Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har begynt å se på The OC igjen. (Min favoritt serie da jeg gikk på ungdomsskolen) men etter å ha sett nesten ferdig sesong 1, så er det bare så teit! Bare får å ta et eksempel da.

Så Marissa skal til psykolog og kommer i prat med fyr på venterommet. Det er kun de to der. Etter litt prat, så inviterer han henne på en nyttårsfest. Selv om hun og Ryan ble enige om å ta det rolig og ikke feste på nyttårsaften, så takket hun så klart ja. Ryan likte ikke det (forståelig nok) men de dro bort. Oliver som han het begynner på skolen de går på, og hun og han ble skikkelig gode venner. Henger sammen hele tiden. Ryan liker det dårlig, men hun mener på de er jo bare venner og ingen big deal. Etterhvert begynner Ryan å mistenke han er forelsket i Marissa og han virket litt psyko. Marissa mener han må slutte å være så sjalu og ta seg sammen. Hun forsvarer Oliver hele tiden, men det kom frem til slutt han var forelska i henne og han var psyko. Han måtte bli innlagt. 

Så sier Marissa unnskyld og håper de kan fortsette seg som før. Ryan er utrolig skuffet og avviste henne, men de ble jo sammen igjen etterhvert. Hadde kjæresten min takket ja til en festinvitasjon fra en random jente og begynte å henge med henne hele tiden, så hadde jeg blitt ganske pissed 😠

Anonymkode: fae11...0d1

👍🏽😂

Anonymkode: b0303...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 19.8.2017 den 15.14, Maleficenta skrev:

Ikke helt enig. Dessuten så er det jo greien med at man bør tisse etter hver gang for å unngå uvi

Visst dere fortsetter å diskutere dette så vil tråden bli flyttet til seksualitet :fnise:

På 20.8.2017 den 16.59, Mystix skrev:

Typisk i actionfilmer, de farter rundt i dagesvis uten å spise, sove eller skifte klær.

De gjør det off screen

På 20.8.2017 den 17.02, Regn skrev:

De som  går opp på loftet eller rommet og aldri nevnes igjen.

Heh? ;p

At man tilkaller politiet og innen alle politibilene kommer så har man allerede tatt gjerningsmannen. Snakk om bortkastet tid på ressursers 

Anonymkode: 69ad3...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Visst dere fortsetter å diskutere dette så vil tråden bli flyttet til seksualitet :fnise:

De gjør det off screen

Heh? ;p

At man tilkaller politiet og innen alle politibilene kommer så har man allerede tatt gjerningsmannen. Snakk om bortkastet tid på ressursers 

Anonymkode: 69ad3...12d

 

Det er jo et fenomen.

http://www.bingewatched.com/15-tv-characters-that-disappeared-without-explanation/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah trodde du mente loftet bokstavelig talt :P ja er veldig dumt når slikt skjer 

Anonymkode: 69ad3...12d

 

Haha, kunne vært det da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Regn skrev:

 

Haha, kunne vært det da ;)

Interessant side du linket til, ser hva du mente nå. En liten gutt som gikk opp på loftet og etter 41 år var han fortsatt ikle hørt fra o.O

Anonymkode: 69ad3...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Interessant side du linket til, ser hva du mente nå. En liten gutt som gikk opp på loftet og etter 41 år var han fortsatt ikle hørt fra o.O

Anonymkode: 69ad3...12d

 

Ja og det gjentar seg jo på forskjellige måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2017 den 19.57, Reader81 skrev:

Det irriterer meg ikke, men jeg har alltid lurt på hvorfor amerikanere avbryter telefonsamtaler abrupt og bare legger på uten å si ha det. Min amerikanske svigerinne sier at de ikke gjør sånn i usa, bare på film.

Jeg sier aldri "ha det" i telefonen. Hvertfall ikke når jeg snakker med nære venner eller familie. Jeg synes egentlig ikke det er så rart, men det avhenger vel bare av hva man er vant til. 

Anonymkode: dccfe...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier aldri "ha det" i telefonen. Hvertfall ikke når jeg snakker med nære venner eller familie. Jeg synes egentlig ikke det er så rart, men det avhenger vel bare av hva man er vant til. 

Anonymkode: dccfe...09a

Hvorfor sier du ikke ha det? Hvirdan avslutter du en tlf samtale?

