Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

Og nakenhet i alt av filmer og serier. Uten noen grunn. Bare presses inn i filmen så gutta har noe å se på?

 

At filmene no varer 2.1/2-3 timer i forhold til 1.1/2-2 timer før . Spesielt om man er på kino,ingen pauset og man må på do. Men må jo få md seg alt..hehe

Anonymkode: f0c15...901

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og nakenhet i alt av filmer og serier. Uten noen grunn. Bare presses inn i filmen så gutta har noe å se på?

Anonymkode: f0c15...901

De aller fleste filmer er uten nakenhet. 

Anonymkode: 76bd0...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Liker heltefilmer, men når damene som er spinkle små overmanner og er sterkere,smarte,flinkere og bedre til ALT enn feks hulken.. omg... så tragisk. JA jeg liker damer som superhelter.men noen ganger... 😂

Anonymkode: f0c15...901

Det er fordi kvinner er bedre, smartere, flinkere og sterke enn menn i alt.

Anonymkode: 76bd0...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, LeilaS skrev:

Enig. Dette skjer ofte. De står bak et hjørne eller noe, og når de kysser kommer det noen som får det med seg. Så skal de sjekke inn på hotell og når hun banker på døra, så kommer det en bekjent som får det med seg. Så begynner de å kline før de har fått lukket døra 🙄

Hahah ja. Klassiker. 

Anonymkode: f9350...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Liker heltefilmer, men når damene som er spinkle små overmanner og er sterkere,smarte,flinkere og bedre til ALT enn feks hulken.. omg... så tragisk. JA jeg liker damer som superhelter.men noen ganger... 😂

Anonymkode: f0c15...901

Det er jo fordi de har superkrefter. Styrken de har samsvarer ikke med kroppen deres. Dette er jo litt av greia med slike filmer. De ser ut som helt vanlige folk, men er supersterke eller har andre typer krefter. 

Anonymkode: 7fc2b...04f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når de sloss i en brennende bygning så her det ikke røyk der. Sikten er god og kamphanene er ikke plaget av redusert syn pga rennende øyne. Og de sloss i evigheter, selv om de fleste vet at at røyken er det dødeligste i en brann. De kommer kanskje med ett og annet host. Og hvis noen faktisk dør, så er det av brannskader, ikke surstoffmangel.

Anonymkode: 8a12b...33f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg at man ennå ikke har sett dattera til Howard og Bernadette i the big bang theory. Er så unaturlig! Er jo vanlig å vise babyen i serier og at den har en liten rolle.

 Og nå er hun gravid igjen, dårlig skrevet. Hvorfor gi serien enda en baby når de ikke har budsjett eller ork til å inkludere dem.

generelt med serier: 

hvorfor går de inne med sko?

hvorfor spiser de ikke maten når de spise? De løfter den bare opp med gaffelen, eller pirker i maten.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Cyndaquil skrev:

Irriterer meg at man ennå ikke har sett dattera til Howard og Bernadette i the big bang theory. Er så unaturlig! Er jo vanlig å vise babyen i serier og at den har en liten rolle.

 Og nå er hun gravid igjen, dårlig skrevet. Hvorfor gi serien enda en baby når de ikke har budsjett eller ork til å inkludere dem.

generelt med serier: 

hvorfor går de inne med sko?

hvorfor spiser de ikke maten når de spise? De løfter den bare opp med gaffelen, eller pirker i maten.

 

Grunnen til at hun er gravid i serien nå, er at hun er gravid i virkeligheten. Det er greit å skrive det inn i serien så det ikke blir som i en episode av How I Met Your Mother der Alyson Hannigan sto bak blomsterpotter og store skilt gjennom hele episoden (en om Haloween, tror jeg)

Det med skoene og maten er det svart på flere ganger i tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cyndaquil skrev:

Irriterer meg at man ennå ikke har sett dattera til Howard og Bernadette i the big bang theory. Er så unaturlig! Er jo vanlig å vise babyen i serier og at den har en liten rolle.

