Gå til innhold

Påskeegg til kjæresten


Sjefsbrtah

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å kjøpe et av de største påskeeggene i år som jeg skal gi til typen min, men prøver å finne på forskjellige ting jeg kan legge oppi. Noen som har noen tips?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

spontan tanke:

skriv i bunnen

"tomt for søtsaker? (godsaker e.l.)godt du har meg eller noe sånt.

ellers så er vel påskeegg fullstappet med favorittgodteri

vet ikke om man skal putte så mye annet oppi der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spontan tanke:

skriv i bunnen

"tomt for søtsaker? (godsaker e.l.)godt du har meg eller noe sånt.

ellers så er vel påskeegg fullstappet med favorittgodteri

vet ikke om man skal putte så mye annet oppi der.

Kjempe fin idé. Den skal jeg notere meg:) Jeg har tenkt litt på å legge oppi 2 kinobilletter, litt snop og diverse.. men har lyst å finne på litt flere kjekke og morsomme ting å legge oppi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å legge et par solbriller i kjæresten min sitt. Siden han virkelig trenger det når han kjører bil, og de blei stjålet forje uke.

Du kan jo også legge et bilde av dere to eller noe? Lurer også selv på hva annent jeg skal ha oppi mitt ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin idé. Den skal jeg notere meg:) Jeg har tenkt litt på å legge oppi 2 kinobilletter, litt snop og diverse.. men har lyst å finne på litt flere kjekke og morsomme ting å legge oppi;)

I fjor putta jeg oppi en dvd han ønska seg også. Kan jo legge oppi noe litt dirty også kanskje? (Håndhjern, massasjeolje med en lapp hvor det står at han kan få en time med massasje av deg i løpet av påsken, kroppsmaling, sånne terninger med sexstillinger på.. osvosv..)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LanaLane

Denne skal jeg følge med på! Vurderer å kjøpe en cd han ønsker seg og så fylle resten med ting han liker. Blir vel proteinshake,vitaminer, tunfisk og juice(evt litt potetgull), den mannen er så sær atte hjælp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne skal jeg følge med på! Vurderer å kjøpe en cd han ønsker seg og så fylle resten med ting han liker. Blir vel proteinshake,vitaminer, tunfisk og juice(evt litt potetgull), den mannen er så sær atte hjælp.

Haha, det tror jeg hadde vært en vinner her også dette året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noterer meg "kjempestort påskeegg" på handlelappen... og følger denne tråden videre frem til påske! Jeg blir nok å legge øl oppi (favoritt-import) og ei hjemmelaget ny lue - for det har han jeg har lyst å gi en liten ting ekstra ønsket seg.. Godis etter hans favoritter, og litt sjokolade til meg! :jepp: Og bunnteksten nevnt over var genial... kanskje sammen med noe til sexy bruk nederst? :kline:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange gode ideer! Her må jeg føle med.

Kjæresten min vil at jeg skal gå med stay-ups og korsett og være dirty, så jeg kommer nok til å putte oppi noe godsaker som kan være til hygge og nytte for begge :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Geni spill i pocket utgave =) De har mange forskjellige kategorier: Sport, Historie, Pop og rock m.fl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

*en bokser eller truse (kommer ann på hvem d er til) med et bilde av dere trykket på..... Kan bestilles på fotoknutsen, vgfoto e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Åh, så gøy! Jeg har alltid lurt på hva jeg kan putte i et påskeegg/julekalender, her var det mange gode tips... Vi ble sammen på påskeaften for tre år siden, så vi har liksom årsdag da. I fjor fikk jeg et påskeegg med et halssmykke i. :yvonne: Han hadde fått noen jenter hos en gullsmed til å ordne egget med papir og sånt oppi, de hadde syntes at han var kjemperomantisk... :rødme: Så nå føler jeg at det er min tur. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...