Gå til innhold

Nettbutikker som selger kjoler?


Gjest Gjest953

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om disse sender til Norge, vet jeg ikke, men her har du noen du kan sjekke ut:

monsoon.co.uk

debenhams.com

coast-stores.com

dorothyperkins.com

misselfridge.com

my-wardrobe.com

newlook.com

warehouse.com

kaleidoscope.co.uk

nordstrom.com

yoox.com

johnlewis.com

marksandspencer.com

lauraashley.com

couturecandy.com

inwearshop.com

start-london.com

yesstyle.com

edressme.com

adili.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Imsdal
ASOS har mye fint, men om du tenker på kjole til mer pyntet anledning har de mye fin på Go Jane (formals). Har bestilt fra begge plassene, og jeg er veldig fornøyd :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest_betten_*

Her er en norsk side som selger utrolig billigekjoler, du kan nesten kjøpe en brudekjole og bruke den en gang og så selge den for mer, så billig er det. www.dresses.no de syr kjolen slik du vil ha den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan anbefale en nettside med masse kjoler, og da helst noen som sender til Norge?

Hei hei! Jeg har nettopp oppdaget en fantastisk side på nettet for du kan finne mange flotte kjoler enten du er ute etter noe moderne, kult eller moteriktg, så tror jeg du har store muligheer til å finne noe bra her. Håper dette var til hjelp og at du finner noen kjoler du liker.

Trykk på teksten under og du kommer til siden dems.

Fantastiske kjoler

Endret av Ladythezz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Illusion, som du lenket til Ladythezz, har skikkelig dårlige stoffer, ufattelig dårlig service og overprisede klær.

Ikke er designene noe å skryte av heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Gjest
eBay har mye billig som sender til Norge. :)

Jeg bruker ebay mye, men jeg ville ikke foreslått det som en nettbutikk som selger kjoler, mer som et medium til å finne noe bestemt man er ute etter.

Hvis man skal ha en generell kjole er det mye mer brukervennlig og estetisk vennlig å gå i vanlige nettbutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker ebay mye, men jeg ville ikke foreslått det som en nettbutikk som selger kjoler, mer som et medium til å finne noe bestemt man er ute etter.

Hvis man skal ha en generell kjole er det mye mer brukervennlig og estetisk vennlig å gå i vanlige nettbutikker.

Det kommer vel an på hvordan man bruker eBay også. Jeg har flere hundre kjøp bak meg, hvor samtlige er ulike typer klesplagg. Det som er genialt med eBay er jo nettopp det at den favner også det du kaller "vanlige nettbutikker". Selgere oppretter ofte ordentlige nettbutikker, og jeg synes heller tvert i mot at det er veldig mye mer brukervennlig, og ikke minst billig, fordi alt er samlet på ett sted. Går man inn på flere av butikkene som er opprettet på eBay, er de også formet som helt vanlige nettbutikker. Og for å være ærlig, om jeg kan spare ganske mange 100-lapper på å handle fra eBay, så gjør jeg det, da spiller det egentlig liten rolle om sidene til H&M er flottere å se på.

Eksempler på favorittbutikker på eBay (som selger klær);

efashionheaven - mange fine kjoler og klær generelt.

The Curve Appeal - for de med litt former. Mye fint!

Mandy's Pearls and Shells

FairyFairyland

La Maison De Couture

BabyHe dress - mange fine kjoler blant anne i alle slags størrelser.

Chic and Unique Boutique

danedeedee

DQ Fashions

FashionsMart USA

Molly's Fabulous Fashions

Von Dur Clothing Company

Bare for å ta noen eksempler. Selv har jeg kjøpt kanskje 5-6 kjoler til rundt 100-lappen fra eBay nå til sommeren. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er en nettbutikk med fine kjoler!

Butikken heter LadiesRoom.no og har mye fint :)

Forskjellige prisklasser også, og kjente kvalitetsmerker. Nettbutikken er norsk, så det er ingen andre utgiften utover 29kr i porto.

Den er super ja :)

Kjøpte en nydelig tunika der og den kom rett hjem i postkassen to dager etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

hva med:

superkul.no

illiuson.no

laredoute.com

seduce.no

nelly.com

ellos.no

masse masse forskjellig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 8 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...