Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, siden KG er en film eller serie. 

Anonymkode: dccfe...09a

KG the movie, det hadde vært noe. Og ja, det hadde blitt en utrolig irriterende film :laugh:

Anonymkode: d11bd...071

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei Claire er ikke høygravid, Julie Bowen er høygravid. Lær deg forskjellen på skuespiller og karakter.

Anonymkode: 17bd7...8a2

Virkelig? Tror du skjønte hva jeg mente.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart hvor lett det er å få jobb. De trenger ikke å ha noe særlig erfaring innenfor feltet og noen trenger ikke å komme på intervju en gang. De bare får jobb servert på sølvfat  

Private og hemmelige samtaler full offentligheten.  Så er det så klart noen som hører de.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.5.2009 den 13.35, Gjest irr skrev:

da tenker jeg som for eksempel på at de aldri sier "hade" når de legger på røret etter en telefonsamtale.

og at de alltid ber andre gå ut av et rom når noen skal prate, selv om det er 2 som bare skal prate så må de 10 andre gå ut av rommet!

og dette er jo i stort sett alle filmer og serier jeg har sett og ser på!

kommer ikke på mere akkurat nå i farten men det er sikkert mere også!

 

gjør de virkelig sånt i virkeligheten?

 

irriterer meg over det hver gang jeg ser det, altså ikke sånn at jeg irriterer meg grønn på det men nok til at jeg himler med øynene og tenker herregud!

 

noen som kjenner seg igjen og kanskje har noen flere eksempler? :lur:

# Går inn med sko
# I skrekkfilmer og filmer med naturkatastrofer osv finnes det idioter som absolutt MÅ se ut av vinduet, eller gå ut, eller bruke tusen år på å reagere. Sånne folk irriterer vettet av meg.. samme med de som nekter å gjøre som de andre sier for å komme seg unna katastrofer. Som regel dør de idiotene.. beklager. Bruker ikke idioter i dagligtalen min, bare når det gjelder filmer :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de bare ligger i senga etter at de har hatt sex. Enten må vel hun tømme seg på toalettet, eller så har vel han noe gummi som må i søpla? :fnise: Eller finnes det kvinner med vaginaer som absorberer all sperm?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I USA er det jo selvfølgelig veldig mange  mennesker som opprinnelig kommer fra Latin-Amerika, eller som er afro-amerikanere. Men i amerikanske filmer og TV-serier er det veldig mange slike skuespillere som spiller for eksempel dommer, statsadvokat eller aktor under rettsaker, eller som spiller politifolk sheriff.                                          

Men andelen latin-amerikanere eller afro-amerikanere som har slike høyere  stillinger står vel ikke akkurat i stil med hvordan dette ser ut i amerikanske filmer og TV-serier... 

Anonymkode: 3b27c...704

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er mange som slipper fengsel. De brstikker dommeren, klarer å fjerne alt av bevis osv.

Mange låser verken bildøra og ytterdøra. 

Anonymkode: a96ab...51f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2017 den 21.41, AnonymBruker skrev:

I USA er det jo selvfølgelig veldig mange  mennesker som opprinnelig kommer fra Latin-Amerika, eller som er afro-amerikanere. Men i amerikanske filmer og TV-serier er det veldig mange slike skuespillere som spiller for eksempel dommer, statsadvokat eller aktor under rettsaker, eller som spiller politifolk sheriff.                                          

Men andelen latin-amerikanere eller afro-amerikanere som har slike høyere  stillinger står vel ikke akkurat i stil med hvordan dette ser ut i amerikanske filmer og TV-serier... 

Anonymkode: 3b27c...704

Det gjør det da vel. Finnes mange, mange afro-amerikanere og latinoer som har slike høye stillinger. USA har en stor afro -og latin-amerikansk middelklasse så det er da ikke så overraskende.

Anonymkode: 2a5b0...4bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2017 den 12.34, AnonymBruker skrev:

At det er mange som slipper fengsel. De brstikker dommeren, klarer å fjerne alt av bevis osv.

Mange låser verken bildøra og ytterdøra. 

Anonymkode: a96ab...51f

..eller de er helten i historien. Da kan man av en eller annen grunn plaffe ned en haug med badguys, og livet til helten går videre akkurat som før (etter medaljeoverrekkelsen).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør det da vel. Finnes mange, mange afro-amerikanere og latinoer som har slike høye stillinger. USA har en stor afro -og latin-amerikansk middelklasse så det er da ikke så overraskende.

Anonymkode: 2a5b0...4bc

Selvfølgelig finnes det for eksempel afro-amerikanske advokater eller dommere.... 

