Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

Dersom en person har ein falsk identitet, og har noen venner, en kjæreste eller noe som bare kjenner ham under denne falske identiteten. En dag forsvinner denne personen sporløst, og vennene / kjæresten kontakter den bedriften / organisasjonen som denne personen hadde påstått at han hadde arbeidet for.

Men de folkene som de snakker med i bedriften / organisasjonen, påstår at denne personen aldri har arbeidet der noensinne. Men de behøver aldri å søke gjennom noen oversikt over alle ansatte eller noe som helst. Selv om det finnes ett par hundre (eller ett par tusen) ansatte der, så kan de med en gang si at det aldri har vært noen som helst person med det navnet ansatt der....

Anonymkode: 3b27c...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest The damned

At i noen serier,som The Fosters,så skal de alltid kutte samtaler hvor personen som blir fortalt noe tar en lang pause med bekymret ansikt, tenkende ansikt eller rett før de skal si noe. Akkurat da kutter de samtalen, og ofte får man ikke se resten av samtalen. Man får bare se at de snakker om det i ettertid. De gjør det vel for at det skal være spennende og folk skal lure på hva de kommer til å si, men det er litt irriterende og virker litt falskt når det skjer hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det har blitt sagt før (mulig til og med jeg har sagt det før), men når de bytter skuespiller midt i en serie (Jesus i The Fosters og Aunt Viv i Fresh Prince of Bel Air for eksempel). Ødelegger hele serien for meg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer når de lager mat og smaker på maten med øsen og får andre til å smake, deretter tar de øsen tilbake i kasserollen. Æsj..

Anonymkode: aec72...0a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, acetosella skrev:

Vet ikke om det har blitt sagt før (mulig til og med jeg har sagt det før), men når de bytter skuespiller midt i en serie (Jesus i The Fosters og Aunt Viv i Fresh Prince of Bel Air for eksempel). Ødelegger hele serien for meg..

Hææ. Bytter de ut Jesus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, acetosella skrev:

Vet ikke om det har blitt sagt før (mulig til og med jeg har sagt det før), men når de bytter skuespiller midt i en serie (Jesus i The Fosters og Aunt Viv i Fresh Prince of Bel Air for eksempel). Ødelegger hele serien for meg..

Akkurat det skjer sjeldent uten grunn. 

Anonymkode: 386d3...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den Tuesday, August 30, 2016 at 10.00, AnonymBruker skrev:

Ja men det er faktisk en grunn til at det er slik. 

Anonymkode: 31f38...a00

Ja jeg tenker og det men... hva er grunnen? Er jo ikke alltid det er slik. I 7th heaven for eksempel er de ganske like i alderen de spiller i virkeligheten og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Maleficenta skrev:

Hææ. Bytter de ut Jesus?

Jaa, med en skikkelig dårlig skuespiller :(( Ødela hele serien....

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det skjer sjeldent uten grunn. 

Anonymkode: 386d3...046

Er klar over det, men tråden handler om ting som irriterer oss med ting som skjer i serier og filmer. Vet at det var krangling mellom både Jesus og crewet, og mellom Vivian og resten av crewet i seriene, men det er fortsatt sykt irriterende...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iriiterende når skuespillere tydelig er mye eldre enn de de skal framstå som . Man ser lett om en kvinne som skal spille 18 år er eldre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Charlemagne skrev:

Mellom 90% og 95% av de ting dere skriver irriterer dere er bagateller. 

Ja og hva så? Tv serier i seg selv er bagateller. Tråden handler om å irritere seg nettopp over bagateller. Så da må det jo være lov.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Charlemagne
Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Ja og hva så? Tv serier i seg selv er bagateller. Tråden handler om å irritere seg nettopp over bagateller. Så da må det jo være lov.

Jeg synes bare det er idiotisk og irritere seg over bagateller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Charlemagne skrev:

Jeg synes bare det er idiotisk og irritere seg over bagateller.

Da burde du ikke gått inn i denne tråden da eller??

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Charlemagne skrev:

Jeg synes bare det er idiotisk og irritere seg over bagateller.

Du synes det er idiotisk? Vil det si at du............ IRRITERER deg over det?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, visp skrev:

Du synes det er idiotisk? Vil det si at du............ IRRITERER deg over det?

Da kan han jo opprette en egen tråd.  

Den kan hete:  ting som irriterer med folk og ting som irriterer seg over ting de gjør i film og tv-serier. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, DreamOn skrev:

Da kan han jo opprette en egen tråd.  

Den kan hete:  ting som irriterer med folk og ting som irriterer seg over ting de gjør i film og tv-serier. :fnise:

Haha, tror det hadde gjort seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje denne er nevnt før. Men det er irriterende når alle har forsovet seg og har dritdårlig tid, så lager de likevel den voldsomme frokosten med pannekaker ogg det er dekt på skikkelig fint. Så setter folk seg ned for å spise, men de får ikke tatt en bit for nei nå må vi skynde oss å komme oss avgårde. Men den frokosten. Den rakk de å lage

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...