Gå til innhold
Gjest irr

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker   4 099 314 6 284 334
AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har begynt å se på The OC igjen. (Min favoritt serie da jeg gikk på ungdomsskolen) men etter å ha sett nesten ferdig sesong 1, så er det bare så teit! Bare får å ta et eksempel da.

Så Marissa skal til psykolog og kommer i prat med fyr på venterommet. Det er kun de to der. Etter litt prat, så inviterer han henne på en nyttårsfest. Selv om hun og Ryan ble enige om å ta det rolig og ikke feste på nyttårsaften, så takket hun så klart ja. Ryan likte ikke det (forståelig nok) men de dro bort. Oliver som han het begynner på skolen de går på, og hun og han ble skikkelig gode venner. Henger sammen hele tiden. Ryan liker det dårlig, men hun mener på de er jo bare venner og ingen big deal. Etterhvert begynner Ryan å mistenke han er forelsket i Marissa og han virket litt psyko. Marissa mener han må slutte å være så sjalu og ta seg sammen. Hun forsvarer Oliver hele tiden, men det kom frem til slutt han var forelska i henne og han var psyko. Han måtte bli innlagt. 

Så sier Marissa unnskyld og håper de kan fortsette seg som før. Ryan er utrolig skuffet og avviste henne, men de ble jo sammen igjen etterhvert. Hadde kjæresten min takket ja til en festinvitasjon fra en random jente og begynte å henge med henne hele tiden, så hadde jeg blitt ganske pissed 😠

Anonymkode: fae11...0d1

👍🏽😂

Anonymkode: b0303...00e

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 19.8.2017 den 15.14, Maleficenta skrev:

Ikke helt enig. Dessuten så er det jo greien med at man bør tisse etter hver gang for å unngå uvi

Visst dere fortsetter å diskutere dette så vil tråden bli flyttet til seksualitet :fnise:

På 20.8.2017 den 16.59, Mystix skrev:

Typisk i actionfilmer, de farter rundt i dagesvis uten å spise, sove eller skifte klær.

De gjør det off screen

På 20.8.2017 den 17.02, Regn skrev:

De som  går opp på loftet eller rommet og aldri nevnes igjen.

Heh? ;p

At man tilkaller politiet og innen alle politibilene kommer så har man allerede tatt gjerningsmannen. Snakk om bortkastet tid på ressursers 

Anonymkode: 69ad3...12d

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Regn   615 1 484
Regn
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Visst dere fortsetter å diskutere dette så vil tråden bli flyttet til seksualitet :fnise:

De gjør det off screen

Heh? ;p

At man tilkaller politiet og innen alle politibilene kommer så har man allerede tatt gjerningsmannen. Snakk om bortkastet tid på ressursers 

Det er jo et fenomen.

http://www.bingewatched.com/15-tv-characters-that-disappeared-without-explanation/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Regn   615 1 484
Regn
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah trodde du mente loftet bokstavelig talt :P ja er veldig dumt når slikt skjer 

Haha, kunne vært det da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
14 minutter siden, Regn skrev:

Haha, kunne vært det da ;)

Interessant side du linket til, ser hva du mente nå. En liten gutt som gikk opp på loftet og etter 41 år var han fortsatt ikle hørt fra o.O

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Regn   615 1 484
Regn
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Interessant side du linket til, ser hva du mente nå. En liten gutt som gikk opp på loftet og etter 41 år var han fortsatt ikle hørt fra o.O

Ja og det gjentar seg jo på forskjellige måter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
På 22.8.2017 den 19.57, Reader81 skrev:

Det irriterer meg ikke, men jeg har alltid lurt på hvorfor amerikanere avbryter telefonsamtaler abrupt og bare legger på uten å si ha det. Min amerikanske svigerinne sier at de ikke gjør sånn i usa, bare på film.

Jeg sier aldri "ha det" i telefonen. Hvertfall ikke når jeg snakker med nære venner eller familie. Jeg synes egentlig ikke det er så rart, men det avhenger vel bare av hva man er vant til. 

Anonymkode: dccfe...09a

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier aldri "ha det" i telefonen. Hvertfall ikke når jeg snakker med nære venner eller familie. Jeg synes egentlig ikke det er så rart, men det avhenger vel bare av hva man er vant til. 

Anonymkode: dccfe...09a

Hvorfor sier du ikke ha det? Hvirdan avslutter du en tlf samtale?

Anonymkode: a96ab...51f

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

For eksempel i politi-serier, så er det en liten gruppe hovedpersoner som TV-seriene  hovedsaklig skal handle om. I tillegg er det en del statister som bare henger i bakgrunnen og drikker kaffe, eller stort sett snakker i telefonen heile tiden.             

Hvis det er en skyte-episode, så skyter statistene med automatgevær som spytter ut masse ammunisjon i full fart. Men likevel klarer de knapt å holde styr på noen av skurkene. Men så kommer plutselig  hovedpersonene med noen små håndvåpen / pistol. Da klarer disse "hovedpersonene" å plaffe ned alt som er av "bad guys" og redder dagen.    

Men alle de "statistene" er tydeligvis fullstendig  ubrukelige. Selv om de liksom skal ha bedre og større våpen, og er langt flere i antall enn de få hovedpersonene...                    

Anonymkode: 3b27c...704

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden