Gå til innhold

Bortevekkistan


*Joyce*

Anbefalte innlegg

Åkei, dette hadde jeg ikke trodd jeg skulle skrive, men jeg er faktisk frelst på den Aeropressen etter én gangs bruk. Jeg tenkte at den måtte være litt oppskrytt, men dengang ei. :ler: Det er den beste kaffen jeg har smakt! :sikle: Rund og kremete i smaken, uten smågruff i bunnen av koppen, og minimalt med oppvask siden pressedingsen rengjør seg selv. Anbefales! :tommelsmil:

I dag har endelig Nøstebarnpakken kommet, så vi skal snart på posten og hente den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Urk... Oppdaget akkurat at en pakke fra Feelunique har blitt sendt til den gamle adressen min, selv om den nye står i bestillingsbekreftelsen (forskjellig i bekreftelsen og pakken er på vei-mailene). Tror nok det skal gå bra å få tak i den, har jo kontaktinfo på han som kjøpte av oss og sånt, men det blir litt styr når FU sender uten sporingsnummer og jeg derfor ikke kan ordne det direkte på egenhånd. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er seriøst imponert over Mango! Jeg bestilte den 31., og for en snau time siden ble pakken levert på døra. Utrolig! :pls: Og klærne var fine, så jeg føler at jeg har gjort et veldig godt kjøp. :Nikke: Anbefales! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så bra Mango leverte varene! :tommelopp:

Måtte du betale toll eller er de sendt fra Norge? :)

Hva er Aeropresse, har jeg gått glipp av noe :klø: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sender fra Spania, men det skal visst være moms- og tollfritt, sikkert sånn som fra Duoboots og lignende. Måtte ihvertfall ikke betale for å få ut pakken, og det pleier man jo å måtte når det er moms på.

Aeropress. :)

---

Har bestilt regndress til lillejenta. Ikke helt min farge, er ikke noe glad i sånn lyserosa, men den var såpass mye billigere i den fargen (fjorårets) at det får passere. (1000 mot 600 kr.) Også er det jo litt formildende at den har troll på. :fnise: Den har ullfôr, det har jeg tro på! Så nå har hun vel egentlig alt hun trenger til høsten og vinteren, med unntak av tynne ullsokker og muligens noen ulltrøyer og -bukser til. Deilig! (Men det har blitt dyrt, ja. Har vel brukt nærmere 4000 kr på vinterdress, ulltøy, overtrekksvotter og -lue og regndress.)

I dag er lillejenta kledd i Nøstebarn fra topp til tå. :ler: Og jeg har spist snickerskake til frokost og er grundig kvalm. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Ikea i ettermiddag (atter en gang), spiste middag og handlet litt småplukk og litt storplukk. ;) Skoskap, en ny leselampe til sofaen (den ene av de vi har er i ferd med å ryke, det er noe galt med kontakten inn i trafoen og jeg er litt hysterisk ift brann), masse Bästis-knagger til lillejentas klær i gangen, antisklimatte til dusjen, lyspærer, kurver og kasser til skittentøy og diverse oppbevaring, samt gardinstenger og gardiner til å ha foran garderobeskapene våre.

Også var det pakkedryss i postkassa i dag, hadde fått treningsvideoer fra Amazon, den nydelige kjolen jeg kjøpte på eBay (knallfin, I løøøøv it!), truser fra Topshop og en truse jeg hadde glemt at jeg hadde bestilt hos H&M. Men den kjolen er altså bare elsk. Kjempefint stoff, satt veldig fint og ikke minst behagelig. Og med knapper ved puppene så det er lett å amme. :ler:

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dilemma: Jeg har et par hvite jeans, av type Scarlet fra Oasis, som jeg kjøpte fordi det er en av mine favorittmodeller og den var skitbillig (250 kr). Men jeg bruker jo ikke hvite jeans, viser det seg. ;) Så jeg skal farge den - men hvilken farge? Forslag? Den må være anvendelig, ikke altfor skrikende, men kan forsåvidt godt ha en litt knæsj farge. Jeg vil ikke ha svart, for det har jeg fra før i samme modell. Her er fargekart fra Herdins. Det kunne jo kanskje gått an med den grå, når jeg ser litt på det. Eller den grågrønne... Eller lilla. Jeg er jo lillamenneske.

*gruble*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla var jo fin.. eller kanskje den vinrød :klø: Eller grå :fnise:

Har du bestemt deg? :)

Har aldri farget noe i hele mitt liv - ikke frivillig hvertfall :lol:

Blir det jevnt og fint? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller litt mot lilla, jeg. Men har ikke helt bestemt meg. Om det blir jevnt og fint gjenstår å se. ;)

---

Hipp hurra! Jeg har hatt lyst på pulsklokke en stund, og gjett hva som var på tilbud på XXL denne uka? Joda, akkurat den jeg har sett på, til 499 heller enn 899. :tommelsmil: Har innviet den i kveld med litt yoga, og den er akkurat det jeg trenger! Og det beste er at den faktisk gjør meg litt mer lysten på å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke på mine innlegg lenger :jolie: Hmf, tror jeg har vært litt for lite aktiv her inne i det siste.. er det sånn at "mine innlegg" forsvinner hvis man er inaktiv så og så lenge eller..? :klø:

Moro med pulsklokke :tommelopp: Det gir liksom litt ekstra motivasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller litt mot lilla, jeg. Men har ikke helt bestemt meg. Om det blir jevnt og fint gjenstår å se. ;)

---

Hipp hurra! Jeg har hatt lyst på pulsklokke en stund, og gjett hva som var på tilbud på XXL denne uka? Joda, akkurat den jeg har sett på, til 499 heller enn 899. :tommelsmil: Har innviet den i kveld med litt yoga, og den er akkurat det jeg trenger! Og det beste er at den faktisk gjør meg litt mer lysten på å trene.

