Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

På 6.1.2017 den 18.25, takk skrev:

Sett black ? Serie med uavhengige enkeltstående episoder. En del av episodene som er ganske bra, og de ligner ikke på noe annet. Ligger på Netflix.

Etter å lest her inne testet jeg ut serien jeg også ! Jeg og samboeren er veldig fornøyd! Helt syke historier til tider , men likte serien veldig godt.  Må tenke litt over sin egen moral mens man ser på.  Tusen takk for tips :) selv om tipset ikke var myntet på meg !

Endret av Vinglass
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 1.12.2016 den 21.46, AnonymBruker skrev:

Du vet at de har ikke sex på ordentlig ikke sant ?

Anonymkode: 641f4...03c

??
Det er jo irrellevant. Poenget er jo at det skal være realistisk. Folk som blir drept på film blir da (heldigvis) ikke drept på ordentlig heller.
 

Anonymkode: cfac6...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Vinglass skrev:

Etter å lest her inne testet jeg ut serien jeg også ! Jeg og samboeren er veldig fornøyd! Helt syke historier til tider , men likte serien veldig godt.  Må tenke litt over sin egen moral mens man ser på.  Tusen takk for tips :) selv om tipset ikke var myntet på meg !

Bare hyggelig 😊 liker sånne serier som er litt utenom det vanlige som man vlir sittende og tenke etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

??
Det er jo irrellevant. Poenget er jo at det skal være realistisk. Folk som blir drept på film blir da (heldigvis) ikke drept på ordentlig heller.
 

Anonymkode: cfac6...396

Nei det trenger ikke være 100% realistisk. 

Anonymkode: b0260...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom noen skal kaste granater mot hverandre, så varierer det hvor lang tid før de granatene eksploderer!

Noen ganger kan de ta to eller tre sekunder. Eller så kan de ta nærmere 10 sekunder. Slik at de som får kastet granat mot seg, rekkee å kaste ganaten tilbake igjen..

 :mynona:   

Anonymkode: d67d8...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at de kanskje har en eller annen form for "dress code" i politiet, men når de grå på stranden i Miami der alle går i minste form for bikini og våre venner så og si alltid går med dressjakke utenpå topp/t-skjorte, da er det noe som er litt rart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At man gir elever på videregående alt for mye livserfaring.

Anonymkode: b5836...40d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drew og Hugh sitter på kafe og drikker te og spiser kjeks. De filmer forfra og bakfra, i ene øyeblikket drikket Drew te, men vips så er teglasset på bordet på motsatt side av den hånda hun holdt teglasset i da hun drakk. Hun gumler på litt kjeks, men vips så er alt borte og ikke så mye som en smule i munnviken engang .Meget dårlig koordinasjon og iriiterende, jeg fikk ikke med meg noe av hva de snakket om fordi jeg ble så opphengt i alt som ikke stemte. 

Anonymkode: 10494...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom politiet titter på bildene fra ett overvåkningskamera i nærheten av ett åsted,  og bildene er av veldig kornete og elendig kvalitet.

Men de kan likevel se ett slags speilbilde av drapsmannen i ett butikk-vindu eller noe, så alt politiet  behøver å gjøre er å zoome inn / forstørre det speilbildet. Da har de plutselig ett super-dupert bilde av personen de leter etter!

Anonymkode: d67d8...c8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New Girl
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

At man gir elever på videregående alt for mye livserfaring.

Anonymkode: b5836...40d

Og et overdrevent godt vokabular. Dawsons Creek er et av de verste eksemplene på dette. Er jo ingen 16-åringer som snakker sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, New Girl skrev:

Og et overdrevent godt vokabular. Dawsons Creek er et av de verste eksemplene på dette. Er jo ingen 16-åringer som snakker sånn!

Aldri sett den serien men Beverly Hills 90210 er også et bra eksempel. One Tree Hill også for den saksskyld.

Men ja det er også irriterende.