Anonymkode: a96ab...51f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For eksempel i politi-serier, så er det en liten gruppe hovedpersoner som TV-seriene  hovedsaklig skal handle om. I tillegg er det en del statister som bare henger i bakgrunnen og drikker kaffe, eller stort sett snakker i telefonen heile tiden.             

Hvis det er en skyte-episode, så skyter statistene med automatgevær som spytter ut masse ammunisjon i full fart. Men likevel klarer de knapt å holde styr på noen av skurkene. Men så kommer plutselig  hovedpersonene med noen små håndvåpen / pistol. Da klarer disse "hovedpersonene" å plaffe ned alt som er av "bad guys" og redder dagen.    

Men alle de "statistene" er tydeligvis fullstendig  ubrukelige. Selv om de liksom skal ha bedre og større våpen, og er langt flere i antall enn de få hovedpersonene...                    

Anonymkode: 3b27c...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det at faren så og si alltid hater\misliker mannen\kjæresten til dattera. Har ikke noe å si om han behandler dattera bra og respekterer henne nei hater han gjør han uansett. Blir litt for dumt rett å slett.

Anonymkode: 14da6...16b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en her jeg så nå som hadde grenet veldig mye, og hadde naturlig nok solbriller på seg. Men under solbrillene hadde hun på seg flere lag med mascara!!! Har man det så vondt at man vet man skal grine, så tar man ikke på seg lag med sminke, spesielt ikke vannløselig. Man tar enkelt vannfast mascara, så synes det mindre når tårene renner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom politiet oppdager bil-spor i nærheten av ett åsted, så kan de nesten med en gang si nøyaktig hva slags bilmerke og modell dette er snakk om..                                                                        

Men bildekk blir vel sjeldent produsert spesifikt for hver enkelt bilmerke eller modell? 

Anonymkode: 3b27c...704

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror det var i The mist. Ganske dårlig tv-serie, og mye som ikke virket troverdig der.

I hvert fall så har han ene et bilde av familien sin, og på det bildet har de akkurat samme klær som de har på seg akkurat der og da. Sånne små detaljer irriterer meg så sinnsykt. Det er ikke spesielt troverdig at folk går med de samme klærne hele tiden, og det får meg bare til å tenke at de bare måtte forte seg å ta bildet og håpe at ingen merket det. 

I den serien er folk så dumme at det ikke går an. I tillegg er alle enten gode eller onde på en skikkelig banal måte. Mange ganger forstod jeg ikke helt hvorfor folk gjorde som de gjorde. Hele serien var irriterende egentlig. 

Samme med bilder som er tydelig photoshoppet på en helt elendig måte. For eksempel at den ene personen helt tydelig er blitt tatt bilde av i en helt annen lyssetting, eller at bakgrunnen ser tydelig falsk ut. Det blir bare klipp og lim. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*De går med sko inne og legger seg i senga med skoa på

*De kvinnelige skuespillerne i Hollywood-dramaer ser alltid "perfekte" ut (hud, hår og klær)

*Når kvinnene legger seg om kvelden fulle av sminke og våkner om morgenen og ser helt nysminka ut.. 

*Actionfilmer der mennene blir skutt på flere ganger og blør masse fra skuddsåret, men likevel spretter de opp sekunder senere og løper og hopper over biler som om ingenting hadde skjedd dem. Det pleier jo å være slik i virkeligheten også. Eller? :klo:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

TV-serier og filmer hvor noen skuespillere skal spille karakterer som går på for eksempel videregående skole. Men skuespillerne er tydelig i tjue-årene, er veldig godt trente og har six-pack...        

Finnes det virkelig INGEN yngre personer (fra en mer passende aldersgruppe!) som kunne spille disse rollene? :P  

Anonymkode: 3b27c...704

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TV-serier og filmer hvor noen skuespillere skal spille karakterer som går på for eksempel videregående skole. Men skuespillerne er tydelig i tjue-årene, er veldig godt trente og har six-pack...        

Finnes det virkelig INGEN yngre personer (fra en mer passende aldersgruppe!) som kunne spille disse rollene? :P  

Anonymkode: 3b27c...704

De finnes men det er enklere å bruke voksne siden da slipper man og forholde seg til lovene som gjelder når mindreårige skuespillere brukes. 

Anonymkode: b8193...665

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...