Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

 Kan vi sette en strek for all diskusjon om om sex og jomfruhinne, og heller snakke om tema for tråden nå? 

 Videre diskusjon for off-topic, kan det vel heller opprettes egne tråder for? 

Anonymkode: 3b27c...704

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Mystix skrev:

Er jo ikke litervis det er snakk om, tar jeg på meg en truse etterpå kommer det ikke flekker på lakenet. 

Men er det ikke ekkelt å skulle sove med en blaut truse? All sæden kommer jo ut igjen og høres ubehagelig ut.

Anonymkode: fae11...0d1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Kan vi sette en strek for all diskusjon om om sex og jomfruhinne, og heller snakke om tema for tråden nå? 

 Videre diskusjon for off-topic, kan det vel heller opprettes egne tråder for? 

Anonymkode: 3b27c...704

Ja du har rett. Gir meg nå :)

Anonymkode: fae11...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de er så jææævla forutsigbare. Da alle følger den samme malen i alle år blir ting lite spesielt til slutt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I amerikanske serier i møtet med en fra "Midtøstenland", alt fra Egypt til Iran, Pakistan og Saudi Arabia, ALLE har samme engelske-midtøsten-aksent! Du hører IKKE forskjell om en er fra Pakistan eller Irak. Alle bruker en "liksom arabisk aksent" med rullende R'er. Irriterende. Særlig for de som vet forskjell på arabisk, persisk og urdu... 

Anonymkode: 0ce1f...945

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I amerikanske serier i møtet med en fra "Midtøstenland", alt fra Egypt til Iran, Pakistan og Saudi Arabia, ALLE har samme engelske-midtøsten-aksent! Du hører IKKE forskjell om en er fra Pakistan eller Irak. Alle bruker en "liksom arabisk aksent" med rullende R'er. Irriterende. Særlig for de som vet forskjell på arabisk, persisk og urdu... 

Anonymkode: 0ce1f...945

Det er det vel mange som ikke vet forskjell på

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I amerikanske serier i møtet med en fra "Midtøstenland", alt fra Egypt til Iran, Pakistan og Saudi Arabia, ALLE har samme engelske-midtøsten-aksent! Du hører IKKE forskjell om en er fra Pakistan eller Irak. Alle bruker en "liksom arabisk aksent" med rullende R'er. Irriterende. Særlig for de som vet forskjell på arabisk, persisk og urdu... 

Anonymkode: 0ce1f...945

De aller fleste vestlige hadde ikke hørt noen forskjell på dette uansett.

Anonymkode: dccfe...09a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest i serier dette gjelder, men alt som bare blir "glemt" og borte vekk. Ett eller annet som skjer som man legger merke til og så plutselig så bare glemmer alle at dette noen sinne har skjedd og snakker aldri om det igjen .. 

Anonymkode: c4858...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2017 den 21.16, AnonymBruker skrev:

Men er det ikke ekkelt å skulle sove med en blaut truse? All sæden kommer jo ut igjen og høres ubehagelig ut.

Anonymkode: fae11...0d1

Hvor mye er det snakk om, en teskje?  Nei, jeg kan fint sove med en liten våt flekk i trusa.  Mesteparten renner ut dagen etter, ikke mens man ligger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen har blitt kidnappet og vært igjennom noe tøft, så trenger de ikke psykolog og går tilbake til sitt vanlige liv relativt fort.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Mystix skrev:

Hvor mye er det snakk om, en teskje?  Nei, jeg kan fint sove med en liten våt flekk i trusa.  Mesteparten renner ut dagen etter, ikke mens man ligger. 

Ikke helt enig. Dessuten så er det jo greien med at man bør tisse etter hver gang for å unngå uvi

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Dersom ein person blir syk skadet og havner på sykehus, eller man dør og skal begraves. 

 Da er det stort sett bare kollegaer fra arbeisplassen som dukker ved sykehuset, eller i begravelsen...

 Tydeligvis veldig få familie-medlemmer som dukker opp da. :P      

Anonymkode: 3b27c...704

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Why are you doing this?!" 

Typisk ved en kriminalitet, type kidnapping, gisler etc. Jeg ser på The Vampire Diaries igjen, og jeg har mistet tellingen på hvor mange ganger Elena Gilbert sier dette. 

Anonymkode: dccfe...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når de lar være å ete. unaturleg.

Anonymkode: 54ad8...ac5

Typisk i actionfilmer, de farter rundt i dagesvis uten å spise, sove eller skifte klær.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mulig det er nevnt tidligere..at alle som skal bruke en PC kan touch å skriver raskere enn det er fysisk mulig å skrive med en form for apekattlignende banking på tastaturet.

Anonymkode: d2528...c02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg ikke, men jeg har alltid lurt på hvorfor amerikanere avbryter telefonsamtaler abrupt og bare legger på uten å si ha det. Min amerikanske svigerinne sier at de ikke gjør sånn i usa, bare på film.

Endret av Reader81
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å se på The OC igjen. (Min favoritt serie da jeg gikk på ungdomsskolen) men etter å ha sett nesten ferdig sesong 1, så er det bare så teit! Bare får å ta et eksempel da.

Så Marissa skal til psykolog og kommer i prat med fyr på venterommet. Det er kun de to der. Etter litt prat, så inviterer han henne på en nyttårsfest. Selv om hun og Ryan ble enige om å ta det rolig og ikke feste på nyttårsaften, så takket hun så klart ja. Ryan likte ikke det (forståelig nok) men de dro bort. Oliver som han het begynner på skolen de går på, og hun og han ble skikkelig gode venner. Henger sammen hele tiden. Ryan liker det dårlig, men hun mener på de er jo bare venner og ingen big deal. Etterhvert begynner Ryan å mistenke han er forelsket i Marissa og han virket litt psyko. Marissa mener han må slutte å være så sjalu og ta seg sammen. Hun forsvarer Oliver hele tiden, men det kom frem til slutt han var forelska i henne og han var psyko. Han måtte bli innlagt. 

Så sier Marissa unnskyld og håper de kan fortsette seg som før. Ryan er utrolig skuffet og avviste henne, men de ble jo sammen igjen etterhvert. Hadde kjæresten min takket ja til en festinvitasjon fra en random jente og begynte å henge med henne hele tiden, så hadde jeg blitt ganske pissed 😠

Anonymkode: fae11...0d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...