 

 

De gjør vel som med Vera i Cheers og Maris i Frasier. De har en karakter som man aldri ser

 

Noe jeg synes er helt greit.

Anonymkode: a2205...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cyndaquil skrev:

Irriterer meg at man ennå ikke har sett dattera til Howard og Bernadette i the big bang theory. Er så unaturlig! Er jo vanlig å vise babyen i serier og at den har en liten rolle.

 Og nå er hun gravid igjen, dårlig skrevet. Hvorfor gi serien enda en baby når de ikke har budsjett eller ork til å inkludere dem.

generelt med serier: 

hvorfor går de inne med sko?

hvorfor spiser de ikke maten når de spise? De løfter den bare opp med gaffelen, eller pirker i maten.

 

De går med sko inne i USA, på de engelske øyer og i en rekke andre land.   Det virker nesten særnorsk å ta av seg skoene i verdenssammenheng.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Cyndaquil said:

Irriterer meg at man ennå ikke har sett dattera til Howard og Bernadette i the big bang theory. Er så unaturlig! Er jo vanlig å vise babyen i serier og at den har en liten rolle.

 Og nå er hun gravid igjen, dårlig skrevet. Hvorfor gi serien enda en baby når de ikke har budsjett eller ork til å inkludere dem.

generelt med serier: 

hvorfor går de inne med sko?

hvorfor spiser de ikke maten når de spise? De løfter den bare opp med gaffelen, eller pirker i maten.

 

Jeg skjønner at de velger å ikke ha med en baby under innspillingene, særlig med tanke på at de gjøres live med publikum. Synes stort sett de har løst det veldig greit, selv om jeg synes det er litt pussig i den episoden der de leverer henne i barnehagen. Graviditeten er, som nevnt over, skrevet inn fordi skuespilleren er gravid.

Vi så forresten ytterst sjelden Howards mor i serien, og aldri ansiktet hennes. 

Anonymkode: f6b3d...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.12.2017 den 20.48, missmcbeal skrev:

Noe av det rareste med Sex and the city er jo at de gjennom 6 sesonger aldri feirer jul. Vi hører aldri noe om familien til Carrie. Men pussig nok nesten alle de andres familier i serien. 

Det ble nevnt en gang i forbifarten at Carries far hadde forlatt familien da hun var 4 eller 5 år, og at hun levde sammen med moren sin frem til hun til flyttet til New York. Men i den andre serien om Carrie, så var det plutselig moren som var fraværende/borte, og hun bodde sammen med faren og broren sin. Synes det var forvirrende, alt sammen.

Anonymkode: bd070...e9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ble nevnt en gang i forbifarten at Carries far hadde forlatt familien da hun var 4 eller 5 år, og at hun levde sammen med moren sin frem til hun til flyttet til New York. Men i den andre serien om Carrie, så var det plutselig moren som var fraværende/borte, og hun bodde sammen med faren og broren sin. Synes det var forvirrende, alt sammen.

Anonymkode: bd070...e9b

Ikke fått med meg noe av dette selv om jeg har sett sexand the city x antall ganger.

Anyway ja det er snodig at de ikke feirej jul noen gang. De feirer jo nyttår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.12.2017 den 20.48, missmcbeal skrev:

Noe av det rareste med Sex and the city er jo at de gjennom 6 sesonger aldri feirer jul. Vi hører aldri noe om familien til Carrie. Men pussig nok nesten alle de andres familier i serien. 

Jeg har sett moren til Steve, som er gift med Miranda. Men jeg kan ærlig talt ikke huske foreldrene eller søsken til noen av de andre jentene i serien? Hvilke er det du husker? Har sett serien både på dvd og på tv, utallige repriser også, men noen familie utover sine kjærester/ektefeller og Steves mor kan jeg ikke huske å ha sett, nei, ikke for noen av de fire jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Million skrev:

Jeg har sett moren til Steve, som er gift med Miranda. Men jeg kan ærlig talt ikke huske foreldrene eller søsken til noen av de andre jentene i serien? Hvilke er det du husker? Har sett serien både på dvd og på tv, utallige repriser også, men noen familie utover sine kjærester/ektefeller og Steves mor kan jeg ikke huske å ha sett, nei, ikke for noen av de fire jentene.

