Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

- Sex i taxien. Hvor vanlig er det? Trodde det var normalt å vente til man kom hjem, jeg.

- Når de går to skritt unna de andre for å snakke "alene".

- Serier som House og Gray's Anatomy der legene diskuterer private ting eller krangler foran pasienten om ting som ikke en gang har med pasienten å gjøre. Det er så ufattelig irriterende og urealistisk... 

- Overanalysering. Dette skjer ofte i House og spesielt Wilson liker å overanalysere alt House gjør eller sier. Har aldri opplevd at noen har prøvd å tolke alt jeg gjør og sier. :bond:Ellers er det en god serie hehe.

Filmverdenen er merkelig! :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som har veldig mye penger, er attraktive / kjekke og populære, er ALLTID noen veldig store "douchebags" mot alle andre! :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At nesten alle kvinnelige karakterer i The walking dead går i tighte bukser og utringede tighte topper. Ikke så veldig praktisk og ikke så veldig realistisk med tanke på hvordan de lever.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når mann og kvinne møtes og avtaler date på fredag kveld.  Ingen har utvekslet mobilnummer eller noe. Likevel vet begge når og hvor de skal møtes helt automatisk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, DreamOn skrev:

Når mann og kvinne møtes og avtaler date på fredag kveld.  Ingen har utvekslet mobilnummer eller noe. Likevel vet begge når og hvor de skal møtes helt automatisk. 

Jepp!

Eller dersom fleire venninner bestemmer seg for å stikke på byen en ettermiddag / kveld, så behøver man viss nok aldri å avtale når og hvor de egentlig skal møtes! Men alle sammen klarer (merkelig nok!) å komme omtrent samtidig, til nøyaktig samme sted! :ohmy:

Anonymkode: d67d8...c8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Saturday, October 22, 2016 den 15.10, honnipuff skrev:

- Sex i taxien. Hvor vanlig er det? Trodde det var normalt å vente til man kom hjem, jeg.

- Når de går to skritt unna de andre for å snakke "alene".

- Serier som House og Gray's Anatomy der legene diskuterer private ting eller krangler foran pasienten om ting som ikke en gang har med pasienten å gjøre. Det er så ufattelig irriterende og urealistisk... 

- Overanalysering. Dette skjer ofte i House og spesielt Wilson liker å overanalysere alt House gjør eller sier. Har aldri opplevd at noen har prøvd å tolke alt jeg gjør og sier. :bond:Ellers er det en god serie hehe.

Filmverdenen er merkelig! :ler:

Ja og når de går to skritt unna eller snur seg for å prate/krangle så er det ingen som hører dem..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer på en til. Mange skuespillere er elendig på hysterisk hulkegråting. Det ser/høres ut som de har latterkrampe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I krim-serier som CSI og NCIS (og lignende tv-serier) hvor det blir gjennomført  obduksjon av noen som har blitt myrdet. Men de folkene som gjennomfører slike undersøkelser, bare børster litt gjennom håret for å sjekke etter fiber og partikler.

I virkeligheten blir jo selvfølgelig alt håret barbert vekk, for å sjekke etter blant annet blåmerker og arr. Før hodet blir åpnet, for å ta en liten kikk på hjernen..

Anonymkode: d67d8...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mest morsomt egentlig, men vet at folk irriterer seg over det. Dubbing. :) 

Anonymkode: c577e...50a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎01‎.‎11‎.‎2016 den 22.30, AnonymBruker skrev:

 Dette er mest morsomt egentlig, men vet at folk irriterer seg over det. Dubbing. :) 

 Anonymkode: c577e...50a

Eller dersom under-tekstene ikke blir oversatt skikkelig. Jeg husker en film, hvor en person skulle løpe etter noen. Men det var mange folk som stod i veien, så han ropte (på engelsk) at "get out of the way, get out of the way"

Men på de norske tekstene så ble dette oversatt med BINGO. BINGO. BINGO. BINGO! :ohmy:

Anonymkode: 3b27c...704

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller dersom under-tekstene ikke blir oversatt skikkelig. Jeg husker en film, hvor en person skulle løpe etter noen. Men det var mange folk som stod i veien, så han ropte (på engelsk) at "get out of the way, get out of the way"

Men på de norske tekstene så ble dette oversatt med BINGO. BINGO. BINGO. BINGO! :ohmy:

Anonymkode: 3b27c...704

Herregud xD Jeg så på en serie hvor en av dem sa :" i didn't know you spoke Spanish" og det ble oversatt til :"jeg visste ikke at du kunne fransk" -.- Eller når de ikke vet hva oversettelsen er og skriver det engelske ordet istedenfor det norske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Brimi skrev:

Herregud xD Jeg så på en serie hvor en av dem sa :" i didn't know you spoke Spanish" og det ble oversatt til :"jeg visste ikke at du kunne fransk" -.- Eller når de ikke vet hva oversettelsen er og skriver det engelske ordet istedenfor det norske.

Dette minner meg på en TV-serie, hvor en av de kvinnelige karakterene heter Maddie. I en episode gikk ett par andre karakterer bort til henne, og sa "Good morning, Maddie"

Men på norske under-tekster, så ble dette oversatt med "God morgen, Mads!" :ohmy: 

Anonymkode: 3b27c...704

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle noen ganger tro oversetteren brukte Google Translate :dry: Jeg suger i engelsk, men kunne faktisk gjort en bedre jobb!

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eller dersom under-tekstene ikke blir oversatt skikkelig. Jeg husker en film, hvor en person skulle løpe etter noen. Men det var mange folk som stod i veien, så han ropte (på engelsk) at "get out of the way, get out of the way"

Men på de norske tekstene så ble dette oversatt med BINGO. BINGO. BINGO. BINGO! :ohmy:

Anonymkode: 3b27c...704

Bingo???? :hakeslepp: Altså..... hva faen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eugene Onegin

Det som er irriterende er når en person sitter i avhør oss politiet mistenkt for mord og han har et perfekt alibi men han nekter og si hva det er siden det er noe han ikke vil at folk skal vite. Så han vil heller være mistenkt for mord enn og si alibiet sitt.

Som det var i Broadchurch da faren heller ville være mistenkt for å ha drept sønnen sinn enn og si at han hadde hat et forhold med en annen kvinne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de drar en hvit, uskyldig løgn, blir avslørt, men istedet for å innrømme løgnen, vikler de seg inn i et nettverk av nye løgner og usannsynlige situasjoner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en person kommer med en avsløring, feks "jeg er utro" og istedet for å spørre "med hvem" bruker skuespilleren mye tid på å leke detektiv.. Hvorfor ikke bare spørre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...