Gå til innhold

Minun maailmani


Minttu

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Legger igjen et lite fotspor i din dagbok jeg ;) Var hyggelig med hilsen i min! Humøret og jobbsøkingen på opptur? Virket som en veldig bra leilighet det da, håper du får deg jobb :) Vet hvor kjedelig det er å bo hjemme...

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Innom med en liten hilsen siden du var så snill å gi en i min bok ;)

Sett noen flere leiligheter da?

:hug:

Hei Hei! :)

Takk takk ^^ Nei, jeg orker egentlig ikke se på så mange leiligheter side jeg vet at jeg ikke får flytta enda :fnise:

:hug:

Hei hei!

Legger igjen et lite fotspor i din dagbok jeg ;) Var hyggelig med hilsen i min! Humøret og jobbsøkingen på opptur? Virket som en veldig bra leilighet det da, håper du får deg jobb :) Vet hvor kjedelig det er å bo hjemme...

:sol:

Hei Hei! :)

Humøret er litt bedre nå ja :happy: Jobbsøkning går litt dårlig, jeg har funnet en jeg skal søke på så får gjøre det og se hvordan det går :)

Jeg titter på nav.no og sånn, så får bare holde øynene åpne så skal det nok gå! Jeg kan jo ikke gå et år uten noe penger :sukk:

Det er ikke så gøy å bo hjemme nei.. Jeg får alltid mas på meg om jobb og penger og alt mulig dritt, så noen dager kjenner jeg tårene i bakhodet her, og da kunne jeg virkelig ønske at ting var litt bedre og jeg bodde for meg selv, da slipper jeg liksom alt mas og jeg kan gjøre som jeg vil :)

Så får håpe alt ordner seg :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg bake sjokoladekake! :)

Skulle egentlig gjøre det igår og dra til kjæresten min og overraske han med den, men vi skulle på fest et stykke unna og han ble plutselig henta så jeg måtte bare kle på meg og sminke meg :lol:

Derfor skal jeg lage nå :happy:

(selv om jeg er hos han, men det gjør ikke noe)

Fant kaketips her inne faktisk :)

http://detsoteliv.no/searchresults_other1gruppe.php?id=738

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bake kake rundt 11 om kvelden!

Noen må vel det også?

Nå står kaken i ovnen!

Den var veldig lett å lage, men anbefales å ha en STOR sikt og ikke slik bitteliten :fnise: Svigermor er nok ingen bakedame som min kjære mor :hjerte:

Gleder meg til å smake på kaka! Røra smakte da godt, og den ser veldig god ut på bildet! :sikle:

Så i løpet av kvelden kommer det nok et innlegg om hvor god eller vond den er!

Nå må jeg rydde opp etter meg, ble litt kakao søl pga liten sikt, og litt møkkete bolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først; kaken jeg bakte igår! Den var litt vel liten og myk, men god men kanskje litt mye kakao.. Men som mamma sa, man må feile litt først :)

Idag; Skal på hytta til besteforeldrene til kjære, rydde unna noe busker ell no :P

Spennende og se om kyllingfilet av en kropp jeg har klarer det :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk greit å bære masse bjørk idag! Kroppen ble ikke så sliten :ler:

Men sov lite og dårlig i natt, og måtte jo opp tidlig idag så jeg er bare trøtt.

Har satt på en vaskemaskin! Sette på en til senere.

Om jeg gidder å gjøre noe mer idag tviler jeg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kyllingrygg..

Jeg gleder meg til røverdalen åpner igjen! Betaler man inngang kan man svømme der, men det er også et lite treningsrom der som man kan bruke :hoppe:

Så planen er at jeg nå endelig skal få ræva mi i gir og begynne å trene!

Kroppen har virkelig est ut de siste 2årene, rundt 20kg for å være mer nøyaktig. :vekt:

Og det er ikke gøy, magen ser ut til å inneholde en unge og lårene går borti hverandre, og jeg har så klart fått en del strekkmerker :frustrert:

At kroppen er blitt lubben er ikke det eneste, jeg er så lat og lever litt usunt..

Så jeg håper virkelig at jeg får trent, svømt og spist mer sunt fremover!

Jeg skal bli tynn igjen, sprek, sunn, frisk og fin!

