Gå til innhold

Den store sims 3 tråden


Involvert

Anbefalte innlegg

Tror dere at jeg kan spille Sims 3 på min Acer Aspire 5920G? Det gikk fint med Sims 2, selv om PCen ble litt varm etterhvert.. Hva tror dere? :) Koster det mye forresten? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grafica

Jeg skal skrive inn specsene du trenger jeg Miriam! Har nemlig esken her, siden jeg har forhåndbestilt.

Vanlig edition koster 349, collectors edition 499.

minimum systemkrav:

OS: Windows XP med servicepack 2 eller Windows Vista*

CPU: 2.0 GHz P4-prossesor eller tilsvarende

RAM: 1GB

Harddisk: Minst 6GB ledig plass med minst 1GB ekstra plass til spesialinnhold

Grafikk: 128MB med støtte for Pixel Shader 2.0**

*Krav for Vista og laptop kunngjøres senere

**Liste over grafikkort som støttes kunngjøres senere

...ja, det gjorde deg kanskje ikke så mye klokere :ler: Men det går nok, men kan hende du må sette ned grafikken endel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner egentlig ikke så mye av de der kravene.. Helt grønn på sånne ting :fnise: Men jeg har i hvertfall klart å finne ut at jeg har en prosessor som er 1,73 GHz.. Og da er vel det for lite? :sukk: Jeg elsker sims 2 og har kjempelyst på 3 og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Min laptop har bare for dårlig vifte, men koster mye å skifte den ut dessverre :( Oppfyller alle kriteriene ellers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, det var det jeg trodde ja.. men tror jeg skal kjøpe meg ny pc til høsten, så da får jeg vel bare vente til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Ida-kristine_*

Sims 3 er superbra! :D Og ista fikk jeg mail av platekompaniet, så nå er spiller på vei til meg :D Jeg har det på dataen, men det klikker -.- Er lastet ned ;p

Til og med kjæresten min liker sims 3, og han liker ikke sims 2, så ja, sims 3 er bra;D

Om noen har en laptop som blir varm, på www.dealextreme.com kan dere få kjøpt sånne "vifteplater" som du bare har under dataen :D Jeg kjøpte en, den er sort med to vifter, står bare "Notebook cooling pad" på den, er bare usb på den, så meget enkel! og den koster ikke mye. det gjør egentlig ikke noe inne der xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane
Sims 3 er superbra! :D Og ista fikk jeg mail av platekompaniet, så nå er spiller på vei til meg :D Jeg har det på dataen, men det klikker -.- Er lastet ned ;p

Til og med kjæresten min liker sims 3, og han liker ikke sims 2, så ja, sims 3 er bra;D

Om noen har en laptop som blir varm, på www.dealextreme.com kan dere få kjøpt sånne "vifteplater" som du bare har under dataen :D Jeg kjøpte en, den er sort med to vifter, står bare "Notebook cooling pad" på den, er bare usb på den, så meget enkel! og den koster ikke mye. det gjør egentlig ikke noe inne der xD

Knall! Jeg skal kjøpe en sånn :) Nå har kjæresten min blitt hekta også, så det blir slossing om den stasjonære. Kan si at en slik cooler blir en investering i forholdet :gjeiper:

edit: SÅNN! Da var jeg drittlei av sims3. Det tok cirka 2 dager. Makan. Jeg er dritskuffa. Nå kan det være av manglende komfort ved spilling, jeg håper at når jeg får vifte til laptopen eller bedre kontorstol så blir sims3 kult igjen. Men nå gidder jeg ikke spille mer.

Endret av LanaLane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På DVDstrax kan du få collectors edition for "bare" 749 :digge:, og så står det at de har satt ned prisen med 70kr til og med lol......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tigerline

Jeg gleder meg virkelig så mye at det klør og kribler over hele kroppen! :fnise: Har vært en trofast spiller siden jeg var 6 år og har hatt The Sims + alle tilleggspakkene, The Sims 2 + alle tilleggspakkene, og nå kommer 3'ern! Det at man kan få trillinger er bare såå bra! Alt vil bli mye mer virkelig:) Har forhåndsbestilt.. Der jeg bestilte det, som var på EA Store, stod det at jeg ville kunne spille det natt til 4. juni... Iiii :D Kommer til å spille også sykemelde meg... for å spille enda mer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tigerline
Jeg skjønner egentlig ikke så mye av de der kravene.. Helt grønn på sånne ting :fnise: Men jeg har i hvertfall klart å finne ut at jeg har en prosessor som er 1,73 GHz.. Og da er vel det for lite? :sukk: Jeg elsker sims 2 og har kjempelyst på 3 og!!

Jeg er også heelt bortevekk når det kommer til kravene! Hadde veldig uflaks jeg da, pc'en min har kræsja og må repareres! :( Heldigvis har søstern min en iMac med giiigaskjerm, med fantastisk grafikk og mye plass, så på den tror jeg Sims 3 kommer til å bli en fantastisk opplevelse! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tigerline
edit: SÅNN! Da var jeg drittlei av sims3. Det tok cirka 2 dager. Makan. Jeg er dritskuffa. Nå kan det være av manglende komfort ved spilling, jeg håper at når jeg får vifte til laptopen eller bedre kontorstol så blir sims3 kult igjen. Men nå gidder jeg ikke spille mer.

Trodde ikke det var mulig å gå lei, jeg... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Jeg lurer på en ting (til dere som har prøvd spillet): tar det like lang tid å gå på do og lage mat o.l. som i gamle versjoner av sims?

Jeg ble så lei av at det tok en halvtime å gå på do og tre kvarter å lage frokostblanding. Til slutt gadd jeg nesten ikke spille og brukte mesteparten av tiden på å innrede husene deres :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om vi som har forhåndsbestilt kanskje får det i posten i morgen allerede, eller om vi må vente til torsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LanaLane
Jeg lurer på en ting (til dere som har prøvd spillet): tar det like lang tid å gå på do og lage mat o.l. som i gamle versjoner av sims?

Jeg ble så lei av at det tok en halvtime å gå på do og tre kvarter å lage frokostblanding. Til slutt gadd jeg nesten ikke spille og brukte mesteparten av tiden på å innrede husene deres :sjenert:

Det tar enda lengre tid. Jeg går alltid på do eller gjør noe annet når de sover(selv på full fart), det å ta et bad tar grusomt lang tid. Jeg skaffa meg 5 unger i familien min sånn at jeg kunne ha noe å gjøre hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Noen som vet om vi som har forhåndsbestilt kanskje får det i posten i morgen allerede, eller om vi må vente til torsdag?

Stor sansynlig at vi får det i morgen. Mitt ble i hvertfall sent i dag og med platekompaniet så får jeg det stort sett dagen etter de sender det om det går i postkassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...