Gå til innhold

Bortevekkistan


*Joyce*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hjerte: Gratulerer så mye, kjære deg  :hjerte:

 

Håper det er bra med både deg og guttene dine!

Og gratulerer så mye til jentene og pappa'n også!

 

:klem:  :klem:  :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med tvillingene! :blomst:  :hug: Oj, så spennende! Håper dere har det fint, alle seks (!!!!) i familien!  :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertligste gratulasjoner til deg og familien Joyce! Så godt å høre at alt gikk godt. Det høres magisk ut med to bittesmå... men det tar sikkert litt tid å venne seg til ;)

 

stooooor klem fra meg! Lykke til med alt sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mykje med to tvillingguttar! :) Tenk, no er du firebarnsmamma! Gledar meg til å høyra meir frå deg.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Her vil jeg gjerne følge med videre! :) For ikke å snakke om lese meg litt tilbake. :)

Gratulerer så mye med tvillinger! Det er jammen ikke verst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjonene! :) Starten ble litt annerledes enn vi hadde sett for oss, da de to endte med å tilbringe to netter på nyfødtintensiven. Absolutt ikke superdramatisk, men rart og tøft for oss likevel. De ble skrevet ut fra nfi i gårkveld, så nå bruker vi tiden på å bli ordentlig kjent med dem, øve på dobbeltamming osv. Vi får dra hjem i morgen eller tirsdag, avhengig av når vi får tid for sjekk av hoftene deres, og om gulsotten til tv1 fortsetter å gå tilbake.

Det hele er ganske overveldende, men også veldig fint. De er så skjønne! Det er rart at det er to av dem, men samtidig så utrolig fantastisk at det er det. Gleder meg enormt til å komme hjem til jentene og faktisk starte hverdagen som familie på seks. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:

Herlig at de et utskrevet fra nfi, det blir nok spennende, fine og hektiske dager hjemme hos dere nå.

Har snorkfrøken og turnrose møtt dem?

Jeg er så spent på hvordan lita kommer til å takle minsten her, er redd det blir utfordrende siden hun trasser og er mye sinna for tiden. De jobber med følelsen sint i bhg :roll:

Håper dere har fine dager med de to små miraklene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at dåke snart får koma heim med tvillingane. :) Tenk, plutselig er dåke ein familie på 6! :hjerter: Høyrest heilt magisk ut, sjølv om det såklart også kjem til å bli travelt.

Eg har alltid tenkt slik du gjorde før du vart gravid denne siste gangen, at eg ikkje har ønska meg tvillingar, men heller ville fått eitt barn om gangen. For eg har sett for meg at det ville ha blitt altfor travelt med to på ein gang. Men no har eg skifta meining, og ønskjer meg faktisk veldig tvillingar. :)

Den viktigaste grunnen til at eg har forandra meining, er på grunn av alderen min. Eg og mannen min har prøvd på nr 3 ei stund, og i neste månad startar me med prøverørsforsøk. Eg nærmar meg 40, så det blir ikkje fleire forsøk på oss seinare, viss eg er så heldig å bli gravid no. Og då hadde det vore perfekt om eg fekk tvillingar, sidan eg alltid har ønska meg 4 barn. ;)

Ein annan grunn til at eg no ser positivt på det å få tvillingar, er fordi svigerinna mi og mannen hennar fekk tvillingguttar i sommar, og det går kjempefint. :) Jentene våre er heilt frelst, og elskar å vera på besøk og kosa med kvar sin baby, gi dei mat, vera med å stella dei m.m. Du har jo to jenter frå før, så dette trur eg kjem til å gå veldig fint. Dei kan jo sikkert vera til litt hjelp. Kos dåke masse, det blir nok kjekt å få koma heim med tvillingane no. :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk at dere snart får komme hjem  :rodmer: Håper dobbeltamming og alt som følger med går fint! Det må være ganske fantastisk å plutselig ha to små knøtt! Kan jeg spørre om ca hvor store de er? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Litt sen gratulasjon fra meg her, dette har jeg ikke fått med meg  :hug:

Håper alt står bra til, jeg ønsker meg tvillinger en gang(mamma er tvilling, så har alltid vært innstilt på at det er litt større sjanse for at jeg kan få det). :) 

 

