Gå til innhold

Hvordan ser du for deg utseendet til...


kristian82

Anbefalte innlegg

Hvordan ser du for deg utseendet til andre single brukere her?

Altså (mulig det bare er meg) men tenker du basert på innlegg, holdninger og det inntrykket du får av brukere, noe om hvordan personen ser ut?

(Selv om ting avsløres i tråden, så skriv hvordan du trodde personen så ut).

Kunne vært morsomt og hørt! :popcorn:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Hvordan ser du for deg utseende til andre single brukere her?

Altså (mulig det bare er meg) men tenker du basert på innlegg, holdninger og det inntrykket du får av brukere, noe om hvordan personen ser ut?

Kunne vært morsomt og hørt! :popcorn:

Jeg må bare fordomsfullt innrømme at spesielt de mennene som er ivrige på å flørte med damene her inne, ser jeg for meg at er mindre pene og attraktive i det virkelige liv. Ellers hadde de kanskje ikke brukt så mye tid her i et kvinneforum. Men nå synes jeg sånn generelt (og like fordomsfullt) at mindre pene mennesker ofte er greiere enn de smellvakre uansett. Så kanskje like greit :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare fordomsfullt innrømme at spesielt de mennene som er ivrige på å flørte med damene her inne, ser jeg for meg at er mindre pene og attraktive i det virkelige liv. Ellers hadde de kanskje ikke brukt så mye tid her i et kvinneforum. Men nå synes jeg sånn generelt (og like fordomsfullt) at mindre pene mennesker ofte er greiere enn de smellvakre uansett. Så kanskje like greit :ler:

Skinnet kan bedra ;) hehe

Men jeg har faktisk ingen anelse om hvordan noen andre egentlig ser ut "her inne".

Sikkert alt mulig :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian; brunt hår, brune øyne, rundt ansikt, ca 170 høy, litt overvektig. Gjennomsnittlig utseende; litt bamsete.

Steinar: 180 høy, tynn, blondt hår som har fått en stor mengde grått, blå/grønne øyne. Briller innimellom. "furet værbitt" ansikt.

Vet ikke hvem andre som henger på dette forumet, så begrenser meg til å omtale de som har skrevet her. Treffer jeg bra? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian; brunt hår, brune øyne, rundt ansikt, ca 170 høy, litt overvektig. Gjennomsnittlig utseende; litt bamsete.

Steinar: 180 høy, tynn, blondt hår som har fått en stor mengde grått, blå/grønne øyne. Briller innimellom. "furet værbitt" ansikt.

Vet ikke hvem andre som henger på dette forumet, så begrenser meg til å omtale de som har skrevet her. Treffer jeg bra? ;)

Hmmmmm - er du synsk eller? ;) hehe

Jeg kan bare uttale meg om meg selvfølgelig, og jeg skal bare korrigere de verste feilene i beskrivelsen din: feil hårfarge, bare litt grått ennå hehe og ikke akkurat mye "furet værbitt" ansikt, nei. Mer får dere ikke vite her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Hvordan ser du for deg utseende til andre single brukere her?

Altså (mulig det bare er meg) men tenker du basert på innlegg, holdninger og det inntrykket du får av brukere, noe om hvordan personen ser ut?

Kunne vært morsomt og hørt! :popcorn:

Kristian: rundt 175-177 cm høy, blå øyne, liten oppstoppernese, rødlig mørkblondt hår, kort i nakken og ved ørene, lengre oppå toppen, masse fregner rundt neserota om sommeren, slank, men ikke så veldig muskuløs.

Ser for meg et lite "sjarmtroll" med smilerynker og et litt fandenivoldsk smil... litt sånn "Emil i Lønneberget"-type.

(Og jeg er nesten gammel nok til å være mamma'n din, så du må ikke tro at dette er flørting eller noe slikt, det er bare slik jeg ser deg for meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser du for deg utseende til andre single brukere her?

Altså (mulig det bare er meg) men tenker du basert på innlegg, holdninger og det inntrykket du får av brukere, noe om hvordan personen ser ut?

Kunne vært morsomt og hørt! :popcorn:

Ser for meg deg Kristian som "drømmetypen" til de fleste damene, rolig, behersket, utdannet og snill. Muligens kjedelig i lengden, no offense. ;). Tipper du er rundt 180, tynn, ikke muskløs...

