Gå til innhold

Big Brother-bare for pene mennesker?


CEL.

Anbefalte innlegg

Hei !

Og som vanlig så dømmer Milla folk på forhånd uten å engang kjenne dem. Og ikke bare det, men det går på uteseende og !!

Er du så mye penere da ? Er ikke du også blond forresten ??

Pludre12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har big brother på tvn i bakgrunnen.

Og jeg har bare en ting å si

Dette er så patetisk!!! Jeg syntes virkelig synd på de menneskene som er så dumme at de blir med på noe sånt!!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Nei,vi kan ikke gi fanden i hele debatten her;ei heller i Big Brother fordi vi trenger noe / noen og hakke på Du vet:mennesket krever brød og circus.D har ikke forandret seg i d hele tatt siden gladiatorkampene i D gamle Rom Keiseren visste d han:Gi folket brød og circus og de vil gi fanden at all rikdommen og biffen går til meg.Ellers så representerer BB vår tids historieløshet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan man kan dømme etter bare en dag?

Synes egentlig det sier ganske mye om en person som velger å lukke seg inne i et råttent hus med 24 timers direkte sendt overvåkning.... Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med sexysadie. Hun har mye i seg den jenta tror jeg!!Skjønnhet er for meg utstråling,varme,humor,osv. Folk som er overopptatt av seg selv er ikke så sexy at det gjør noe. Hilsen en halvgammel,pen dame!!

Ps.Det var det hun skrev i går om at det er vi som er pene mennesker jeg har svare på. Oppdaget plutselig at det var mer enn en side. Snakk om treg nybegynner!

_________________

*Embla*1212[ Dette Innlegg er endret av: EMBLA den 2002-02-27 19:39 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så misunnelige på mennesker som står frem på TV?

La dem for all del bare dumme seg ut !!! Det er for Guds skyld deres eget liv !!!

Og takk for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så misunnelige på mennesker som står frem på TV?

La dem for all del bare dumme seg ut !!! Det er for Guds skyld deres eget liv !!!

Og takk for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Big Brother aldri burde blitt sendt to gonga! Første gangen va nok! No prøva dei berre å få det til at det skal bli like bra som forige gang! Koffor ellers skulle dei tatt inn Güner?

Og dei e alle ekstremt sex fikserte! På presentasjonane måtte alle fortelle om sitt forhold til sex..

syns dei skulle komt opp med noke litt meir originalt enn å sende enda en omgang med dette!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest petra

Synes det er kjekt å se big brother jeg.

De hadde høye seertall i fjor ,så sefølgelig prøver de igjenn.

Alle dere som er såååååå imot!!!!-Hvorfor ser dere da på det???

Mange ser på det, for engentlig bor det vell en liten kikker i oss alle--???

Synes foresten ikke at de var spesielt pene............i bunn å grunn

Favoritten min er han der "klompen" og de 2 brunettene virker ok.1212[ Dette Innlegg er endret av: petra den 2002-03-07 14:25 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Bare kos deg foran skjermen du;selv skal jeg sette på "De fortapte barns by"!mens programmet pågår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

for min del, så er ikke så mange pene der. Kansje Veronika Katrin og litt Johannes. Thats it. Men om det hadde vert en gjeng med stygge,uhygeniske folk så kan jeg banne på at det er ikke mange som hadde sett på det da! Men hva er galt med å se bra ut???

De som føler seg bra, ser bra ut også! Sier bare jeg. Så det går litt på deg selv...

/Ane icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser jo hva jentene gjør: sveiser på hår, støper negler osv for at de skal på tv...

Stivpynter seg med miniskjørt og støvletter... Spar meg, det er jo helt latterlig?? Så bare på utstemningen hvordan de dollet seg opp...Det er jo helt sykt de skjønner jo ikke hvor latterlige de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...