Spennende med familie på 6!! Kos dere masse :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gratulerer såååå å mye, kjære Joyce! Regner med at dere har begynt å venne dere til den nye tilværelsen nå, og håper dere koser dere masse og at alt står bra til :)

(Har ennå ikke fått nett i huset, så jeg har vel ikke vært innom KG siden slutten av august)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Her har jeg ikke vært innom på evigheter! Rart med det, men det siste drøye halvåret har vært rimelig hektisk. Jeg vet ikke om "mine" folk her inne fremdeles henger her, men jeg kan jo skrive en liten oppdatering. :)

Guttene våre vokser fortere enn fortest, nå er de 8,5 mnd og skikkelig store. De er definitivt i slekt med søstrene sine, og ligger et stykke over 97. percentil på lengde, og godt over snittet på vekt. Det er travelt med to, og dagene forsvinner før jeg får sukk for meg. Det går i ett med mat, søvn, lek og turer. Vi klarte ikke å lage sovebabyer denne gangen heller, så det er ikke de helt store pausene jeg får i løpet av dagen. Det har tatt på en del, men det meste går jo, så også dette. 

Jentene har blitt så store, dels fordi vi har babyer i hus, men også fordi at jenter på 4 og 7 år ER store. Turnerose trives på skolen, hun var mer enn klar for skolestart, og tar skolearbeidet lett som en plett. Læreren er veldig fin, og vi håper hun får fortsette med den samme til neste år. Ellers merker vi at 6-7 år ikke er den aller enkleste alderen, kanskje særlig når det har vært så mange endringer her hjemme, men vi kommer oss gjennom tordenbygene også. Hun er en reflektert og klok jente, tenker mye og trenger en del alenetid for å fungere. Det er veldig gøy at hun har blitt så stor at vi kan ha lange, gode samtaler om ting, fine jenta mi og jeg. :hjerte:  Og hun er stadig b-menneske. :tunge1: Snorkfrøken er VELDIG klar for storebarnsavdeling i bhg til høsten, selv om hun har hatt det storveis på mellomavdelingen der hun har gått de siste to årene. Hun er veldig sosial, og elsker å showe, så jeg blir ikke overrasket om den jenta ender opp på en scene av noe slag! Hun tøyser masse med tvillingene, og fremkaller latterkrampe hos dem rett som det er. Utrolig gøy å se og høre. :hjerte:

Mannen og jeg har gått på en liten smell som par, men det prøver vi å snu på, og det føles litt som en ny start. Det er uten tvil en enorm påkjenning for parforholdet å få fire barn i løpet av drøyt 6 år, og vi har rett og slett ikke vært flinke nok til å prioritere hverandre og oss. Så nå driver vi og har date nights og "kjærester" oss skikkelig, noe vi i aller høyeste grad trenger i en ganske slitsom hverdag, alt det fine til tross. Vi trenger pauser, og vi trenger tid til å snakke sammen. Så jeg håper det fortsetter sånn fremover nå. :) 

Jeg er sliten etter de siste månedene, og er spent på hva høsten bringer. Vi har ikke fått barnehageplass til guttene enda, så vi får se hva det blir til. De er jo med i hovedopptaket nå, men jeg tipper at september- og oktoberbarna stiller sist i køen av de som er innafor. Så vi får se hva det blir til. I "verste" fall blir jeg hjemme noen måneder til med kontantstøtte, og det er jo slett ingen dårlig skjebne. Jeg er ikke udelt begeistret av tanken på full hverdagslogistikk med fire unger. :tunge1:

Omtrent der står vi om dagen. Jeg kan ikke love at det kommer flere oppdateringer med det aller første, men jeg og vi lever, ihvertfall, og har det bra, alt tatt i betraktning. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig  med oppdatering:kose:

Det å trenge å ta opp igjen kjæresteforholdet kjenner jeg igjen! Jeg synes det ofte blir i overkant mye organisering av FamilieA/S på denne kanten. Så fint at dere er i gang med det :)

Høres ikke dumt ut med litt mer tid hjemme. Jo eldre de blir, jo morsommere, synes jeg :) 

 :klem:

Endret av rhubarb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Heisann, Her er det jammen lenge siden jeg har vært. Vet ikke om du husker meg, men vi gikk gravide "sammen" med førstemann. Kom plutselig på at jeg ikke har vært her inne på superlenge. 

Så gøy å lese at du har fått 4 små nå, gratulerer så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...