Charlotte har iallfall besøk av broren en gang. Samantha ligger jo med broren hennes. Miranda sin mor dør, og hun og vennene drar jo i begravelse til familien ut i hyttiheita, der "ser" vi noen av de andre familiemedlemmene. Samantha kan jeg ikke huske å ha sett noe til familie... 

Både Charlotte, Miranda og Carrie gifter seg jo i løpet av serien eller i filmene, og likevel ser vi lite til familiene deres i bryllupene. Mens f.eks. Charlottes svigermor Bunny er jo veldig fremtredende i serien :P Det er litt pussig, og som du sier, Mirandes svigermor også. Vi hører ingenting om Carries familie når Carrie skal gifte seg for første gang i første filmen, man bare snakker om hvor mange bryllupsgjester det er. Men så kom jo aldri det store bryllupet så langt, og siden ble det jo tinghuset. Men om de hadde gifta seg som først tenkt, tviler jeg på at vi hadde fått sett noe til Carries familie da heller :P

På 18.12.2017 den 9.52, AnonymBruker skrev:

Det ble nevnt en gang i forbifarten at Carries far hadde forlatt familien da hun var 4 eller 5 år, og at hun levde sammen med moren sin frem til hun til flyttet til New York. Men i den andre serien om Carrie, så var det plutselig moren som var fraværende/borte, og hun bodde sammen med faren og broren sin. Synes det var forvirrende, alt sammen.

Anonymkode: bd070...e9b

Ja stemmer det, det sa hun vel når hun var med han der Freud-fyren som snakka om Daddy Issues i Vogue :P Jeg har også sett Carrie Dairies og der er jo faren en kjempeviktig figur. Litt dumt at de to seriene ikke henger sammen. Eller om søsteren hun har i Carrie Dairies.

17 timer siden, Maleficenta skrev:

Ikke fått med meg noe av dette selv om jeg har sett sexand the city x antall ganger.

Anyway ja det er snodig at de ikke feirej jul noen gang. De feirer jo nyttår

Ja, og nyttår feirer de vel bare i første filmen? Virker som de alltid glatt hopper over juletida i serien. Sikkert fordi de konsentrerer seg så lite om familie i serien at det hadde blitt vanskelig å skrive manus om det. Jeg kan se den absolutt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At alle feirer jul, thanksgiving og andre typiske familiehøytider med vennegjengen, i stedet for med slekta. Det er bare teit. 

Kjønnsstereotypene. Og om de avviker fra kjønnsstereotypene, så blir det poengtert så voldsomt, og det er nesten alltid da hovedpoenget i hele serien. 

Anonymkode: d23c4...353

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At alle feirer jul, thanksgiving og andre typiske familiehøytider med vennegjengen, i stedet for med slekta. Det er bare teit. 

Kjønnsstereotypene. Og om de avviker fra kjønnsstereotypene, så blir det poengtert så voldsomt, og det er nesten alltid da hovedpoenget i hele serien. 

Anonymkode: d23c4...353

De har jo litt amvivalent forhold til familien sin gjerne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Maleficenta skrev:

De har jo litt amvivalent forhold til familien sin gjerne...

Ikke samtlige personer i tilnærmet lik samtlige serier. Det er minst like rart som å feire med venner. 

Anonymkode: d23c4...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, December 06, 2017 den 15.30, AnonymBruker skrev:

Og nakenhet i alt av filmer og serier. Uten noen grunn. Bare presses inn i filmen så gutta har noe å se på?

At filmene no varer 2.1/2-3 timer i forhold til 1.1/2-2 timer før . Spesielt om man er på kino,ingen pauset og man må på do. Men må jo få md seg alt..hehe

Anonymkode: f0c15...901

Hva med alle mannfolkene aom sprader rundt i bar overkropp, fordi kvinnene skal ha noe å titte på? :P 

Anonymkode: 3b27c...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...