Gå til innhold

Big Brother-bare for pene mennesker?


CEL.

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ikke med meg åpningen på BB, men fikk med meg alle deltakerne på Aftenposten. Det som slo meg er at alle er pene mennesker. Det er jo tydelig at alle er valgt ut fra utdeende sitt. De fleste er også opptatt av fri sex og festing.

Tror nok ikke jeg kommer til å følge så mye med på BB i år, pene mennesker som sitter og drikker interesserer meg ikke ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg for min del kommer til å boikotte BB - det blir rett og slett for dumt.

Premien som vanker på "vinneren" står etter min mening ikke i forhold til hva "utøverne" må gjennom. Jeg trekker paraleller til premien i Robinson - skarve 250.000,- og til premien i 71grader nord - en bil. Nei, det står overhodet ikke i forhold til hva deltagerne må igjennom.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Pene mennesker, vel, jeg synes ikke alle i BB 2002 var så mye å skrive hjem om. Endel halvstygge blonde nek, en superbimbo og endel folk med temmelig normalt utseende.

Jeg har allerede funnet ut hvem som har oversatt Annette og Rodneys rolle. Det TVNorge sa om at årets deltagere ikke skulle minne oss om fjorårets kan jeg si men en gang at har mislyktes totalt.

Den følsomme...Lise M.

Den sexfikserte...Dennis

Bimboen...Maria

Klysa... Jan A.

Å deilige meg...Johannes

Liksom smarte jenta...Veronica

Liksom smarte gutten...Remi

Hyggelige jenta...Line

Hyggelige gutten... Güner

Litt billige jenta...Monica

Årets Lars Joakim kopi...Kristian

Milla

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvilket reality prog. ville dere vert med i?

Tar en avstemmning på en uke. Så der vi hvem som vinner.

Selv stemmer jeg for 71*nord!!

------

/Ane icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Milla, Milla....

Aldri har jeg vert så enig med deg som nå!

Stønn...

Glad jeg sjekket nett siden FØR jeg så på TV, sjokket hadde blitt for stort ellers icon_smile.gif

Nå kan vi virkelig gå en lystig big-brother tid i møte!

Vi ønsker ikke injurierende uttalelser om en person på KG og deler av innlegget er slettet.

Tusenfryd - moderator

[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-02-25 20:19 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-02-25 20:48 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne ikke tenke meg noen reality jeg ville vært med på. Ikke noe for meg.

Fulgte med hver dag i fjor, men det blir for dumt å prøve å tangere det som var.

(selv om jeg måtte sjekke hvem som skulle være med denne gangen...)

Virker nesten som det er bare "pene" mennesker som er med i BB, ja! Og hun som ble rangert som den som skulle være den litt billige kommer fra byen min, gitt! Kult...

_________________

vinke.gif valnøtt1212[ Dette Innlegg er endret av: valnøtt den 2002-02-25 21:37 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Synes dere virkelig at de er så pene altså??Jeg synes de ligner mere noe som stod på gatene i London og bød seg frem til bilister og menn som kom i nærheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Synes ikke at alle var særlig pene nei. Den aller søteste syntes jeg var Veronica, de andre ble litt for billige for min smak.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

BigBrother er ikke greia mi men...det som overrasker meg er hvordan dere kan dømme folk etter bare EN dag???!!!

Hvordan går det ann lissom?

Skjønner ikke det jeg ass!

Hmmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke er noe tilhenger av BB og synes det er noe spøppel. Synes jeg dere bruker mye energi på å snakke drit om andre mennesker. Tror dere er litt sjalu på pene mennesker??? icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Tro meg, skittent bleket hår og oppstrekede øyenbryn er IKKE pent. Og den billige deilige-meg minen som jentene har lagt seg til er heller ikke noe særlig og trakte etter.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan vel ikke kun ha gått etter utseende nei.

Evnen til å drite seg ut og etterpå uttale at man ikke angrer, men "kun er seg selv", teller nok også litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Big Brother dekker jo tydeligvis et behov dah, nemlig (det egoistiske?) behovet for å føle seg så myyye bedre enn andre (- som heller ikke kan forsvare seg...) icon_razz.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som slo meg var at det faktisk ikke var noen spesielt pene mennesker der,og heller ingen som var noe spesiellt fasinerende ved første øyekast.

Jeg kommer nok ikke til å være noen ihuga BB fan i år,de har bomma for mye på deltakerne til det.

Men det var litt morro å rakke ned på alle bimboene og gjette hvem av gutta som var homo og bifil og greier.

Så får jeg se om jeg fikk rett;)

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Big brother ja...det var sannelig ikke noen pene blant deltakerne synes jeg,.. og me det mener jeg ikke å dømme men slik var det bare:) de fleste var vel over 25 år single og virka egentlig som om dem bare var opptatt av festing og ha det gøy hele livet uten og bli voksne opg ansvarsbevisste....hmm...dette hørtes fordømmende ut dette........vel det var min mening om årets big brother icon_smile.gif men jeg kommer til å følge med bittelitt på programmet likevel...he he..

klem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...