gang og fikse.

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte innom boka di og legge igjen noen spor :)

Lykke til med prøving, ser at den har vart en liten stund nå, så håper det virkelig klaffer eller at legen finner ut noe lurt...

Slenger over litt baby-støv til å rulle seg i :pasha:

Keep on :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte innom boka di og legge igjen noen spor :)

Lykke til med prøving, ser at den har vart en liten stund nå, så håper det virkelig klaffer eller at legen finner ut noe lurt...

Slenger over litt baby-støv til å rulle seg i :pasha:

Keep on :humpe:

:vinke:

Og takk for hilsen! :)

Ja det har vart en stund.. Skal bli veldig godt nå å få komme seg til legen så man muligens finner ut av noe. Har hatt en stygg følelse stortsett hele tiden på at noe er feil..

Takk, jeg skal rulle meg godt inn :pasha:

Ja når den :kjefte: TR drar på ferie igjen så blir det :sengekos: og EL-testing for fult! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke:

Takk for hilsen i dagboken min!

Må innom her og, så jeg får deg opp på mine innlegg :jepp:

Da har jeg vært å bestilt meg Damiana og Wild Yam. Hadde ikke hørt så mye om disse før for litt siden og ser jo at mange mener de har hatt gode resultater med dette! Så da kan det vel ikke skade å prøve? :vetikke:

Har hørt mye om disse jeg og, men hva er de ment å hjelpe for egentlig? :klø:

:uvitende: :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke:

Takk for hilsen i dagboken min!

Må innom her og, så jeg får deg opp på mine innlegg :jepp:

Har hørt mye om disse jeg og, men hva er de ment å hjelpe for egentlig? :klø:

:uvitende: :sjenert:

Sånn som jeg har skjønt det, skal man ta Damiana FØR EL for å hjelpe på eggløsningen eller eggproduksjonen. Så tar man Wild Yam etter man har hatt EL for å hjelpe et eventuelt befruktet egg å feste seg. Er veldig spent på dette, var inne ei annen som hadde brukt dette og var blitt gravid. Og har sett flere som har brukt det.

Denne siden hadde en veldig god forklaring på begge og på hvordan det skulle brukes :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Tittet innom en tur her jeg. Har hørt bare såvidt om Damiana og WY, men ikke helt fått taket på det jeg heller. Det var jo en veldig informasjonsrik side du ga link til da :) Men fremdeles usikker på om det er noe for meg.. venter å ser, så hvis det tar lang tid før det klaffer så kan det kanskje være en løsning :sjenert:

Ønsker deg iallfall lykke til med legetimen og den videre prøvingen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Og takk for hilsen :)

Ja jeg er jo litt skeptisk til det, men har sett mange som har hatt positive resultater av det, så derfor tror jeg at jeg skal prøve. Nå har det jo gått så lang tid uten at det har klaffet så :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er vel verdt å prøve når man har et så stort ønske om et barn :hjerte::)

Digger bildet ditt her, ELSKER Tigergutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånn som jeg har skjønt det, skal man ta Damiana FØR EL for å hjelpe på eggløsningen eller eggproduksjonen. Så tar man Wild Yam etter man har hatt EL for å hjelpe et eventuelt befruktet egg å feste seg. Er veldig spent på dette, var inne ei annen som hadde brukt dette og var blitt gravid. Og har sett flere som har brukt det.

Denne siden hadde en veldig god forklaring på begge og på hvordan det skulle brukes :jepp:

Aha, takk for forklaring! :jepp:

Får ha det i bakhodet etter hvert om ting drar ut. Foreløpig stoler jeg på at naturen går sin gang :fnise:

Håper du har en flott helg! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Tusen takk for hilsen i boken min :klemmer:

Kjenner meg igjen i det du skriver om at man helst skulle ha blitt gravid i går, når man prøver :ler:

Blir spennende og følge deg på ferden mot å få en liten spire i magen.

Sender litt babystøv :strix: for at det klaffer i denne prøveperioden :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fant jeg din dagbok også ja! :goodbye:

Gratulerer med røykeslutt, de sier jo at det skal være positivt på fruktbarheten, så får håpe det klaffer snart nå da! Og at legen vil sende dere til utredning om det ikke klaffer fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...