Det fortjener jeg, stakkars kroppen.. :fnise:

Jeg er glad for at jeg ikke er gravid nå, ryggen min ville nok knekt og jeg hadde blitt mer enn nok sliten av fødsel vil jeg tro :ler:

Derfor får jeg vel begynne å trene så jeg er klar for svangerskap og fødsel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så mange sjarmerende bilder det plutselig dukka opp på facebook.

:skratte:

Jeg var fotogen på fredag ja! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens middagstips så jo helt fantastisk ut! :sikle:

Det må jeg bare prøve en dag! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri for sent å endre på kosthold og trene litt mer :) Bare husk at det er varige endringer, hvis ikke faller man lett tilbake til gamle synder :P

Håper du har en flott ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg videre i sommervarmen :)

Takk, i lige måde :)

Aldri for sent å endre på kosthold og trene litt mer :) Bare husk at det er varige endringer, hvis ikke faller man lett tilbake til gamle synder :P

Håper du har en flott ferie!

Ikke sant ;) Skal virkelig ta i et tak til høsten :hoppe:

Takk! Ha en fin sommer og kos deg masse med bebis i magen :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!! :goodbye:

tenkte jeg skulle si hei inne hos deg siden du er på så koselig besøk hos meg!!

har nytt en kopp :kaffekopp: mens jeg leste gjennom dagboken din!

Kake kl 23 høres ut som noe jeg kunne gjort!!! Me like!! hihi :fnise:

Ikke stress med om din kjære ikke vil ha barn helt enda! God tid! det viktigste er å kose seg i hverandres selskap og finne på masse gøy!

Dessuten så kommer guttene også til det puktet hvor de vil ha barn. det bare tar litt tid! :opplyser:

Kos deg videre i sommervarmen :)

Varme???? HVOR???? I oslo regner det... IGJEN!!! :sur: :sur: :sur:

Ha en strålende dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!! :goodbye:

tenkte jeg skulle si hei inne hos deg siden du er på så koselig besøk hos meg!!

har nytt en kopp :kaffekopp: mens jeg leste gjennom dagboken din!

Kake kl 23 høres ut som noe jeg kunne gjort!!! Me like!! hihi :fnise:

Ikke stress med om din kjære ikke vil ha barn helt enda! God tid! det viktigste er å kose seg i hverandres selskap og finne på masse gøy!

Dessuten så kommer guttene også til det puktet hvor de vil ha barn. det bare tar litt tid! :opplyser:

Varme???? HVOR???? I oslo regner det... IGJEN!!! :sur: :sur: :sur:

Ha en strålende dag! :klemmer:

Hei Hei :vinke:

Så hyggelig at du titter innom :)

Kake sent på kvelden er kos, men den ble ikke så god som jeg håpet på :fnise:

Men jeg kan alltids bake mer :happy:

Ikke sant, vi har god tid :) Noen dager er det sånn at man har såå lyst på og andre dager får man helt angst nesten :ler:

Jeg vil nyte friheten litt til og gjøre det beste ut av tiden, prøve å finne på ting og reise litt rundt og slikt først :)

Får virkelig håpe han kommer til det punktet en dag :fnise:

Og varme ja, her regner det også! Og det har det gjort lenge nå! :bond:

Vi var ute og syklet istad, til europris og rema og det regna det litt, men nå har det begynt å regne enda mer!

Ha en flott dag du også! Kos deg i regnet! :fnise::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt kjedelig å se på klær på nettet.

Eller ellers og egentlig.

Kvinnfolka er jo så tynne! Og jeg ser da ikke ut som no pinne.

Jeg er ikke like smal, har ikke så flat mage, ikke har jeg to pinnelår som ikke går borti hverandre.

