Gå til innhold

All in written


Gjest JulieB

Anbefalte innlegg

Gjest JulieB

Velkommen, først og fremst.

Ja, da har jeg bestemt meg for å starte å skrive dagbok. Tenker at det kan være en grei måte å få samlet tankene på. Kan iallfall gjøre et lite forsøk:)

Litt basics:

Jente

20 år gammel

Friår fra studier før jeg begynner å studere til høsten, forhåpentligvis

Jobber heltid (har forøvrig -helt sikkert- norges dårligste sjef!)

Samboer med verdens herligste <3(skjønner ikke hvordan jeg har levd uten han!)

05.05.09 Kl. 01.15

Sitter her i stuen og drikker iskald Pepsi Max (herlig!) og hører på musikk. Nettopp lastet ned nyeste albumet til Akon. Fikk terningkast 1 av Dagbladet. Haha. Synes egentlig ikke det var så værst. Super komers, men likevel. Ganske fengende!

Lurer litt på hva jeg skal ta meg til i morgen.. Har vært sykemeldt i 2 uker siden sist mandag. Har hatt endel uenigheter med sjefen i det siste, og på mandag orker jeg rett og slett ikke mer. Føler han har vært etter meg konstant siden han begynte som sjef. Er flere av de andre ansatte som har reagert på måten han behandler meg på. Uansett hva jeg gjør, er det noe han skal klage på. Greit nok, men når jeg faktisk yter mitt beste, og eneste han sier er: " hm, jaja", blir man liksom ikke så motivert. Kan med hånden på hjertet si at jeg er en av de beste ansatte han har. Stiller ALLTID opp når andre er syke, ikke kan jobbe, osv., selv om han ringer 1 time før. De andre som jobber der , får uhemmet skryt bare de stiller opp på jobb omtrent. Har overlevd hittil, men når han skjelte meg ut for å påpeke rettighetene mine (bl.a. krav om overtidsbetaling) orket jeg ikke mer. Han foreslo at jeg skulle ha et møte med den øverste sjefen for bedriften, altså, eieren av bedriften, for å redegjøre for synspunktene mine. Samtidig sa han at jeg kunne regne med at han (øverste sjefen) kom til å hudflette meg og hakke på meg. Begynte nesten å grine på jobb, bare fordi han hele tiden skal ødelegge for meg. Føles iallfall slik. Irriterende at det skal gå utover meg at HAN ikke kan jobben sin.

Men men. Gjør uansett godt med fri. Gruer meg litt til jeg skal tilbake på jobb. Vet ikke hva han har sagt til de andre, eller hva han sier til meg når han ser meg. (Han har en stygg vane til å snakke stygt om andre ansatte når de ikke selv er tilstede. En gang kalte han en for: "fittekjerring", fordi hun hadde bestilt feil antall av en vare. Kan ikke akkurat si opp jobben heller, for vel, it pays the bills. Dessuten er det en koselig plass, utenom sjefen. ) Var å leverte sykemelding dagen etter på pulten hans på jobb, men har enda ikke fått noe svar fra han. Får ta det som det kommer.

Blir skikkelig provosert her jeg sitter å skriver.. Merker at sinnet begynner å bygge seg opp, hehe.

Kanskje jeg kan ta meg en tur på fjellet i morgen? Hmm, høres bra ut. Mest sannsynlig gidder jeg ikke når jeg står opp i morgen, er som regel slik. Tror jeg får sove litt på det:) Har iallfall fått luftet litt tanker nå!:)

edit: skrivefeil

Endret av JulieB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest JulieB

06.05.09 Kl. 19.45

I dag har jeg enda ikke vært ute av leiligheten. Var egentlig på vei ut isted sammen med kjæresten min, men da jeg stod på badet for å gjøre meg klar til å gå ut, fikk jeg et lite deppe øyeblikk. Følte meg bare skikkelig stygg og kvisete. Prøvde å fikse det med litt sminke, men så bare verre ut. Følte meg bare skikkelig grusom, så gikk å la meg nedpå istedet.