Anonymkode: b5836...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de bruker sko inndendørs. Oppå bordet, i sofaen osv med de på

Bestiller en drink i bar og tar en slurk før de drar

Når noen har en seriemorder etter seg, og de klarer og slå han i svime, så irriterer det meg at de ikke myrder jævelen skikkelig før de går videre

Skyter med håndholdt våpen og treffer folk helt uten å sikte eller håndtere våpenet riktig

Hvordan små barn/babyer alltid er snille og kan sitte ved bordet eller i lekegrinda konstant uten å oppsøke oppmerksomhet 

Damene er nysminkede og har nystriglet hår når de våkner midt på natta eller på morgenen

To personer tar to skritt vekk fra folkemengden for å snakke privat. Eller så må folkenengden forlate rommet og ikke de to som skal prate

Kvinner som nesten ikke holder ut de aller første fødselsriene før fødsel 

At babyen som kommer ut er en 4 måneder gammel lubben baby

At dama har BHen på rett etter "sex"

 

Det jeg kommer på nå😂

 

Anonymkode: 4aae7...cfe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Braveheart gikk vel i jula og har sett den før. Denne gangen hang jeg meg veldig opp i at det var et par års forskjell på Mel som barn og hun som skulle bli hans store kjærlighet. Deretter gjør filmen et byks noen år fram i tid hvor hun er rundt atten og han er klart og tydelig en satt 40-åring. Det ble så teit at jeg bare slo av til slutt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri sett den serien men Beverly Hills 90210 er også et bra eksempel. One Tree Hill også for den saksskyld.

Men ja det er også irriterende.

Anonymkode: b5836...40d

Ja og gossip girl. Chuck bass er 17 i andre sesong. Likevel snakker han og har selvtilliten og drikker voksne drinker akkurat som en annen james bond. Og så snakker de voksent og kler seg voksent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

16 timer siden, Maleficenta skrev:

Ja og gossip girl. Chuck bass er 17 i andre sesong. Likevel snakker han og har selvtilliten og drikker voksne drinker akkurat som en annen james bond. Og så snakker de voksent og kler seg voksent

Gossip girl er ikke i nærheten av å være like ille på det der som One tree hill og Dawson creek. Herregud. Alt det visdomsord og den poesien til Lucas, og for ikke å snakke om Haley... 

Anonymkode: 85a7d...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Gossip girl er ikke i nærheten av å være like ille på det der som One tree hill og Dawson creek. Herregud. Alt det visdomsord og den poesien til Lucas, og for ikke å snakke om Haley... 

Anonymkode: 85a7d...3c4

Det er sant. Og i ome tree hill blir de voksne for tidlig og har de bra karriærene i kun en alder av typ 22. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dersom en karakter påstår at man har laktose-intoleranse, men kan likevel spise ost - eller drikke masse vin...

Elleren person viss nok har behov for lese-briller, men det er ikke alltid at man gidder å bruke dem.  

Anonymkode: 3b27c...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen er utro, så er de skikkelig dårlig til å skjule det. De drar på restaurant sammen og kan fint kline rett utafor leiligheten mens mannen eller dama er innendørs. Selfølgelig blir de busted til slutt 

Hvis noen har gjort noe helt forferdelig  (drept noen f.eksempel) så er de så dårlig til å ikke være mistenksom. De er dårlig til å lyve og er konstant nervøse. Ser på noen gamle episoder av Melerose Place, der Jane og søsteren drepte en mann. Jane er konstant nervevrak og skvetter av ingenting. Jeesz. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dersom en karakter påstår at man har laktose-intoleranse, men kan likevel spise ost - eller drikke masse vin...

Elleren person viss nok har behov for lese-briller, men det er ikke alltid at man gidder å bruke dem.  

Anonymkode: 3b27c...704

Man kan spise ulike typer ost selv om man er lsktoseintolerant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom en karakter påstår at man har laktose-intoleranse, men kan likevel spise ost - eller drikke masse vin...

Elleren person viss nok har behov for lese-briller, men det er ikke alltid at man gidder å bruke dem.  

Anonymkode: 3b27c...704

Det er faktisk så godt som null laktose ost laget av yste. Laktosen blir igjen i mysen, så ost laget av myse (brunost) inneholder laktose, mens gulost er ok for de laktoseintollerante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...