Så klærne kommer jo til å se helt annerledes ut på :lol:

Jaggu ska jeg kjøpe klær når jeg har gått ned en del kilo :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Ida Kristine! :hallo:

Må legge igjen et spor, slik at det blir enklere å holde et øye med deg. ;)

Så koselig at du vil følge med litt i dagboka mi. Det er ikke så vanvittig mye som skjer med/hos meg hele tida heller, men allikevel kan det være godt å få ned tanker om stort og smått. Så dagbok er tingen, spør du meg. ;)

Håper det løsner seg med jobb og leilighet. Så må jeg få si at jeg også opplevde en veldig lengsel etter barn da jeg var 19-20, men i ettertid ser jeg at det ikke var så dumt å vente til ting var litt mer i boks - selv om det aldri var tanken at vi skulle trenge så langt tid som vi gjorde, men man vet vel ikke alltid om hvilke hindringer en vil møte på veien... Det hadde helt sikkert blitt ei råd om vi hadde fått barn tidligere også, men som sagt, det er greit å ha et mer ordnet forhold til jobb og hjem. :)

Blir artig å lese om store og små tanker du gjør deg, utrolig hva som kan poppe opp i vårt rare lille hode! :dåne: :skratte::rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Hei! :vinke:

Så hyggelig av deg å titte innom :happy:

Godt med dagbok ja, jeg tenker på masse og har ingen steder å skrive det ned eller noen å si det til, så å opprette en dagbok her inne var ingen dum idè :fnise:

Du har rett i det du skriver :) Jeg har lyst på, men vil gjerne vente en stund til så jeg får orden på ting og gjort litt først :) Kjekt å fått tjent og spart litt penger, hatt en boplass og begynt på noen studier først. Jeg skal ikke på noen høgskole til høsten, men håper jeg kan gå noe til neste år. Så kjekt å få begynt på det først vil jeg tro, i hvert fall få gått et år før noe skjer :)

Ikke sant! Utrolig hvor mye rart som skjer og hva man tenker på. Godt å kunne skrive det ned her, så får den som vil bry seg om det :ler:

:klemmer:

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på klær i det siste!

Også lagde jeg noen fænsi bilder :ler:

Bildene ble liksom mindre fænsi, H&M var vel finest :fnise:

Det her er ikke alt jeg har lyst på, for sidene har myyye mer!

Jeg liker La Redoute! :hjerte: Men hvordan uttaler man det? La Redo Utee

Og som dere kan se, har jeg veldig lyst på en cardigan.. Eller fler :lol:

Image8-1.jpg

Image7.jpg

Image10.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

også lyst på cardigans for tiden....

Hmm... lurer på om det har sammenheng med at det er regner og er litt sånn høst gufsete??

Hadde du laget colagen (eller åssen man skriver det??) selv? Flinkis til deg isåfall!

Ha en fiiin internett shoppe dag!! Drit i om du ikke ser ut som damene på bildene! Klærne kan vel se fine ut fordet!! Jeg er hva man kaller vertikalt utfordret :fnise: men jeg sammenligner ikke meg selv med andre som er høyere! slikt blir man bare deppa av!

Nei!!! LENGE leve allsidigheten!! Vi kan ikke alle se like ut! :opplyser:

ha en fin dag videre hilsen selvtillit-booste-fruen!! :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei :vinke:

Ja, det er skikkelig høstpreg over alt nå :P Jeg er så innstilt på høst, så om det er fint vær klarer jeg ikke gå ut lenger og nyte at det er sommer.. Jeg har det for meg at det er kaldt og at bladene snart faller av :lol:

Så har meget lyst på lange, gode, fine cardigans :happy:

Må si jeg gleder meg til å sitte inne med kosete klær og tykke sokker, mens jeg nyter en :kaffekopp: med te! Jeg gjør det vel egentlig nå også, men litt kosligere når det er kaldt ute :ler:

Laget bildene selv ja :) Takk skal du ha! ^^

Jeg er glad i bilder, både se på, ta selv og redigere, så det dukker nok opp en del her :) Fant noen igår på weheartit.com, som jeg kanskje legger ut.

Jeg kan ikke shoppe noe enda, bare se :tristbla: Men jeg finner masse jeg kan kjøpe den dagen jeg endelig har penger :fnise:

Sant som du sier, kan ikke måle seg selv opp og ned og sammenligne seg med alt annet :fy_fy:

Åh, er du lav? Jeg er nå passe høy selv, så det er bare litt utover og sånt som hindrer meg :fnise:

selvtillit-booste-fruen! du fikk meg i godt humør hvert fall :hjerte:

Ha en fin dag videre du også :):klemmer:

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...