Nå sitter jeg her å vurderer om jeg skal ta green peel for å forbedre huden min. Har tatt endel solarium i det siste, delvis fordi vi skal til syden om en måned, men mest fordi jeg har funnet ut at huden min faktisk ser mye bedre ut etter solarium, mye mindre kviser, men likevel er det jo ikke bra for huden. Dilemma det der altså.. Har vurdert å gå til innkjøp av ansiktssolarium, slik at jeg ikke utsetter hele kroppen for all strålingen, men foreløpig har det bare blitt med tanken. Synes det virker litt stress å kjøpe fra USA. Typisk at det ikke funker ordentlig eller tar 100 år før jeg får det. Bestilte noe hudgreier fra UK rett etter jul, etter at jeg hadde fått beskjed fra en hudpleier om at jeg hadde en hudsykdom (veldig festlig, ja..), og tok sikkert 2 mnder før jeg fikk det i posten.. Sykt irriterende.

Ellers så gikk jeg hjem på besøk til mamma og Tassen (hunden min) i går. Var kjempe koselig å se de. Mest gøy av alt var å se reaksjonene deres. Hehe. Koselig var det iallfall. Gikk hjem igjen også. Brukte totalt 1,5 time på å gå fram og tilbake. *stolt* Eneste kjipe var at jeg fikk en gigantisk vannblemme på helen når jeg kom hjem igjen. Festlig!

Meg og mamma skal forresten på shopping på lørdag, blir koselig. Meg og mamma har ufattelig mye bedre forhold etter at jeg flyttet ut nå i vår, enn før. Tror vi gikk hverandre ganske mye på nervene når vi bodde så tett oppi hverandre. Men uansett, glad for at vi har så bra forhold nå:)

Nå straks skal jeg og kjæresten spise middag. Kyllingfilet, potetstappe og kremet kyllingsaus. Nam, nam, naaam! Bare synd vi ikke har NOEN TV-kanaler, og har sett absolutt alle serier vi har på dataen.. Men vi overlever nok!;)

Endret av JulieB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JulieB

08.05.09 Kl. 22.

I dag har vært en fin dag! Lillebroren til kjæresten hadde bursdag i dag, så han var innom en tur før i dag, før vi sammen dro opp til faren til kjæresten og samboeren hans, for å spise middag. Spiste taco, og det var meeeget godt, ja. Spiste 2 tacolefser og et skjell, men kunne sikkert ha spist 10 (helt seriøst!). Til dessert fikk vi is. Men ikke bare is, nei. Is MED peanøtter, M's og Non Stop, i tillegg til allslags sauser osv. Kjempe nam! Sitter her og er superfristet til å løpe bort på butikken for å kjøpe meg en boks med is og peanøtter og bare fråtse totalt mens kjæresten min er på nattevakt. Er egentlig på diett, og det har gått veldig fint hittil, men så kommer søtsuget snikende.. Prøver så godt jeg kan å stå imot, men hver helg er det en ny kamp for å stå i mot, noen ganger klarer jeg det, noen ganger ikke. Som regel ikke. Og hver mandag er det på 'an igjen med diett. Egentlig et mareritt, men er dessverre fanget i en ond sirkel som jeg ikke kommer meg utav, selv om jeg prøver og prøver! Spiser sunt og variert, før jeg plutselig blir helt gal etter noe søtt å spise. Og når det først er gjort, at jeg har spist noe usunt, tenker jeg at: "jaja, nå har jeg ødelagt alt uansett, så da er det bare til å fråtse!", selv om det ikke gjør ting bedre akkurat. Ahh.. a true nightmare!

Jaja, så sånn var det. Kanskje ikke en flott dag likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Så søt at du skriver dato og klokkeslett når det allikavel kommer opp når du poster innlegget :fnise:

TACO!! :hoppe::sikle: Guuu det er lenge siden jeg har spist, helledussen, det MÅ jeg ha imorgen! :jepp:

Jeg og er sånn, når jeg skal bli sunn, og spiser masse sunn mat. Så kan det gå et par dager, så får jeg lyst på sjokolade eller smågodt. Så kjøper jeg det, og tenker "ok, jeg skal kun spise litt" å ender jeg opp med at jeg fråtser til de grader og så og si slikker snopepapiret :sjenert: Huffa meg asså! Men jeg SKAL klare å kute ut, ihvertfall kutte ned på snoperiet. Vanskelig :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

:vinke:

Det er veldig søtt at du skriver dato og klokkeslett ja. :fnise:

Huff så kjip sjef du har. Jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen din. Har hatt en slik sjef selv, og det var ikke noe hyggelig. :klemmer:

Taco er kjempegodt, men dessverre er jeg den enste i familien og vennekretsen som foretrekker tacoskjell fremfor tacolefser. Det blir på en måte ikke ekte taco uten skjellene. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...