Gå til innhold

Jubalonga


Jubalonga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En liten oppdatering. Snart en uke på Sobril og sakene er ikke stort bedre. Det hjelper meg slik at jeg tørr å legge meg, og sovnet de første dagene ganske fort. Men drømmene vil ikke slippe. Så i natt fikk jeg ikke sove heller. Lå våken til 2-3 tia, og så startet drømmeriene. Var ikke bare den samme drømmen, men mye annet også. Noe som jeg kan relatere til ting som skjer i hverdagen min. Og det er jo normalt. Men det som er ekkelt er at jeg drømmer at mannen min blir sur på meg, og jeg gråter så jeg nesten kjenner at kjeven brekker og ansiktet vrenger seg. Nesten sliten i hode og kjeve når jeg våkner. Og det ender med at jeg sier at nå gidder jeg ikke mere, nå er det nok. Vi er ferdig med hverandre!!!! Hva sier det meg? Særlig når han da bare himler med øynene over det jeg sier... !!!

Vel, over til ting som skjer i våken tilstand. Fikk brev fra sykehuset og jeg har fått beskjed om at jeg har krav på behandling, og at jeg kommer til å få festet elektroder/måledingser i hodet mitt for å måle aktiviteten på natten.

Men det er desverre opptil 3 måneders ventetid. Jeg blir jo tussete hvis det skal gå 3 måneder til med dette. Jeg kunne ringe i morgen for å høre litt mere eksakt tidspunkt, og da kommer jeg til å fortelle dem at jeg ikke kan vente så lenge. Da blir jeg sikkert fast Sobrilbruker innen den tid. Og det ønsker jeg slettes ikke.

Så jeg er spent på om jeg kan få fremskyndet det noe.

Vet ikke hva jeg skal gjøre i kveld. Sobril eller ikke? Sovner (som regel) fortere da ,men natta er like slitsom....

Endret av Jubalonga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Jeg har ingen råd eller noe, jeg bare håper det gir seg til slutt, og at du får time så fort som overhode mulig. Det må være helt j*vlig, unnskyld uttrykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan kan det være mulig å gå så fullstendig fra vettet. En weekend borte og hele verden er snudd på hodet..

Two souls united, then torn apart, the longing, the pain, it breaks your heart.

You're left without the warmth, the touch, of the softest skin you miss so much.

Your heart is empty, but you hear something kling, the tiniest thing that wants to sing.

It cannot sing, it's trapped inside, you've lost control of where love will guide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...