Jeg fikk pulsklokke til burdagen min, må søren meg ta den i bruk snart altså! :Nikke:

Godt å høre du er fornøyd med din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dalieo: Ja, tråder forsvinner ut av mine innlegg etter en stund, tror det er et par måneder. Men det hender de bare faller ut også, uten noen opplagt grunn. Jeg har nok også mistet en del fra mine innlegg, burde ta en runde en dag og sjekke. Men det er ikke så lett å få tid alltid! Er alt bra med deg? :)

Mischa: Vi får ha en felles målsetning om å trene med pulsklokke et par ganger i uka!

Cantaloupe (nå holdt jeg på å skrive det gamle nicket ditt :fnise:): Hyggelig å se deg! :kose: Mørkebrun har jeg heller ikke, det må jeg vurdere. Forutsatt at jeg finner en fin mørkebrun farge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stemmer også for mørk brun, så nå må du bare lete etter det. :) Hei, lenge siden sist nå. Skriver ikke så mye for tiden, men er stadig vekk innom. Titta innom den nye bloggen din i går. Blir bra det. :)

Hvordan går det med lille E? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer også for mørk brun, så nå må du bare lete etter det. :) Hei, lenge siden sist nå. Skriver ikke så mye for tiden, men er stadig vekk innom. Titta innom den nye bloggen din i går. Blir bra det. :)

Hvordan går det med lille E? :klemmer:

Hehe, jeg må nok se etter det, ja. :ler: Bloggen er ikke akkurat helt ferdig, men det går litt opp og ned hvor mye jeg får gjort med den. ;) Jeg er fornøyd med prikkebakgrunnen og headeren, da!

E har det fint, hun vokser og lærer seg nye ting hele tiden. Nå om dagen prøver hun å komme seg opp på knærne for å krabbe. :) Hvordan er det med deg og dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt meg Prym Click Box pluss noen ekstra "trays". Skal bruke det til det det er laget for - å oppbevare sy- og hobbysaker. Så langt har jeg fått plass til alt i Moppe-/Fira-kommoder fra Ikea (de het Moppe i gamle dager, før man måtte bygge dem selv, og jeg synes Moppe er et morsommere ord enn Fira, så her i huset heter de altså Moppe), men etterhvert som sydilla har tatt av har de stakkars små kommodene flytt (flommet?) over sine bredder. Så nå skal det bli orden i sysakene, bokstavelig talt. :lol: Det eneste jeg fortsatt ikke aner hvordan jeg skal oppbevare er snellene til overlocken... Det er jo tre av hver farge, og de er store! Noen forslag? :nigo:

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg handler egentlig nokså mye klær om dagen, jeg. Jeg har gått ned en del i vekt etter fødselen (snart 7 kg ift før jeg ble gravid), så mange av de gamle klærne mine er rett og slett for store. Men jeg prøver å være litt mer gjennomtenkt enn tidligere og å kjøpe litt dyrere (og færre) plagg. I dag skal jeg hente en pakke med klær fra LaRedoute av merke Soft Grey (tror jeg nevnte tidligere at jeg hadde bestilt det?). Jeg har også bestilt litt hos H&M i dag, men er litt imponert over meg selv for at jeg har lurt en stund og ikke kjøpt alt jeg hadde lyst på med én gang. (Ikke at det egentlig var så voldsomt mye som falt i smak i år, men det er så lett å slenge inn en bestilling allikevel!) Det hjelper nok også litt at vi ikke er nabo med ørten butikker lenger...

Jeg bestilte:

- Jakke - brukte 25%-rabatten. Går mye i sånne litt mer sporty klær om dagen. :Nikke: (Ut på tur, aldri sur!)

- Singlet - pluss lik i hvit. Har den i svart fra før, og den er så god! Har vært utsolgt i nesten alle størrelser (unntatt XS eller noe), men nå var den inne igjen i M i begge farger.

- Kosedress - mest for tightsene, vil ha dem til kjoler og sånt. :ler: Men den så digg ut.

- Matchende tøfler. :jepp:

Ellers holder jeg meg til sofaen i dag, jeg er avsindig støl etter en runde med ballettreningsvideoen. :eeeh:

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, LaRedoute-pakken var en skuffelse - jeg har bestilt for stor størrelse. :klaske: Men ballerinaskoene var bra. (Trengte jeg flere sko? Neeeei.... :nigo:) Men regndressen til lillejenta var knall, så da har vi ihvertfall fått noe ut av turen til postkontoret i går ettermiddag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LaRedoute-pakke nr 2 kom i går (måtte bestille i to bolker for å få mest mulig rabatt :fnise:). Det var også for stort, men i motsetning til første pakke var det "fint-for stort". Hehe... Litt sånn boyfriend-stil over dem, og det er jo ihvertfall behagelig! To ullgensere, en kortermet og en langermet. Også venter jeg på en til, men den var det lang leveringstid på.

Nå venter jeg på Click Box'en min (sendt), pressed base fra EM (må teste den også, nå som dollaren er ganske lav igjen) + sunshine powder + testersett med "moisturising" concealere (også sendt) og H&M-pakke (men den sto det slutten av september på). Jo, og matbokser med kjøleelement! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...