Men andelen afro-amerikanere som har slike høyere stillinger, det står nok ikke helt i stil med slik det kan skje ut som i TV-serier og på filmer.... 

Anonymkode: 3b27c...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom noen politifolk eller "hemmelig agenter" fra f.eks. CIA eller FBI er på jakt etter en eller annen skummel "bad-guy" 

Men skurkene oppdager at politiet er på jakt etter dem, og kidnapper en av agentene. Så agenten blir bastet og bundet, og skurken begynner å hoverere om de slemme  planene han har lagt. Men skurken tar seg aldri bryet med å ta livet av de politifolkene om følger etter dem. Etterhvert bare går skurken sin vei (og forlater den kidnappede!) for å sette igang med alle de skumle planene sine.

Men personen som de kidnappet blir sittende bundet fast, og klarer etterhvert å komme seg løs. Deretter får denne personen tak i f.eks. en mobiltelefon og informerer alle kollegaene sine i politiet (eller fra FBI / CIA) om de onde planene som skurkene var så vennlige å fortelle alt om, og skryte uhemmet av. Skurken regnet sikkert med at agenten  sannsynligvis ikke ville komme seg løs i tide, og ville ha muligheten til å forhindre det skurken planlegger. Så derfor brydde de seg ikke om å ta hånd om personen, eller kvitte seg med liket... 

Men (suprise! suprise!) "helten" i historien klarer jo selvfølgelig å komme seg løs. Selv om den kriminelle hadde mangfoldige timers forsprang, så rekker "helten" likevel på en eller annen merkelig måte å forklart alle skurkens planer til sine kollegaer, og i tillegg rekker han å komme seg til stedet hvor skurkene skal sette igang med alle de slemme planene sine... 

Anonymkode: 3b27c...704

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2017 den 15.57, AnonymBruker skrev:

Det er en grunn til det er slik. Jeg tror også du vet hva grunnen er.

Anonymkode: 17bd7...8a2

 

På 13.7.2017 den 20.23, AnonymBruker skrev:

Det er ikke samme person, ganske lett å se.

Anonymkode: 17bd7...8a2

 

På 15.7.2017 den 10.28, AnonymBruker skrev:

Nei Claire er ikke høygravid, Julie Bowen er høygravid. Lær deg forskjellen på skuespiller og karakter.

Anonymkode: 17bd7...8a2

 

På 15.7.2017 den 10.45, AnonymBruker skrev:

99% av alt folk irriterer seg over er bagateller. 

Anonymkode: 17bd7...8a2

Du må slutte å pirke borti alle!

Anonymkode: 69ad3...12d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6/2/2017 den 23.53, Mystix skrev:

Det finnes ingen jomfruhinne. 

Jo. Jeg hadde en som spruta utover hele badet der den ble tatt -.- 

Anonymkode: 0ce1f...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo. Jeg hadde en som spruta utover hele badet der den ble tatt -.- 

Anonymkode: 0ce1f...945

Eh.. Heheh... :frkk:

Anonymkode: dccfe...09a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2017 den 21.35, Tibbie skrev:

At de bare ligger i senga etter at de har hatt sex. Enten må vel hun tømme seg på toalettet, eller så har vel han noe gummi som må i søpla? :fnise: Eller finnes det kvinner med vaginaer som absorberer all sperm?

Må man tømme seg i toalettet etter sex??   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 6.8.2017 den 1.21, Mystix skrev:

Må man tømme seg i toalettet etter sex??   

Det som kommer inn må jo komme ut på noe vis. Man kan selvfølgelig tømme seg på lakenet, men da må man sove oppå en våt flekk da. Eller så har man kanskje håndkle under, men det kreves jo noe tørking.

Anonymkode: b334a...685

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn. Enten er de snille og englebarn eller så et de skikkelig drittunger. Verste jeg vet er barn/tenåringer som skal ødelegge forholdet til far og stemor 🙄

Anonymkode: 7737f...709

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.8.2017 den 1.07, AnonymBruker skrev:

Jo. Jeg hadde en som spruta utover hele badet der den ble tatt -.- 

Anonymkode: 0ce1f...945

Hvordan? O.o

Anonymkode: 69ad3...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det som kommer inn må jo komme ut på noe vis. Man kan selvfølgelig tømme seg på lakenet, men da må man sove oppå en våt flekk da. Eller så har man kanskje håndkle under, men det kreves jo noe tørking.

Anonymkode: b334a...685

Er jo ikke litervis det er snakk om, tar jeg på meg en truse etterpå kommer det ikke flekker på lakenet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...