Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

1 time siden, Maleficenta skrev:

Åå har sjelden sett en film eller serie der spontsnabort skjer. De få gangene det skjer er det forøvrig veeeldig dramatisk. Skulle tro st hun som mister holder på å dø av blodtapet. Så dramatisk er det jo ikke + at det faktisk ER veldig vanlig. Så om du ser dette ofte i serier så er det isåfall litt realistisk

Jeg er synes uansett det er kjedelig og irriterende når de blir gravide og har spontanabort 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, smalls skrev:

Jeg er synes uansett det er kjedelig og irriterende når de blir gravide og har spontanabort 

Jeg blir litt "puh, takk og lov for at det ikke kommer et barn", men det beste hadde jo vært om graviditeten aldri hadde skjedd. 

Anonymkode: dccfe...09a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2017 den 18.11, smalls skrev:

Jeg er synes uansett det er kjedelig og irriterende når de blir gravide og har spontanabort 

Det er det ofte en grunn til, sånn btw. Abort er et ekstremt sensitivt tema i USA og noe som helst ikke skal diskuteres offentlig, og for å holde både investorer og et land av semikristne seere fornøyde, så blir ofte spontanabort ansett som en "lovlig" og "naturlig" løsning i en serie/film. Så slipper man selve valget om å vise abort på tv, som er en av de største synder man kan gjøre mange steder i USA. Moralpolitiet har dessverre ofte stort nettverk og mye penger.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overdrevent bruk av trekantdramaer. 

Anonymkode: 17bd7...8a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den utrolig unaturlige og overdrevne spyingen som er i enkelte filmer. Dere vet, der det bare spyles ut. Jeg holder meg som regel unna sånne filmer da jeg synes de generelt er av dårlig kvalitet, men plutselig dukker det opp i tilsynelatende normale filmer også. Hvorfor skjer dette? Tror skaperne at dette er morsomt? 

Anonymkode: dccfe...09a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, skyflakes skrev:

Det er det ofte en grunn til, sånn btw. Abort er et ekstremt sensitivt tema i USA og noe som helst ikke skal diskuteres offentlig, og for å holde både investorer og et land av semikristne seere fornøyde, så blir ofte spontanabort ansett som en "lovlig" og "naturlig" løsning i en serie/film. Så slipper man selve valget om å vise abort på tv, som er en av de største synder man kan gjøre mange steder i USA. Moralpolitiet har dessverre ofte stort nettverk og mye penger.. 

Synd. De burde hatt mer fokus på abort egentlig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når de har sex er det liksom ingen foreplay. De begynner bare rett på puling. Og begge kommer alltid hver gang

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeff?" "Jeff, where are you?" "Jeff?!" "Jeff!!!!" "Jeff, come here!" "Jeff, where are you going?!" "Jeff!" "Jeff" "Jeff" "Jeff"

HOLD KJEFT

Alltid et eller annet ubrukelig kvinnfolk hvis ordforråd inneholder fint lite annet et navnet på en gubbe, som må redde både dagen og kjerringa, fordi hun ikke klarer noe selv.

Eller kvinne som er fanga/kidnappa, og hun har hakk i plata, og henvender seg til kidnapperen "please don't hurt me"/"Please don't kill me", "please" "please" "please"

Ja, for han hører sikkert på det.

Når man leker på veiene i New York; er det ingen bilister der som stopper? Hvis film hadde vært ekte, måtte New York vært verdens farligste plass for fotgjengere. Bare tuting, og bilene forsetter i samme fart

Hvor livsfarlige biler er

Flere ubrukelige kvinnfolk i filmer, som World War Z. Hele verden går til helvete, men drit i det, ungen må ha astmamedisin. Alt dama bryr seg om, er barna, mens mannen redder verden. Klarte ikke se ferdig filmen, pga det. 

Post-apokalyptiske filmer; sminke, klær, fullada våpen og drivstoff er på plass. 

Fødsel er overstått på noen minutter, aldri jordmødre eller noe som sjekker at ting står bra nedentil. Og hvis formodning ting ikke skulle gå bra, må kvinnen være klar til å oppgi livet. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Noe som irritere meg, er at, om noen blir jaget av en bli så løper de rett foran bilen å ikke til siden. Blir de jaget inni et hus løper de opp og ikke ut. 

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Ginavn skrev:

 

Fødsel er overstått på noen minutter, aldri jordmødre eller noe som sjekker at ting står bra nedentil. Og hvis formodning ting ikke skulle gå bra, må kvinnen være klar til å oppgi livet. 

 

 

Nå kan du vel regne med at fødselen varer lenger en det de viser. Filmer varer 90-120 minutter og tv serier fra 22 til 45 minutter som regel. Så du kan ikke akkurat forvente at de skal bruke enorm lang tid på en fødsel.

Anonymkode: 17bd7...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg veldig at når noen skal forklare noe, og har liten tid, roper de: Please, listen to me! I can explain! Just listen, and I will explain it to you, please, please, don't go, I can explain everything" etc og bruker opp all tiden på dette, slik at det blir for sent å forklare. For da har toget gått/vedkommende blitt sint/stukket av el.l. Så blir det mange misforståelser som LETT kunne vært unngått. Hvorfor ikke bare skynde seg og komme med forklaringen med en gang?!

