Gå til innhold

Merkelige, morsomme overskrifter og andre festligheter


Gjest Eurodice

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Fra NRK: "STRAKS: Blir det dobbelt norsk i Super-G-cupen?"

Ja, i min G-cup er det i alle fall dobbelt norsk. :fnise:

 
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra NRK:  Slik fikk Undset en kyse (en slags kvinnelig hatt med knute under haken) på hodet.

For det første synes jeg det er merkelig å føle behov for å forklare hva en kyse er (særlig når det er et bilde rett over teksten), men forklaringen var også særs merkelig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har du vel erfart all baksnakkingen om du ikke har vist et blindt øre til det.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Ble satt opp foran kvinnedagen"

"Foran kvinnedagen satte kaptialforvaltergiganten State Street Global Advisors opp en bronsestatue av ei lita jente, ..."

http://www.dagbladet.no/nyheter/den-fryktlose-jenta-kan-bli-staende-permanent-pa-wall-street-kunstneren-bak-den-rasende-oksen-er-rasende/67433270

Anonymkode: e5133...4c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra NRK: "Ti album du neppe visste er 30 år". Jo, det vet jeg faktisk! Gikk på ungdomsskolen den gang, og fulgte godt med på musikken da. Jeg samlet til og med på VG-lister. Broren min kjøpte VG, og jeg klipte ut og samlet på listene.

Jeg misliker overskrifter som undervurderer leserens kunnskapsnivå. :kjefte:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.4.2017 den 14.01, pantertante skrev:

...norske foreldre syr puter opp igjennom armene på ungene sine...

Det hørtes smertefullt ut :redd: 

8 timer siden, Perelandra skrev:

Fra NRK: "Ti album du neppe visste er 30 år". Jo, det vet jeg faktisk! Gikk på ungdomsskolen den gang, og fulgte godt med på musikken da. Jeg samlet til og med på VG-lister. Broren min kjøpte VG, og jeg klipte ut og samlet på listene.

Jeg misliker overskrifter som undervurderer leserens kunnskapsnivå. :kjefte:

 

Huff ja.  Jeg spurte et par ganger KG hva slags garanti de gav, for de hadde alltid feil når de publiserte artikler med "Dette visse du garantert ikke!", men jeg fikk aldri svar,

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kara W skrev:

Huff ja.  Jeg spurte et par ganger KG hva slags garanti de gav, for de hadde alltid feil når de publiserte artikler med "Dette visse du garantert ikke!", men jeg fikk aldri svar,

Grøss og gru! Jeg husker de var fæle til å ha den typen overskrifter her på KG tidligere. Heldigvis ble det mye bedre da vi fikk ny redaktør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

"Slik skal tyggerne bo" lød overskriften i avisen Fedrelandsvennen for noen år tilbake. Den handlet om tiggere da, men en del av meg så for meg et folk som gikk rundt å gnagde på ting :fnise:

En annen morsom er fra Kicks parfymeriet, en Clinique foundation som "skal forebygge kvister". De mente kviser lol :)

Anonymkode: 7cc8c...ced

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2017 den 19.36, Kara W skrev:

Fra NRK:  Slik fikk Undset en kyse (en slags kvinnelig hatt med knute under haken) på hodet.

For det første synes jeg det er merkelig å føle behov for å forklare hva en kyse er (særlig når det er et bilde rett over teksten), men forklaringen var også særs merkelig.

Hehe, det der oppstår av og til når journalisten ikke har visst hva det var snakk om og må google selv :P 

Men det er jeskla irriterende når journalister undervurderer leserne slik.

Anonymkode: 2295b...c3b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I kategorien "andre festligheter", sitat er fra facebook: 

Sitat

Dagens agurknytt: Sommerdekkene lagt om.

Høyre foran flyttes til venstre foran som flyttes til venstre bak som går til høyre bak som går til høyre foran? Eller no' sånt. :Knegg:

 

 

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fra facebook (om et slankemiddel):
 
X: Er bare hundbuk
 
Y: Spylevæske m/sitron?1f602.png😂1f602.png😂1f602.png😂
 
Z: Hva er det i den kapsellen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

 

....alle søte jenter jeg møter viser seg å være enkle på tråden enten i nåværene tilstand, eller har vært....

Liker de en stund, men når bakgrunnssjekken kommer på plass, så forfaller inntrykket av dem.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...