Gå til innhold

Poly paraphenylene terephthalamide


kevlar

Anbefalte innlegg

I dag så jeg verdens vakreste kvinne, et ansikt som en engel og silkeglatt hår, på vei opp Bogstadveien i en snerten rød kjole. Pokker at jeg hadde forlagt lassoen min i dag av alle dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den var kul! Helt annen stil enn det jeg så for meg at du hadde, men veldig kul :jepp: (Når du dør, så får jeg vel arve den? :jepp: )

Men.. verdens vakreste? Jeg er i Stockholm, ikke bogstaveien! :klø:

:hoho:

Endret av Kit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags stil skulle jeg ellers ha? Nå er jeg spent!

Joa, hvis jeg stryker med skal du heller få overta jakken, men det burde jeg strengt talt ikke si, da det oppfordrer til å ta kverken på meg.

Hmm, og jeg som trodde du kanskje var kommet til Oslo allerede … kanskje det var en luftspeiling?

Har kåken for megselv i helgen, så nå skal jeg ta meg en dans i stugu, åpent for alle interesserte! Bare følg beaten til RjD2s mesterverk http://www.youtube.com/watch?v=Od_cwQGsn6c.

Endret av kevlar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet egentlig ikke hva jeg hadde tenkt meg, men jeg ble litt overrasket over at du kjøpte en sånn jakke, hadde kanskje sett for meg deg litt mindre laid-back i stilen? Om du skjønner hva jeg mener med det? Men jeg digger jakken! Men du skal få slippe å dø, bare fordi jeg liker den. Jeg kan jo leie den! :lur: :lur: :lur:

Er nok ikke i Oslo nei.. Men jeg får vel bare vende meg til at du ser på andre :sukk::tristbla:

:fnise:

Dans litt for meg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei. Jeg er laidback og thrashy. Har vært fanget i brettkulturen siden jeg var 8–9 år gammel, og kommer vel neppe til å legge det av meg med det første. Både fordi jeg liker det estetiske og fordi det er så utrolig mer behagelig enn å klemme meg inn i inntilsittende bukser og gensere. Forsøk på å kjøpe noe annet enn skatesko eller sneakers så går jeg bare og titter ned på beina mine og syns de ser pjuskete og små ut; selv om jeg sporter 43 i sko. Jeg har prøvd å kle meg i annet, hadde bl.a. et kvinnemenneske som tenkte hun skulle få meg mer representabel, men jeg måtte bare le og be henne gi seg, det føles bare feil, det er ikke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

It sounds so good! :skya:

Det var veldig, veldig dumt av deg å gi meg den linken altså.. :nigo:

Selv syns jeg det var veldig smart. Jeg liker ideelle bedrifter som Slakkline, basically en gjeng skibomser som lever av å gjøre det de elsker mest. Slagordet deres – Frihet uten ansvar – er et helt fantastisk levesett. Selv lever jeg det ut ved anledning, men er dessverre ikke så fri til enhver tid.

Jeg har faktisk mailen fra jeg bestilte hos dem i januar fortsatt: «Din bestilling fra slakkline.no er nå tatt hånd om av en trivelig postmann. Om få dager får du varsel på SMS, da er pakken på postkontoret og alt er klart for at du kan hygge deg.» Sånt gjør meg glad, for selv om det er automatisk generert av en maskin, føler man seg litt mer verdt med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den er helt fantastisk! Hadde jeg vært rik, så hadde jeg kjøpt mye mer, men det ble en rutete dress og en super kul lue!

Er den veldig varm? Ser jo at det står 100% bomull, men det blir vel ganske tett inni der om man drar igjen glidlåsen helt?

Jeg tror at jeg skal begynne å belønne meg selv med ting derfra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den er helt fantastisk! Hadde jeg vært rik, så hadde jeg kjøpt mye mer, men det ble en rutete dress og en super kul lue!

Er den veldig varm? Ser jo at det står 100% bomull, men det blir vel ganske tett inni der om man drar igjen glidlåsen helt?

Jeg tror at jeg skal begynne å belønne meg selv med ting derfra..