Brutal_mann tror jeg er verdens snilleste type som har blitt utnyttet og nå snakker uten å legge noen fingre i mellom gjennom sitt alter-ego her på forumet.

Det er vist de to mennene jeg har fått et inntrykk av på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Og jeg er nesten gammel nok til å være mamma'n din, så du må ikke tro at dette er flørting eller noe slikt, det er bare slik jeg ser deg for meg)

Passer vel til meg du da ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg Kristian som 1.80, blond og ganske tynn.. også som hun over ganske godt utdannet som et eller annet, vet ikke hva. Kanksje noe IT? Tror du har fregner :)

Steinar: Jeg tror du er litt lavere igjen, og litt tynt, lyst hår. Tror at du er privatdetektiv.

Dette var jeg ikke noe god til tror jeg.. haha! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å ikke gjette for mye, men man innbiller seg jo fort hvordan folk er utfra måten de skriver på. Men det er vel ingen sikkerhet. Jeg har selv blitt antatt å være noe helt annet enn jeg er her på forumet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar: Jeg tror du er litt lavere igjen, og litt tynt, lyst hår. Tror at du er privatdetektiv.

Privatdetektiv!? Ja, du har i hvert fall god fantasi da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Riktig aldersgruppe i alle fall... ;)

Jo, ikke helt feil :) Men er det noe annet som stemmer da tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian; brunt hår, brune øyne, rundt ansikt, ca 170 høy, litt overvektig. Gjennomsnittlig utseende; litt bamsete.

Steinar: 180 høy, tynn, blondt hår som har fått en stor mengde grått, blå/grønne øyne. Briller innimellom. "furet værbitt" ansikt.

Vet ikke hvem andre som henger på dette forumet, så begrenser meg til å omtale de som har skrevet her. Treffer jeg bra? ;)

Hehe, artig! :)

Du treffer på hårfarge og øyenfarge. Bommer på ansiktsfasong, høyden og at jeg er litt overvektig. Ikke akkurat bamsete heller hehe. Men gjennomsnittlig utseende kan det jo hende du syns jeg har. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian: rundt 175-177 cm høy, blå øyne, liten oppstoppernese, rødlig mørkblondt hår, kort i nakken og ved ørene, lengre oppå toppen, masse fregner rundt neserota om sommeren, slank, men ikke så veldig muskuløs.

Ser for meg et lite "sjarmtroll" med smilerynker og et litt fandenivoldsk smil... litt sånn "Emil i Lønneberget"-type.

(Og jeg er nesten gammel nok til å være mamma'n din, så du må ikke tro at dette er flørting eller noe slikt, det er bare slik jeg ser deg for meg)

Du har rett med "Emil i lønneberget type", men du bommer ellers. ;) Voksne damer er jo tiltrekknde de da. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser for meg deg Kristian som "drømmetypen" til de fleste damene, rolig, behersket, utdannet og snill. Muligens kjedelig i lengden, no offense. ;). Tipper du er rundt 180, tynn, ikke muskløs...

Er jo ikke mulig å bli fornærmet av den beskrivelsen da, hehe :). Kjedelig i lengden - tja, maybee maybee, høyden stemmer - 183, men er faktisk muskuløs (om jeg må si det selv hehe). At jeg er "drømmetypen" tror jeg ikke heeelt på, men ok, la gå. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest40
Jo, ikke helt feil :) Men er det noe annet som stemmer da tro?

Det er nok ikke det. :lete:

(Jeg rotet meg inn på feil delforum fordi jeg likte Kristians overskrift.)

Men det er jo hyggelig å skravle litt uansett. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg Kristian som 1.80, blond og ganske tynn.. også som hun over ganske godt utdannet som et eller annet, vet ikke hva. Kanksje noe IT? Tror du har fregner :)

Dette var jeg ikke noe god til tror jeg.. haha! :)

Høy utdannelse er korrekt. Høyden er tålig rett,men ikke blond og ikke fregner. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke det. :lete:

(Jeg rotet meg inn på feil delforum fordi jeg likte Kristians overskrift.)

Men det er jo hyggelig å skravle litt uansett. :jepp:

Joda, man dør ikke av å skravle litt :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...