Gå til innhold

a litte this, a little of that...


janne84

Anbefalte innlegg

Planen i dag er:

- legge ut bunad-forkleet

- rydde stuen -jeg og!

- sette på oppvaskmaskinen

- Gjør bunaden klar til i morgen

- lage wok til middag jeg og!

- gjør klar grillmaten til i morgen jeg og!

- se gran prix og spise snop :) og også det er min plan!

:klemmer:

god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk å våkne kl 7 på en lørdag :sinna:

Tror jeg skal sove middag i dag!

Våknet klokka seks vi :ler:

Oppdaget at det var en del brannmenn utenfor blokka nedenfor oss. Ser ut til at det har vært brann i en kjele i første etasje der.

Action på en lørdags morgen.

God bedring og kos deg hos frisøren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet klokka seks vi :ler:

Oppdaget at det var en del brannmenn utenfor blokka nedenfor oss. Ser ut til at det har vært brann i en kjele i første etasje der.

Action på en lørdags morgen.

God bedring og kos deg hos frisøren:)

Oi da! håper alt gikk bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal straks til å lage wok...Denne helgen har vært helt ute å kjære matmessig, i går og i dag har jeg bare spist usunt og masse dritt, og det kommer nok til å skje i morgen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet av intense mensen smerter i dag tidlig, såååååååå irriterende! de verste smertene har gått over nå, har bare litt mage-vondt...

Skal til frisøren om 1,5 time.. Skal stusse det og stripe det, håper det blir bra.. Har så sykt tykt hår at det går fort tre timer når jeg er der.. Og i dag er det strålendes sol, skulle ha sola meg!!

Planen i dag er:

- legge ut bunad-forkleet :jepp:

- rydde stuen - tar det på mandag :fnise:

- sette på oppvaskmaskinen :jepp:

- Gjør bunaden klar til i morgen :jepp:

- lage wok til middag :jepp: holder på

- gjør klar grillmaten til i morgen :jepp:

- se gran prix og spise snop :):jepp: er tyvstartet.. M&M er nyyydelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VI VANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg:

GRATULERER MED DAGEN OG HA EN FLOTT 17 MAI

:flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet klokken 9 at korps, va greitt nok det.. Måtte jo opp anyway...

Har spist frokost: hjemmelaget brød med spekemat :nigo:

Også har jeg lagdet til 8 grillspyd med: marinerte kyllingfilet, paprika, cherry tomat, baby mais, paprika og pølse... Håper de blir gode..

Skal kjøre ut til søstern om en times tid. Der er mamma og pappa og. Nå skal jeg springe gjennom dusjen og hive på meg bunaden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en veldig fin 17 mai. For ut til søstern, svoger, tantebarnet, mamma og pappa kl 11.30. Gikk i tog og kjøpe brus, kake og det som skal være. Fort tilbake til søstern. Grilla masse god mat og sef. ble det dessert med is og diverse kaker :nigo:

Fann ut at det beste med 17 mai er å få av seg bunaden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååååååå i dag er jeg skikkelig oppblåst i magen og smerter.. Får det alltid slik 1,5 uke før mensen også varer det frem til mensen, er det normalt???

Har senvakt i dag, og godt er det!! er sliiiiten etter i går, så var deilig å ikke stresse nå på morningen..

På treningsenteret hvor jeg går har de kommet med sommerplan, og den stinker!! de har tatt vekk sykt mange timer syns jeg, og de har tatt vekk 2\3 av de jeg går på.. Planen i dag er å jobbe til 16.30, dra på treningsenteret og trene litt styrke før spinning 17.30... Komme hjem å spise joika og bare slappe av.. :nigo:

På torsdag skal jeg "hjem", skulle egentlig ha med meg 6 stk, men to har meldt avbud, supert tenkte egentlig jeg, for da kan vi kjøre en bil.. Men i går sa hun ene at det ikke var sikkert hun heller kunne. Merket jeg ble litt irritert fordi jeg har bestilt inn mat og diverse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

KUN 2 dager så er det helg!!!!!!!!!!! :strix: :strix:

JAAAAA :hoppe:

Og på onsdag er jeg forhåpentligvis ferdig 13.15 også :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Helgen begynner ikke før etter eksamen på fredag, altså 14:00! :nei:

Men deilig for de som har fri da ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så mye å si.. vært en helt ok dag.. Merker jeg fort blir rastløs når jeg har tidligvakt og reise direkte hjem.. Bruker egentlig alltid å gjøre noe når jeg har tidligvakt... I morgen er jeg ferdig 16.30, så drar jeg til mamma før jeg skal på trening kl 19.. Så i morgen blir jeg vekke egentlig hele dagen...

En dag igjen, så er det laaaang helg.. og jeg skal jo på jentehelg til hjemplassen min.. Så torsdag blir det å kjøre i 3-4 timer, jeg stikker på danseshow og ser barna til bestevenninen opptre. Ut på et naust\bud å spise reker,kreps og hummer og drikke vin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...