Den er nesten litt tovet/fluffy på innsiden, og hvis man har den mot bar hud blir det sykelig varmt. For joa, tidvis går jeg i ingenting annet enn boxershorts i den, men det er nesten mer behagelig å gå med tshirt under for at det ikke skal bli SÅ varmt, alternativet blir å bare zippe opp til navlen …

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha! Den må være super deilig på kalde høstkvelder da! Og vinterkvelder! Deilig! Du burde jo kjøpe rutete også, så kan vi matche!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sykt, sykt, tidlig oppe frøken!

Selv føler jeg det å matche fort gir assosiasjoner til femtiåringer i grilldress på camping, da er jeg mer for kontraster. Man får jo uansett en likhet i å gå med dress begge to. Egentlig har jeg litt lyst på den rutete, hadde de hatt en rutete i en annen farve kunne det funket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den rutete er fin da! Men kanskje litt jentete?

Jeg var faktisk oppe 06:30, men da var jeg fortsatt i koma.

Kanskje litt. Jeg er ikke så keen på å se ut som coveret på kokeboka til Ingrid Espelid liksom. Dessuten er den blå ganske digg farve på, så det blir ikke nødvendigvis feil å velge den heller.

Koma beskriver stort sett hele søndagen min. Har ligget i fatboyen og sett to tegnefilmer, spist takeaway og nå … jeg lurer på om jeg bare skal legge meg igjen. Jeg gleder meg ikke særlig til morgendagen, så egentlig burde jeg gjøre noe som fikk tiden til å gå saaaaakte. Sortere fyrstikker f.eks.

Jeg føler meg litt som teksten i Porcupine Trees Nine Cats.

Endret av kevlar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo, jeg kommer ikke til å gå rundt og se ut som omslaget til Ingrid Espelid! :nei:

Og om jeg skulle minne om det, så får jeg ta på meg tafseluen og i det minste ha litt stil som en vandrende kokebok!

Hva skal du gjøre i morgen da? Vil du bytte? Jeg skal jobbe fra 16-21:45, så hvis du er i Stockholm innen da så er de gamle klare for litt Kevlar-løv!

Endret av Kit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knis. Neida, det var en spøk. Du kommer jo ikke til å se ut som det, jeg anslår du blir meget lekker i den. Jeg gleder meg allerede!

Jeg skal på jobb, og … som jeg har forklart tidligere i tråden er det ikke særlig givende på jobb for tiden.

Blir litt knapt å komme meg til Stockholm i morgen altså, dessuten vet jeg ikke om eldre helt er min greie. Til en viss alder kanskje, men jeg antar du snakker om eldreomsorg? Jeg kunne aldri hatt en sånn jobb.

Endret av kevlar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra roing der altså, fordi den er super fin med rutene sine :jepp:

Ja, men da forstår jeg, tenkte du kanskje hadde ferie jeg, så skjønte ikke helt hva du skulle synes var kjipt med det! Men det er en kjedelig situasjon da, men kan det hende sjefen kan gi deg mer å gjøre?

Jeg har fått ekstremt stor respekt for de som velger å jobbe innenfor eldreomsorgen, jeg skal aldri ha en slik jobb igjen, fordi jeg klarer det virkelig ikke, men jeg antar at det er en bra erfaring, men jeg gleder meg til å være ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er ikke helt god på å oppdatere her altså!

Men nå har jeg også fått sånn koselig postmann mail :) Og så ringte de meg fordi de ikke hadde lua mi i den fargen jeg ville ha :sukk: Men brunt er jo kult det og...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, til mitt forsvar kan jeg si at jeg traff en kompis som var på gjennomreise i Oslo i går. Vi skulle bare ta et par pils, og det gjorde vi forsåvidt. Men etter han dro ble jeg sittende igjen med bartender’n og drikke, før hun dro meg videre med ut. Resultatet ble et gigantisk innhogg i økonomien, jeg husker ikke når eller at jeg gikk hjem, våknet opp full i morges og kom meg ikke på jobb før litt utpå morningen. I kveld skal jeg bare hjem og slappe av, tror jeg. I såfall skriver jeg kanskje litt i eftan. Vel, hvis jeg har fått penger skal jeg shoppe litt eneste … :biggrin:

Lurer på om jeg skal gå hjem snart og ikke få så mange timer betalt, eller om jeg skal sitte på jobb utover kvelden. Har ikke hastverk med verken det ene eller det andre egentlig. Utover sult som bør døyves kanskje …

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...