Gå til innhold

a litte this, a little of that...


janne84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vært en ok uke.. Startet dårlig, var bra i midten og endte dårlig.. Nå er det langhelg, men jeg skal i utdrikkingslag i morgen. Har lite lyst, kunne heller tenkt meg å vært hjemme å bare slappet av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig oppe til at det er en fri dag... Vært våken i en time nå. Reiser om to timer i utdrikkingslaget. Tar meg to timer å komme dit. Har enda ikke lyst, men, men.. er jo bare snakk om et døgn. Er tilbake igjen i morgen ettermiddag..

Har ingen aning på hva jeg skal ha på meg. Vet vi skal kjøre go cart og bowle. Står mellom en lilla tunika og dongeri bukse og en topp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det ei åletrang dongeribukse og ei stor vid topp og en svart cardigan over. Skal ha på med de svarte converse skoa og :nigo:

Har me meg skift i en sekk, så jeg skifter heller til tunika og støvletter i kveld..

Da skal jeg spise litt også stikker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååååååååååå så lite lyst på jobb. Tror jeg er kommet i sommerferie modus, og det er jo litt tidlig, er jo to mnd igjen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig!!

Har savnet boka di!

Glad du er her igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare fire dager igjen til helg!

Er litt småsur for det er så vanvittig mange som sykmelder seg på jobb. Ja vi er alle slitne og vil ha ferie!!!! men det går da jaggu meg an å bite tenna sammen!!!!!

Nok om det! har vært på spinning i dag :trene: Har gått ned en cm til rundt midjen, så tilsammen har jeg gått ned 17 cm- har brukt nesten 1,5 år da, men det er jo varig endring, så må vel si meg fornøgd. Har ti cm igjen som skal vekk, så må nok bare holde ut. Merker jeg drit lei av å trene for tiden, men skal klare det!!!

Til helgen skal jeg og min kjære vekk å fiske litt, også skal vi overnatte med svigerinne L fra lørdag til søndag. Skal bli godt å få fare på fjellet å fisket litt... Bare synd det er meldt regn og stygge veir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det bare slakking på sofan og glane på tv! skal ikke gjøre en dritt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slakking på sofaen hørtes deilig ut! :) Har alt for mye å gjøre for tiden jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mai er en travel mnd syns jeg, bra det er noen røde dager der :nigo:

Skal straks stikke på jobb, har fire foreldresamtaler i dag :sukk:

Vil bli ferdig med de fortes mulig, iallefall i løpet av mai!!

I dag vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Skal egentlig trene, men all motivasjon er vekk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuuuuuuud jeg er misfornøgd for tiden. Alt er litt dritt... Er så lei av å trene, av å ikke se bra ut, av å ikke gjør slik og slik at jeg tror jeg blir sprø!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag blir det bare slakking på sofan og glane på tv! skal ikke gjøre en dritt!!!

Det er det jeg gjør i kveld!

MED sørlandschips og cola zero.

Tror at siden det er 0 kalorier i zero'en sletter de samtidig kaloriene i chipsen.

:jepp:

Guuuuuuuud jeg er misfornøgd for tiden. Alt er litt dritt... Er så lei av å trene, av å ikke se bra ut, av å ikke gjør slik og slik at jeg tror jeg blir sprø!!!!

Du.... sånn har vi (jaffal jeg) det alle sammen.

Jeg er lei av å være ordinær, kjedelig. vanlig.

Jeg vil være pen, spennende, morsom, jeg er lei av å vaske klær, støvsuge, vaske opp, lage mat. Jeg vil være populær, ettertraktet, jeg vil ha penger og jeg vil være en som "alle" vil være sammen med.

Jeg er lei av å stemples som "Kjedelig småbarnsmor" og at alle går ut ifra at siden jeg har et småbarn har jeg ikke noe liv.

Eh....

Ellers er alt bra, altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg gjør i kveld!

MED sørlandschips og cola zero.

Tror at siden det er 0 kalorier i zero'en sletter de samtidig kaloriene i chipsen.

:jepp:

:ler:

Du er bare den beste!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei.. jeg og F var på visning i dag på en leilighet. Jeg likte den veldig godt, F er i tvil. Tingen nå er at det er kommet inn bud på den, og jeg er i villrede på hva jeg skal gjøre. Vil jo at både jeg og F skal like den... og jeg hva faen meg ikke klar over at vi bare har 24 timer på oss, eller dvs vi har mindre. Har kun til i morgen kl 18.. og jeg skal ha senvakt og på spinning 45 min etterpå... åååååååååå tror ikke vi kjøper den, men jeg viiiiiiiiiiiiiiiiiiiil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budet har steget så nå har vi ikke mulighet til å kjøpe den, men like greitt det...

Jeg har laget med meg omelett til lunsj i dag, og fruktsalat til mellom måltid... Flink er jeg!!!! skal prøve det i ei uke tenkte jeg, se om det hjelper på vekta...

I morgen reiser vi til svigerinne L, skal være der til lørdag, skal bli godt å reise vekk en dag, men vil ikke hele helga.. Vi er nok litt for hjemme kjær:)

Ha en lekker dag alle sammen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...