Gå til innhold

Mars/April 2010


Gjest Roxie Hart

Anbefalte innlegg

Uff, det hørtes ikke godt ut... Ikke ha dårlig samvittighet! Hvis du ikke hadde vært gravid, og vært så kvalm hadde du da gått på jobb? I don't think so!

Min kvalme er faktisk litt bedre idag, men endel smerter i ryggen... Igår derimot, djises, har ikke lyst til å fortelle hvor mange ganger jeg kastet opp *ler*

Jeg har ikke legetime før 18.aug jeg, grunnet legens ferie og min egen ferie. Men har jo vært hos jordmor, så null stress hos meg. Må jo uansett vente til uke 12 før man kan ta blodprøver, så nå slipper jeg å gå mange ganger til legen (er ikke noe jeg trakter etter). Har så lyst til å høre hjertet jeg! Eller se lille frøet... Jeg vet det er noe inni meg, og er egentlig ganske trygg, men har lyst til det uansett :P

Ellers går det i ekstremt mange rare drømmer, og en skikkelig fæl en i natt der vi skulle drepe babyen før det ble født med knivstikking og alt :S Fortsatt dårlig samvittighet for den drømmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! :)

Æsj for et drittvær i dag! Hadde tenkt å gå en tur i dag jeg, men det blir ikke aktuelt når det pøsregner! Får litt dårlig samvittighet av å ikke røre på meg men... driver dere andre med noe trening eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebær

Åh! Drittvær er kjedelig! Har jobbet over 70 timer siste uka nå, så har blitt lite trening på meg! :) Kjenner jeg er passelig utslitt, og er glad jeg skal gå en uke på natt nå! :) Myye mer avslappende :) Men først er det frihelg :hoppe:

Så mye trening driver jeg ikke med, men jeg går turer! Det er den beste treningen jeg liker å drive med! :) Har gått ned 13 kg siden 1.mai ved å gå turer! :) (Men det trenger jeg forsåvidt også!) :) Blir vel mindre vektnedgang nå fremover. Man legger vel på seg 10-12 kg i løpet av svangerskapet! Målet mitt er å ikke gå opp så mye, men prøve å holde meg stabil, ved at jeg har begynt å trene! (Har sikkert ikke bevegd på meg på ørten år)!

Har ondt i ryggen i kveld! Kroppen er nok bare utslitt etter siste uka med jobbing! :) Så i kveld har sofaen og jeg en date! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, kom akkurat hjem fra jobb, og er godt planta i sofaen :) 70 timer på jobb var jammen masse, da har du fortjent daten din høres det ut som!

Driver ikke med så mye trening jeg heller, og jeg liker også best å gå tur. Tenkte kanskje jeg skulle begynne å svømme litt da, får se ;) Så kjedelig at du har vondt i ryggen da! Jeg har hatt endel stikking nedover mot rumpa, lurer meg ihjel på hva det er for noe :fnise: men jeg regner med at det kommer til å være ganske masse annet å lure på fremover også, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Roxie Hart

Takk :)

Ang. trening. Det blir lite av det har i huset altså, vanskelig å kombinere det med kvalmen.. Dessuten blir jeg anpusten bare jeg går oppen slak bakke, er det bare min kondisjon som er så ute å kjøre?? :ler:

Men, men, jeg trasker og går hele dagen på jobb, så jeg får jo forsåvidt beveget meg en hel masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebær

Kondisjonen min er også helt på jorde! Gikk opp bakken til huset i sted, da jeg kom hjem fra jobb og var skikkelig anpusten etterpå! Hadde ingenting å bære på eller noen ting! :)

Pleier ikke akkurat å være sånn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke akkurat så mye kondisjon i utganspunktet :rødme:

er nok derfor jeg tenker mye på det nå, at jeg burde trene/få mosjon, er redd for å legge på meg altfor mye og bli sliten av hver minste lille ting. Har ikke akkurat topp selvbilde fra før, føler at jeg burde ha ihvertfall 15 kg mindre å dra på, og hvis jeg da skal legge på meg 10-15 kg til, så.... ja.... da tenker jeg selvtilliten synker til under minuspunktet!! Men who cares :) jeg skal få et lite nurk :) weeeeeeeeeeeeeeee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roxie Hart

Det er bra du tenker positivt, miss Moneypenny! Er det en ting jeg har funnet ut, er det at man må ta ting litt som de kommer når man er gravid. Jeg skulle jo for eksempel prøve å spise bare sunt, men den tanken røk jo fort da kvalmen meldte sin ankomst. Så vi får nok heller trene osv. når kroppen tillater det..!

Endret av Roxie Hart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebær

Ja, man må ta ting som det blir i svangerskapet! Ingen kan forutse hvordan DITT svangerskap kommer til å bli :)

Men jeg har i allefall som mål å amme nurket lenge, da de fleste mister mange kilo under ammingen! Så håper det gjelder meg òg :) Spiren kan få spise av meg mye :):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi ja det har jeg også tenkt på :) men ei venninne av meg som har et barn på litt over 1 år, gikk ikke ned noe særlig mens hun ammet. Men da hun sluttet å amme raste kiloene av!! 10 kg på 2 mndr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest tyttebær

Hmm! Det er vel forskjellig fra person til person?! Sånn er det vel på det meste :fnise:

Men det er forsøket verdt! :)

Nei, jenter - når tar jeg kvelden! Skal opp igjen klokka 7 å hente mannen! Han kommer endelig hjem igjen etter en uke på jobb! :biggrin:

Håper det er slutt på ukependling snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...