Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De finnes men det er enklere å bruke voksne siden da slipper man og forholde seg til lovene som gjelder når mindreårige skuespillere brukes. 

Anonymkode: b8193...665

Jeg synes bare at det ser litt merkelig ut, med skuespillere som helt tydelig er betraktelig eldre enn det dem liksom skal spille! :nisse:

Anonymkode: 3b27c...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes bare at det ser litt merkelig ut, med skuespillere som helt tydelig er betraktelig eldre enn det dem liksom skal spille! :nisse:

Anonymkode: 3b27c...704

Enig, men det er jo ikke bare det at de ser eldre ut ofte har de jo livserfaring på lik linje med folk i 30-40 årene. 

Anonymkode: b8193...665

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det fremdeles mases i denn tråden om at det irriterer at folk går med sko inne. 

Er det ikke på tide å våkne? I mesteparten av verden går folk med sko inne. Norge er helt klart et knøttlite unntak, med knappe 5 mill. mennesker. Sammen med et par andre mikroskopiske land. 

Det betyr altså at mange, mange hundretalls av millioner av mennesker går med sko inne. 

Så er det ikke bare å akseptere det? 

Anonymkode: 2e7f1...d9f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som løper fort i høyhælte sko.

Kvinner som bare venter på å bli reddet av helten og ikke klarer å redde seg selv. Savner flere sterke kvinnerkarakter i filmer, spesielt i action-filmer. Det er noen kvinner i filmer som er sånn, men ikke alle.

Barn som oppfører seg veslevoksent. 

 

Anonymkode: 131a3...90f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser at det fremdeles mases i denn tråden om at det irriterer at folk går med sko inne. 

Er det ikke på tide å våkne? I mesteparten av verden går folk med sko inne. Norge er helt klart et knøttlite unntak, med knappe 5 mill. mennesker. Sammen med et par andre mikroskopiske land. 

Det betyr altså at mange, mange hundretalls av millioner av mennesker går med sko inne. 

Så er det ikke bare å akseptere det? 

Anonymkode: 2e7f1...d9f

Aldri i verden, det er innmari uhygienisk, så starter en verdensomspennende bevegelse for å få folk til å ta av skoa inne. Spre ordet! Takk. 

Anonymkode: 10494...302

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende at det er en trend med å filme i mørket, mørke rom, ansikt i skyggen så du ser søren meg ikke hvem det er og blir sittende og gjette. Elektrisiteten er oppfunnet, og ledlyspærer virker lenge!  

Anonymkode: 10494...302

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser at det fremdeles mases i denn tråden om at det irriterer at folk går med sko inne. 

Er det ikke på tide å våkne? I mesteparten av verden går folk med sko inne. Norge er helt klart et knøttlite unntak, med knappe 5 mill. mennesker. Sammen med et par andre mikroskopiske land. 

Det betyr altså at mange, mange hundretalls av millioner av mennesker går med sko inne. 

Så er det ikke bare å akseptere det? 

Anonymkode: 2e7f1...d9f

Jeg kan akseptere det, men jeg forstår det IKKE.  De må ha utrolig skitne gulv, spesielt i de landene som har lignende klima som oss.   Også skjønner jeg ikke at de velger å bruke sko når de kan la vær, det er jo utrolig mye mer komfortabelt og luftig for foten å gå uten sko eller i et par løse tøfler. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri i verden, det er innmari uhygienisk, så starter en verdensomspennende bevegelse for å få folk til å ta av skoa inne. Spre ordet! Takk. 

Anonymkode: 10494...302

Det kommer an på hva slags sko det er. Ingen går vel inn med sølete sko, arbeidssko, joggesko osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mystix skrev:

Jeg kan akseptere det, men jeg forstår det IKKE.  De må ha utrolig skitne gulv, spesielt i de landene som har lignende klima som oss.   Også skjønner jeg ikke at de velger å bruke sko når de kan la vær, det er jo utrolig mye mer komfortabelt og luftig for foten å gå uten sko eller i et par løse tøfler. 

Nei, gulvene er ikke skitne. Det er vanlig å sveipe over med kost flere ganger daglig. Hehe, og det er ikke mange land som har lignende klima som i Norge. 

Men jeg må få si at jeg synes det er supersnodig når jeg skal kjapt innom noen. Tørt vær. Ikke noe snø, skitt, vått. Og jeg sier at jeg har helt rene, tørre sko. Og de nærmest skriker: NEI! Du må ta av deg skoa. Rar norsk skikk.

Anonymkode: 2e7f1...d9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, gulvene er ikke skitne. Det er vanlig å sveipe over med kost flere ganger daglig. Hehe, og det er ikke mange land som har lignende klima som i Norge. 

Men jeg må få si at jeg synes det er supersnodig når jeg skal kjapt innom noen. Tørt vær. Ikke noe snø, skitt, vått. Og jeg sier at jeg har helt rene, tørre sko. Og de nærmest skriker: NEI! Du må ta av deg skoa. Rar norsk skikk.

Anonymkode: 2e7f1...d9f

Man trenger ikke sko inne

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser at det fremdeles mases i denn tråden om at det irriterer at folk går med sko inne. 

Er det ikke på tide å våkne? I mesteparten av verden går folk med sko inne. Norge er helt klart et knøttlite unntak, med knappe 5 mill. mennesker. Sammen med et par andre mikroskopiske land. 

Det betyr altså at mange, mange hundretalls av millioner av mennesker går med sko inne. 

Så er det ikke bare å akseptere det? 

Anonymkode: 2e7f1...d9f

Trodde de tok av sko inne i kina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det ikke stadig vanligere - rundt omkring i verden - å ta av seg skoene inne?

Anonymkode: 5bc67...761

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, gulvene er ikke skitne. Det er vanlig å sveipe over med kost flere ganger daglig. Hehe, og det er ikke mange land som har lignende klima som i Norge. 

Men jeg må få si at jeg synes det er supersnodig når jeg skal kjapt innom noen. Tørt vær. Ikke noe snø, skitt, vått. Og jeg sier at jeg har helt rene, tørre sko. Og de nærmest skriker: NEI! Du må ta av deg skoa. Rar norsk skikk.

Anonymkode: 2e7f1...d9f

I USA er det vanlig å bruke sko inne, og mange av statene der har de vel tilsvarende klima som oss +/-

Anonymkode: b93da...b57

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blir det ikke stadig vanligere - rundt omkring i verden - å ta av seg skoene inne?

Anonymkode: 5bc67...761

Nei. 

Deal with it. 

Anonymkode: 2e7f1...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg når ting ikke stemmer overens. F.eks i once upon a time i sesong 1 står tiden stille. Men ei har adoptert et barn fra den virkelige verden og han blir jo eldre så klart da han ikke er under denne forbannelsen. Likevel er det ingen som har reagert på at kun han har blitt eldre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det irriterer meg at det er så lett å drepe noen på sykehus, særlig intensiven. 

Hele 2012-filmen irriterer meg. For noe møl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Maleficenta skrev:

Irriterer meg når ting ikke stemmer overens. F.eks i once upon a time i sesong 1 står tiden stille. Men ei har adoptert et barn fra den virkelige verden og han blir jo eldre så klart da han ikke er under denne forbannelsen. Likevel er det ingen som har reagert på at kun han har blitt eldre

Det er vel den onde Dronning som har gjort det slik.

Anonymkode: b8193...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel den onde Dronning som har gjort det slik.

Anonymkode: b8193...665

Jo sikkert men likevel. Jeg tenker sånn på skole og sånn. Henry er den eneste som går oppover i klassene mens de andre stpr stille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...