Anonymkode: 34e37...0c3

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7/12/2017 den 16.27, AnonymBruker skrev:

Det irriterer meg veldig at når noen skal forklare noe, og har liten tid, roper de: Please, listen to me! I can explain! Just listen, and I will explain it to you, please, please, don't go, I can explain everything" etc og bruker opp all tiden på dette, slik at det blir for sent å forklare. For da har toget gått/vedkommende blitt sint/stukket av el.l. Så blir det mange misforståelser som LETT kunne vært unngått. Hvorfor ikke bare skynde seg og komme med forklaringen med en gang?!

Anonymkode: 34e37...0c3

Så enig! Herregud, irriterer meg grenseløst at de ikke bare kan komme til poenget med en gang! 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Dette irriterer meg grenseløst. Jeg blir nesten forbannet. Jeg vet at det er litt utenfor denne tråden. Men fortsatt noe som irriterer meg film/TV. 

Sitter å ser Teen Wolf. Greit nok i seg selv det. Men i sesong 5 så kommer det to nye karakterer inn. De er "faste" nykommere. Vet ikke om de blir med videre i serien eller ei. Er ihvertfall faste karakterer i denne sesongen. 
Problemet er. De er så forbaska like at jeg ser ikke forskjellen!!! Har heller aldri sett dem før. Og det gjør det enda verre. 

De er ganske så like utseendemessig. Var den ene korthåret og den andre lang, så hadde det vært enklere. Men neida, de har ganske så like hårfirsyrer også!!! Det er heller ikke noe spesielt med utsende deres. Jeg sier ikke at de er stygge. Mer.. "kjekke unggutter som er ganske så "meh" og lett å glemme"-type utsende. Nøytralt utsende, ikke noe "WOW så blå øyne" eller "oy, den nesen var stor". Ikke noe å huske dem for, på verken godt eller vondt. De er bare... "meh". 

2d3ceddadfd89cff6d745af29df931ce.jpg3cd195b208017f599d122c4ebefc2333--teen-wolf-boys-teen-wolf-cast.jpg
 bad7ec25365c2a1ac72318be3e85e65a--teen-wolf-boys-teen-wolf-dylan.jpg

På det nederste, hvem husker du best av de tre som er i samme bilde? Jo han bakerst, fordi han har et unikt utsende. 
Liksom.. hvordan i helsike tror de at man skal se forskjell på de to? Ikke nok med det, men selve filmen er så mørk. Alt skjer om natten tydeligvis! Så det gjør det jo tusen ganger verre. Jeg sitter her som et spørsmålstegn. Må google for å LESE episoden, i stedet for å se den. For det er så forvirrende når to nye karakterer er så himla like.
Vurderer å bare hoppe av og drit i hele teen wolf. 

dylan-sprayberry-liam-gold-beta-eyes-teen-wolf-season-6-episode-2-superposition.jpg?w=635eca0de7a7f07d9e0b1bfb881ab9563b34eea5e72_hq.jpg
Er det samme person... eller det ikke. Hmm. 

Noen folk er så himla korttenkte, og det irriterer meg :bond:
Slike ting som dette, gjør at jeg blir for irritert til å fortsette å se en film/serie. 
Det å se forskjellen på to personer på et bilde er en ting. I selve serien så er det klin umulig. Ekstra vanskelig når de begge to er ny. Hadde vært noe helt annet hvis han ene var med fra sesong 1. Og den andre kom inn i sesong 5. 

Det er ikke samme person, ganske lett å se.

Anonymkode: 17bd7...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke samme person, ganske lett å se.

Anonymkode: 17bd7...8a2

Hun vet jo godt det ikke er samme person, men hun synes de ligner veldig. Er dette noe å kverulere på?

Anonymkode: fae11...0d1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, Fame skrev:

Irriterende at folk har sex med klær på

Det er en grunn til det er slik. Jeg tror også du vet hva grunnen er.

Anonymkode: 17bd7...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en grunn til det er slik. Jeg tror også du vet hva grunnen er.

Anonymkode: 17bd7...8a2

At de er pinglete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fame skrev:

At de er pinglete

Nei det er fordi på kanaler som FOX, CBS,NBC og ABC er det rett å slett ikke lov med nakenhet. På kanaler som HBO og Showtime er det nakenhet,

Også er det ikke alle som ønsker å vise seg nakne. Ville du vist deg naken på film ?

Anonymkode: 17bd7...8a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er fordi på kanaler som FOX, CBS,NBC og ABC er det rett å slett ikke lov med nakenhet. På kanaler som HBO og Showtime er det nakenhet,

Også er det ikke alle som ønsker å vise seg nakne. Ville du vist deg naken på film ?

Anonymkode: 17bd7...8a2

Må du kverulere på absolutt alt her inne? 

Anonymkode: fae11...0d1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...