Gå til innhold

Trondheimstreff


flickan

Anbefalte innlegg

Hei, hei, det hadde vært utrolig hyggelig å treffe dere og nurkene. :)

...men jeg må nok si at oppmøte på café på fredag er svært usikkert slik som formen er nå, så jeg får nok heller melde meg på i siste liten om det er aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi avtalte fast treffetid for Trondheimsgjengen annenhver fredag kl 11.30 på KREM. Det betyr treff hver partall-uke. :) Bare å komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Siden det er flere som ikke kan komme førstkommende fredag så foreslår jeg at vi treffes neste fredag istedet, altså 6 november. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er flere som ikke kan komme førstkommende fredag så foreslår jeg at vi treffes neste fredag istedet, altså 6 november. Hva synes dere?

Jeg kan ikke da heller. Er på østlandet hele neste uke. Bare si fra når neste etter det blir, så er jeg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke da heller. Er på østlandet hele neste uke. Bare si fra når neste etter det blir, så er jeg med :)

Det blir nytt treff førstkommende fredag, altså fredag den 13...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nytt treff førstkommende fredag, altså fredag den 13...

Til tross for at dato og dag var litt skremmende skal jeg nok komme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hei damer! Avtalte dere noe nytt møte over jul på fredagen? For jeg regner med at det er litt uaktuelt å møtes første juledag :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

Hei!

I disse sprengkulde-tider så tror jeg vi bare må holde oss hjemme i morgen. I følge yr.no er det meldt rundt 21 minus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

I disse sprengkulde-tider så tror jeg vi bare må holde oss hjemme i morgen. I følge yr.no er det meldt rundt 21 minus...

Tenkte det samme.. Her holder vi oss inne om dagen, selv om det er litt kjedelig..

Fy så kaldt det er :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...